Gjest Lanyah Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Satt å tenkte på dette her om dagen, nå er det jo blitt veldig mangen jenter som har begynt å snuse. Så hva mener du?
Gjest Sativa Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Synes det er greit jeg. Selv har jeg snusa i 20 år. (begynte tidlig ja....) Men, det ser jo ikke pent ut, så derfor snuser jeg bare hjemme, og en sjelden gang på jobben når ingen ser det.
Gjest Lanyah Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Synes det er greit jeg. Selv har jeg snusa i 20 år. (begynte tidlig ja....) Men, det ser jo ikke pent ut, så derfor snuser jeg bare hjemme, og en sjelden gang på jobben når ingen ser det. ← Snuser du løst?
Gjest ~Alwa~ Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Det ser ikke spesielt lekkert ut hverken på gutter eller jenter.
Frøken¤Fryd Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Kjenner et par stk som gjør det og det har jeg ingen problemer med, deres liv og deres valg.
Gjest Alyx Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg snuser selv og har selvfølgelig ikke noe problem med det. Men får ofte høre av andre at det ikke ser pent ut og at jenter ikke skal snuse.. Ofte er det andre røykende jenter som sier dette. Vel, det er ikke alle som synes en sneip i kjeften er særlig estetisk heller. Jeg snuser fordi jeg synes det er godt, og driter i hvordan det ser ut..
Gjest Gjest 1 Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Avskyelig horribelt. Stygt. Vulgært. Svært uelegant. Like ille som å røyke.
Fønix Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Har ingen problemer med det. Bare hun husker å ta den ut før vi skal kline.
Gjest Pax Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Det er en vanesak. Jeg blir mer og mer vant til snusende jenter.
Gjest Lanyah Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Jeg snuser noen ganger på fest, òg synst det er helt ok. Jeg snuser i porsjonsposer, òg synst det er et selvfølge. Synst det er bortkasta penger, men når det blir så sjelden for meg, er det greitt. Er mer imot røyk, enn snus. Fordi røyk påvirker andre.
Bridget J Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Jeg synes det ser like dumt ut som hos gutter.
messy Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 Synes det er ulekkert og stygt både på gutter og jenter. Synes ikke det er fint med jenter som røyker heller, men jenter som snuser er verre. Meg om det.
Estragon Skrevet 4. februar 2007 #13 Skrevet 4. februar 2007 Jenter, gutter, menn, kvinner, transseksuelle, romvesner, bikkjer, katter, elger og evt andre organiske livsformer utstyrt med munnhule må gjerne fylle den med General Gjørme for min del. Gørra ser like forjævlig ut uansett hvem den sitter under leppa på og minner vel egentlig mest om en slags verkebyll som har kommet litt ut av kontroll... Nei takke meg til en skikkelig god sigar i ny og ne...
Gjest Vidvandre Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 Har flere venninner som snuser og de ser skikkelig teite ut alle sammen når de gjør det Gutter som snuser ser forsåvidt like idiotiske ut.
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 Syns ikke noe om verken snus eller røyk, men syns ikke det er noe verre med jenter som snuser enn gutter. Eller, har sett flere jenter som bruker porsjonssnus, og det ser hvertfall mer delikat ut enn løst. Sånn sett så syns jeg faktisk at de jentene jeg har sett snuse har gjort det på en mer estetisk måte. Men det skyldes altså posen. Dessuten klarer man da ikke å legge monsterpriser som gjør at de får problemer med å snakke.
Gjest Eir Skrevet 4. februar 2007 #16 Skrevet 4. februar 2007 Jeg synes det er like ekkelt som når gutter snuser. Men venner får gjøre som de vil, jeg legger meg ikke opp i det. Men fra en kjæreste forventer jeg at vedkommende skal la være å snuse dersom de vil kline.
Gjest Pjusk Skrevet 4. februar 2007 #17 Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjenner mange jenter som snuser. Synes det er helt greit. Ser ingen problemer med det. Jeg synes faktisk mange "kler" å snuse.
skrue Skrevet 5. februar 2007 #18 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg synes faktisk mange "kler" å snuse. Det var det mange som sa om røyking i tidligere tider også. Min mening er at det er gris fra ende til annen. Uansett kjønn. Endret 5. februar 2007 av skrue
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Snusing er utrolig ekkelt, uavhengig av kjønn på snuseren. Det ser rett og slett utrolig dumt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå