Gå til innhold

Hvor er alle englene henne?


Bertha

Anbefalte innlegg

Og Midnattsol farer opp av vannet. Liv her jo!!!

Heeeey, jeg vil også ha rosa drakt og dusk!!!!! *furte*

*stille seg i raden uansett og spretter litt rundt* :hoppe::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se her midnattsol ..har liggende drakten klar til deg jeg ..dusker også .... :lol: Andre som vil ha?? fremdeles ledige plasser i heiagjengen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zååå godt å ze at det er liv i alle englene.... *hikk*

Heia...? Jeg vil åzzå være meeeed! *hikk*

Ze hva jeg kan...!

(bom)

Aouff.

Nei jeg zlo meg ikke, helt zant. Bare litt mye pærebruz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virvel, Virvel, lille venn ..man kan da ikke trene på denne avanserte og meget spesielle dans når man er i en slik forfatting ...tror denne pærebrusen er litt for sterk for deg jeg ...anbefaler at du drikker godt med vann vedsiden av neste gang .... :fy: Gå nå hjem og sov rusen av deg :ler: D u er hjertelig velkommen tilbake i morgen .... :hoppe:

Nei pass nå ............forsiktig , Virvel se deg for ...........Nei !! ............*plask !!!*....huff da ...var det kaldt i bassenget ?? :ler: .........Oi .........du sprutet på enkefruen med det lange navnet :sjokk: .......hun ser ikke mye blid ut .... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og Midnattsol står fnisende i bakgrunnen og ser på, iført sin splitter nye rosa drakt og med duskene i hånden....*kniiis*

Se på Virvel da...virvler rundt. Godt med pærebrus, ja?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyh! Jeg å' vil ha.......

rosa drakt altså :rosaengel:

Vel, jeg kan jo altids hoppe omkring i stussen min, men tror ikke jeg er rede for søksmål fra fine enkefruer om hjertestans for uhøvelig oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæsken! Jøss, nå ble jeg glad *glise*

Der er dere, jo :briller: Hvor har dere/vi vært hele denne tiden?? Jeg er bare sååå glad for å se at det endelig skjer noe ved bassengkanten igjen *suuuuuuukker av lettelse*

Tar meg en pærebruz jeg ogzå, hehe. Lenge siden jeg har følt meg så avslappet og i godt selskap, må skjønne.... Liksom akkurat som å ha kommet hjem igjen.... Kan man ha det bedre? Næh, må være en busstur, da kanskje. Eller promille-pedaltråkking i gullepleskogen

:sjarmor:

Nei, dere: Tusen takk for at dere fremdeles er der! Reddet uka for meg, gjorde dere.

Kanskje jeg også skal blåse liv i englerollen min igjen - Sjefsfilosof m/nedrykk? På tide at noen "tenker" blant bassengbermen, hehe....

Hilsen glad & fornøyd nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm deilig med *hikk*...pærebrus ..*hikk * ..Ups ..huff da ..jeg har da ikke drukket schå mye :o Bare schmaket litt *hikk *...tralla la ...di dei ...la di da .... :oops:

*hikk*...her er *hikk*...en sssschikkelig fin drakt til deg ..ehm Melian .... ...sche om den passer du , schå kan du kan du *hikk* :oops: trene med oss i morgen alschå .....sikkert pen schtussen din ...men vi må *hikk* holde oss profeschonelle her altså ....så ta på drakten :wink:

*Ups ...tror Jeg bør schangle til sengs nå ...*hikk*...kan noen vennligst passe på å dele ut drakter til de som vil ha det ..og *stønn*...ikke glem duschjene - eh duskene :oops: ....

noen som vet om man får vondt i hodet av dette er i morgen ... :o ? Burde schikkert tenkt på det før *hikk*...Natta alle sammen ...

:rosaengel:

:vinke:

*traller avgårde ..en smule ustø på bena ....* :ler:

trala di dei .....

en liten engel det er jeg

jeg er alltid schnill og grei ....

derfor liker alle meg ...

trala di , di dei ....*hikk* :Gjesp: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stønner fra sengekanten * Takk for det Bertha..tror *hikk* jeg kan komme til å *hikk* :o trenge det ja ... :oops: *stønne *......men det var nå morro ogschå da :ler: *hikk* :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :forvirra: Hva skjer med mine medengler??? Drikker seg drita fulle en etter en her!! :ler:

Har noen hatt noe i pærebrusen????

Jeg tror jeg holder et lite øye med de rosa draktene jeg, litt sånn redd for at Virgo ikke er helt i stand til å ha kontroll her for øyeblikket og mister de eller søler pærebrus over alle sammen. DET kan vi ikke ha noe av. :fy:

Har vi ikke en livredder her en plass??? Her er noen små ustabile engler ved bassengkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer bekymret over at alle englene drikker seg snydens inne på en annen tråd, mens jeg har planer om å utføre solbrune og halvnakne piruetter inne på originaltråden! :cry:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil se solbrune og halvnaken piruetter ...!! :hoppe:

Lurer på hva som var i den pærebrusen i går !! den skal vel ikke virke slik? ...håper ikke jeg forsømte mine plikter ..... :o kanskje vi trenger en engel til å kontrollere datostemplingene ....kanskje den er gått ut på dato og har stått og gjæret ...Jepp - DET er sikert forklaringen ..jeg drakk da slett ikke så mase ..og forøvrig føler jeg meg heeeelt fin i dag :wink: ...(lurer på hvordan alle de andre badeenglene har det jeg ..håper ikke noen har frosset på seg en aldri så liten engleforkjølelse ... :roll: )

*iler over til den andre tråden for å se etter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu! Drakt til meg å'. :hoppe::enig:

Neimen det var da voldsomt engler! :o Dere må ikke drikke så mye pærebrus første gang, da er det ikke rart dere var så lystige. Trodde først dere hadde fått en alvebieffekt; an blir rusa når man drikker pærebrus og spiser ekno samtidig. Men jeg hørte jo ingen rusa på ekno igår... (gjorde jeg?)

Hmmm... kan det hende pærebrusen var gjæret? Det må i så fall være Pærefryd sitt ansvar. Jeg skal nå prøve på meg den nye fine drakten min! *uuuhh* *draaaaa* *pes* Greit at jeg er alveengel, men vi er da ikke sååå slanke. *uuurg* Åh, det var armen det der, :oops: ikke rart det var trangt rundt livet.

Og Milo; skal du vise frem solbrune og halvnakne piruetter *hirrrrrr* *hirrr* *hirrrrrrr* så må du ikke bruke orginaltråden! Nå skal du høre du o'nyfrelste:

I gamle dager, hadde englene bare en tråd å samle seg rundt. Menigheten vokste fort og ble veldig stor. Den måtte fordele seg på en tråd til. Da grep O' Store Gudinnen inn i vår ynkelige tilværelse og skapte oss et eget forum! *bukkeskrape* Men O' Store Menighetsoverhode bestemte at vi trengte et menighetskontor, så vi kunne ha lett oversikt over medlemmene og stillingene i menigheten. På denne tråden skulle man sende inn søknader. Slik blir ikke kontoret overfylt, og det blir lett og oversiktlig å fylle med ny medlemmer. Det har jo i ny og ne forekommet fester på kontoret, men det blir så fort trangt!

Men dette er jo bare mine ynkelige ord, jeg er bare en enkel bøssebærerassistent. Menighetsoverhode bestemmer over kontoret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på halvnakene solbrune piruetter jeg.

Hmmmm.... nå var det litt kjedelig her altså!!

Får vel øve litt på trinnene jeg da, synes forresten det har vært sløøvt med øvingstimer her. :fy:

*tar fram duskene og spretter litt rundt*

Gi meg en M!

Gi meg en I!

Gi meg en L!

Gi meg en O!

Hva blir det??

MmmMMmmmmiiiiiiiiiLooooOOOOOOooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*YEEEEEEEJ*

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Midnattsol - så flink du er !!! :P

Og Melian - den drakten passet perfekt ..har du begynt å øve ennå? :wink:

ja hvor er nå denne solbrune poolboyen vår da ....jaja ....han dukker nok opp ...men denne flotte heiagjengen så er det sikkert ikke så lenge til ...kom igjen jenter ..tid for å øve ..Ju huuuu er dere klar ? opp med dusken *riste riste * Gi meg en M ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glipper med øynene*

Eyh, hvorfor er jeg kliss våt over hele meg?!? Og hvorfor lukter jeg så vanvittig pærete? :o Voldsomt så mange tomflasker det var her...

Å, er heiagjengen i gang med å øve alt? Vent på meg!

*hopper inn i rekka og gir Virgo en feiende flott M*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Merker meg at Virvel gjør sin entre og velger å la det passere i stillhet når hun stemmer i med en rungende M :ler: * *snuser i luften* ..synes det lukter pærebrus her jeg ?? :o *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææææææææh....... :erter: Virvel du stinker!!! :ler: Også ser du en smuuule ustabil ut der du står og hopper...men du prøver, det skal du ha :wink:

Har vi ikke et lite spa her en plass da?? Så kunne vi fått fresha opp Virvel litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...