Gå til innhold

Hvor er alle englene henne?


Bertha

Anbefalte innlegg

Uff, jeg føler meg ikke helt bra... Og jeg husker nesten ingen ting. Bare at jeg åpnet en flaske med pærebrus, og at det ikke smakte helt som det pleide. *sukk* Den var i ferd med å gå ut på dato da, så det kan ha noe med det å gjøre... Eller så kan det ha vært noen som har lurt oppi noe av den superkonsentrerte eknoen vi aldri produserte mer av, ettersom virkningen var litt...ekstrem... Men hvem ville gjort noe slikt da? Nei, den var nok bare litt for gammel.

Uff. Den tankerekken der var litt for lang for meg... Nå banker det verre der inne.

Hei. Dere kunne i det minste være litt forståelsesfulle, da! Men i stedet står dere bare der og ler av meg og forteller meg at jeg er ustabil og stinker... Vel, tusen takk! Hyggelig med litt støtte! Hvis det er sånn det skal være så tar jeg tilbake den M'en... *furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nehei, jeg prøver jo å hjelpe joooo.....ser etter et spa og alltingen.

*løpe og henter et stoooort glass vann til Virvel og en supertarbortallsmertepille*

Sååånn...*trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ...ikke helt bra den pærebrusen ...vi får kanskje legge igjen en lapp til den som er pærebrusansvarlig så ikke dette hender flere ganger ... :ler:

hva er forresten en eknoen dere snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjeeesp* :Gjesp: *strekke meg*

Æsj; har jeg sovet meg forbi en trening til!? :forvirra:

Vel, får bare skyndte meg å ta noen hopp og sprett så jeg henger med.

:hoppe::hoppe::enig::hoppe::hoppe::enig::hoppe::hoppe:

Var jeg flink nå? :rosaengel:

*må bare si at den rosa drakten gjør meg virkelig smekker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle smekre i rosa drakter! :wink:

Nå har jeg øvd og øvd og øøøøvd så nå er jeg såååå sliten :Gjesp:

*sjekker datostemplinga på en pærebrus og setter seg ned litt*

PUH - må slappe av litt altså...mhm....ZZZzzzzZZzzzzzzZzzzzzz........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ...ikke helt bra den pærebrusen ...vi får kanskje legge igjen en lapp til den som er pærebrusansvarlig så ikke dette hender flere ganger ... :ler:  

hva er forresten en eknoen dere snakker om?

Har du ikke vært innom kontoret? :erter:

"De lystige engler" fryder seg over pærebrus, reker, kylling, ris, vafler, bamsemums...og Ekno, eller epleknott.  

Epleknott er laget av gulleplene som vokser i vår egen gullepleskog. Epleknotten har vist seg å være fullstendig ufarlig, men fungerer som et mildt partydop, basert på naturlig og sunn eplesyre.  

Gir ikke varige skader, men bare midlertidig forstyrrelse av konsonant-uttale kan forekomme. S'er blir byttet ut med Z'er osv...  

Det er likevel et ønske fra menighetsledelsen å etterhvert få ned bruken av Ekno i menigheten, for å finne tilbake til gleden over den opprinnelige pærebrusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store min .....den eknoen høres da ut til å være sterke saker :o Kan ekno tilsettes pærebrus?? :roll: jeg bare spør, kan vi ha vært utsatt for et lite pek?? hm?? ....symptomene ettter forrige kvelds ville englefest har da en viss likhet må jeg si med de som følger etter inntak av Ekno....*gruble på hvem som ville gjort noe slik...*

*gruble gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..... det var meg..... *knise-knise*

Jeg synes det var på tide med litt æksjen her igjen - og jeg skal jommen si at det virket :sjarmor:

Det er ennå en del gammel pærebrus igjen (helt innerst på lageret), og den foreslår jeg at vi sparer til neste gang det blir for dødt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg beklager så meget at det er lenge siden den dannede tropp har hørt fra meg, men jeg har vært så opptatt med å farge pærebrus. Funnet en ny farge som har uante krefter. Den gjør oss uimotståelige !

Løper og farger mer jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! :o

Blir det nesten som styrkedrikken til Asterix da? Det vil si at man føler seg uimotståelig, har godt humør og tar rotta på alle de slemme?

Jeg melder meg herved frilillig til testpanelet!

Johooooo....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhhh..... :o *kaste duskene og legger på sprang*

Jeg og, jeg ooooog!!!!!!!!! Vil være meed!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Jeg har lyst til å bli uimotståååelig!

Kanskje Milo vil vrikke mere på rumpa for oss duskedamer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vel jenter,smakte den som vanlig ?

Skal si dere ble uimotståelige nå !

Brad spurte om å få, men han er jo uimotståelig nok fra før så han fikk bare den vanlige gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var bra! Han trenger ikke å bli mer innbilsk enn han allerede er. :ler:

Han bør dessuten huske på at han bare er på prøve framdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Føler meg såååååå uimotståelig !!! Den pærebrusen var super ..."tralala ..la lal alla" *traller avgårde sånn litt suset i hodet*...

føler meg sååå fargerik ....lurt altså å tilsette farger altså ....

måkke gi til Brad .....ikke til Milo heller ....kanskje det virker slik at de som er uimotståelige blir omvendt når de drikker den ... :o huff ..blir kanskje avskyelige :o da ...nei ikke lurt det ... :wink:

tra lal la........ :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke gi til Brad eller Milo, men til Virveeeeeeeeel! Det er klart vi må dele Virgo, siden vi har så snasne navn som begyner på Vir....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*schluuuuurp* Trallalaaaaaa....*burp* oooops...sorry... :rodme: Den var goooood altså....få smake mere, eller??? *hikk*

*danse rundt* :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...