Gå til innhold

Hvor er alle englene henne?


Bertha

Anbefalte innlegg

Her er det jo bare navnekonkurranser og ord-stafetter. Går litt lei, jeg *sukk*

Ingen partyforberedelser, pærebrusdrikking eller bassengøvelser :cry:

Selv de to ufordragelige fruentimmerne fra Oslo's bedre kanter kan man jo savne nå til dags.

Eller er det bare jeg som er litt grinete i dag?

*dobbelt-sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en liten tur inn til englene og se etter, du da!!

Ting er virkelig i ferd med å skje...... :wink:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg Bertha! :enig_animasjon:

Jeg vil ha flere bussturer! Eller sykkelturer! Og fester! Og mere pærebrus! Sitter her helt alene i gullepleskogen og speider etter festplakater. *gnafs*

*stønn* Kan ikke noen organisere noe? En orntli' festtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det der har jeg lurt på også... Jeg prøvde å etterlyse englene her for en tid tilbake, men det var heller laber respons. *trist sukk* Kanskje de ikke er glad i oss mer? Kanskje de har hemmelige englemøter helt uten oss? :(

Her er det jo nesten ikke noe pærebrus igjen, bare én kasse, og den går snart ut på dato. Det er vel best vi drikker den opp, før den blir dårlig. *spretter en flaske* Er det noen som har sugerør? Så kan jeg blåse bobler i brusen min og overdøve den trykkende stillheten her ved bassenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu! Spretter du en flaske, så skal jeg ta med sugerør. Har slike fine med ballonger og bløtkaker på...

*dadadadddada*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hoppsann, engler!

:D Her er englemamma!

Vi er her vi! Hvor har dere vært, da?

Vi har fått oss pool-boy, Milo Minderbinder heter han; han er kjempeflink til å rake løv ut av bassenget!!! *sukk* Vi har til og med startet vår egen cheergjeng og gått til anskaffelse av rosa drakter og dusker som vi har på oss når vi heier på ham!

*setter fram mer pærebrus og skrur musikken på fullt ved bassenget*

Sånn, vær så god, forsyn dere, alle sammen!

*lurer seg til å tømme en bøtte med løv ut i det blågrønne vannet* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Englemamma! Mye pærebrus og alt annet godteri... *nam*

Neimen så har vi fått oss en poolboy! :oops: Snakk om å være lite oppdatert. Må innrømme jeg ikke har vært så mye 'hjemme'. *kompenserer dette ved å gi englemamma et ekstra nuss*

Feirer det nye klare blågrønne vannet med en skinnydipping. (Selvfølgelig veldig sømmelig siden englemamma tilfeldigvis har dyttet borti en bøtte med løv)

Milo, kanskje du vil komme å rydde løvet nå? Frister det med midnattsbad..... *rrrrrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englemamma! Mye pærebrus og alt annet godteri... *nam*

Neimen så har vi fått oss en poolboy!  :oops: Snakk om å være lite oppdatert. Må innrømme jeg ikke har vært så mye 'hjemme'. *kompenserer dette ved å gi englemamma et ekstra nuss*

Feirer det nye klare blågrønne vannet med en skinnydipping. (Selvfølgelig veldig sømmelig siden englemamma tilfeldigvis har dyttet borti en bøtte med løv)

Milo, kanskje du vil komme å rydde løvet nå? Frister det med midnattsbad..... *rrrrrrrr*

Hvem var det som prøvde å skvise meg ut? *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnattsbad?? Hørte jeg snakk om midnattsbad?? Skinnydipping?? :sjarmor:

*Midnattsol solstråleengel kommer i fullt firsprang og plasker ned i bassenget* Jippiiiiii!!!!!!!!!!!

Er ikke kaldt her altså, går helt greit, kåm ån alle engler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*prrøyh* Ikke plask så mye da! Og det finnes noe mer en hundesvømming altså..... :briller:

Vil du låne luftmadrassen? Den har en så veldig fin koppholder til pærebrusen. Men det var fantastisk at du kom Midnattsol stråleengel! Du skinte opp tilværelsen her jeg plasket alene i bassenget..

*plaskeplaske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Sorry dah!!! *dempe plaskinga litt* Synes fornemlig jeg er flink til å svømme såh!!! Hundesvømming du liksom...hørt på maken.. :ler:

Luftmadrassen? Ja takk veldig gjerne. SÅ praktisk men pærebrusholder da. :briller: *sole seg*

Hvor ble de andre av? Gikk de? Er jo her det er party på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktsik ikke hvor de sover henne jeg! *ser inn i lysthuset med hendene foran øynene* (har englemamma -og sjefshyrdetraume) Kanskje de overspiste seg på bamsemums, reker og ekno?

Vi skrur på musikken høyere så de våkner hvorhen de ligger...

*strør mere løv i bassenget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldte meg på som engel en gang i tiden, men fikk aldri tilbakemelding fra Væren :cry: :cry: - så da tenker jeg at jeg ikke er en engel :cry: :oops: :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o HÆ!!! Er det mulig!!! *sjekker medlemslistene febrilsk*

Hjelpe meg, Care!!! Hva kan jeg gjøre for å gjøre dette godt igjen!

Må ha vært i en periode da jeg var mye bortreist på seminarer for menighetsledere at jeg har oversett søknaden din!!! *må rydde på kontoret*

Hva har du lyst til å bidra med i vår muntre flokk, kjære deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har du lyst til å bidra med i vår muntre flokk, kjære deg?

:lol: Slapp av Væren, ingen skade skjedd. :lol: Jeg henger meg med uansett om jeg er engel eller ikke. Er det party på gang så er jeg med uansett.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Bortreist på seminar du liksom.... Nei, det var nok heller i den perioden lysthuset var stengt i flere uker. *traume*

Men hvorfor ikke være en engel da care? Bli med i vår menighet! Du vil aldri på ditt gamle, troløse liv angre når du blir omvendt! *maiamesse*

Nå har jeg oppdatert meg litt på stillingsoversikten, der søknader skal leveres. Og hva er det jeg ser? Det er jo ikke rart fester har blitt forbigått i stillhet. Her kommer en ny hyrde, og her prøver alle ungjyplingene å forbigå oss med an si ni tet! Kle seg i rosa drakter for å få oppmerksomheten alene. Og du englemamma; flørte slik når du allerede har en hyrde! *snøøøft* Hyrdestaver bør utprøves av alle! I offentlighet! JEg krever offentlig hyrdeprøve! *stønn*

Må ..... prøve ..... å roe... ned .... *ikke stakkars poolboy sin skyld Bruce har vært her så sjelden*

Og vi har vel ikke mistet sjiraffpasserengelen allerede vel? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hever en formanende pekefinger*

Husk å ikke bade før minst 2 timer etter at dere har spist!

Og skift fra våt badedrakt til varmt undertøy så fort dere er ferdige med å bade.

Og gutter og jenter svømmer på hver sin side av bassenget takk!!!

*ser strengt på englene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå blir det me å holde styr på ...to engletråder :o

jenter ...passer det med en liten øvingstime nå?? Nå har dere plasket i bassenget og kost dere lenge ..jeg har vært i kontakt med en svært dyktig heiagjengleder som viste meg noen meget avanserte og imponerende trinn ....tenker på den videoen som skal spilles inn der vi sikkert kan snike oss med i bakgrunnen når poolboyen jobber :ler: tenk da ..ikke så mange engler som har vært med på en instruksjonsvideo for poolboyer altså ...vi er spesielle .... :sjarmor:

etterpå frister det med en dukkert i bassenget ..utrolig så fint det ble uten alt det løvet altså .... :briller:

kom igjen jenter ..stil opp på rekker nå ...frem med duskene :hoppe: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...