Gå til innhold

Hvor er alle englene henne?


Bertha

Anbefalte innlegg

Til informa-a-atchooo-o-oon:

Jeg har lagt ut en egen (sy)tråd om de ukartlagte bivirkninger av den nye pærebrusen.

La oss dele våre erfaringer!

Selv må jeg anmelde en ufyselig tendens til dårlig humor som resultat av pærebrusslurpingen *hupp* Og i tillegg enkelte tanefeil og merverdige ordsammenbisetninger.

Men ellers har jeg det bra bra... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten rumpevrikkesekvens fra Milo her .

legg merke til at jeg ivaretar det kunstneriske ved hjelp av et azurblått håndkle.

riktig smakfull :sjarmor: t.....

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vel - var innom kokosbollefestivalen i går og fant lett ut at de som hadde fått pærebrus innabords ble utrolig populære !

Kanskje litt plagsomt for noen. Jeg kartlegger bivirkninger i vilden sky, slik at jeg kan få farget den perfekte pærebrusen til oss !

Hikke og talefleil er vanlig før kroppen vennes til den nye fargesammensetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lIVET ER BARE HEEERLIG *TRALALA .... ups ..der ble det store bokstaver gitt :oops: en mulig bivirkning kanskje *hikk* ....

Rikktig lekkert Milo...kledelig farge :sjarmor: Vrikk litt mer for oss du :wink:

må nok venne meg til den nye fargsaaaaaammensettningen ..rart ...litt taleleif - eh talefeil ja, :oops: hehehe *hikk* ups da .....

og en smule ustø gange synes jeg å merke ...hvor lang tid tar det å få dette ut av kroppen tro??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Virkningen skal være ute av systemet før du går på jobb i morgen. Det ER mulig du kommer til å kle deg i mintgrønt, men våren nærmer seg jo !

MILO ! Plukke opp håndkleet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...