Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Hei hei

Smothie hørtes godt ut!

Har vel faktisk ikke vært innom her, og tror jeg er litt på bærtur når det gjelder å kjenne deg igjen også :ler: Så for meg er du bare ny :hoppe::hoppe:

Jeg sovna fra LOST, jeg.. Skjedde det noe spennende?

Lykke til i dag :klem:

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at jeg spiser nesten hele tiden, men det går da iallefall en 2-3 timer mellom hver gang, så det er vel ikke så ille. Hvis jeg ikke spiser så ofte, så blir jeg litt uvel :forvirret:

Bare hver 2-3 time det er jo sjelden..... :ler:. Hvis jeg skal bli minst mulig uvell må jeg spise hver 1-2 time :overrasket:. Det skjer jo ikke....fordi jeg er såå matlei. Med nestemann ønsker jeg meg "bare" uvellhet jeg også :sjenert:.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så moro med jobbtilbud. Du må ha masse lykke til i morra!

:klem:

Takk for det :)

Spennende med jobb!!! :hoppe:

Ja, det er det!

Spennende! :hoppe: Lykke til i morgen!

Takk for det :)

Hei hei

Smothie hørtes godt ut!

Har vel faktisk ikke vært innom her, og tror jeg er litt på bærtur når det gjelder å kjenne deg igjen også  :ler: Så for meg er du bare ny  :hoppe:  :hoppe:

Jeg sovna fra LOST, jeg.. Skjedde det noe spennende?

Lykke til i dag  :klem:

Håper du får en fin helg  :klem:

Du var i den gamle dagboka mi før jeg bytta navn da, så jeg er nok ikke helt ukjent for deg ;)

Innom med en diger :klem: til verdens beste Impala . Du er virkeli en knupp. Tusen takk for trøstende ord!!

stor :klem:

Er bare glad for at jeg kan være til hjelp :)

Så spennende med den jobben! :hoppe:

God helg! :-D

Ja, det er spennende!

God helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :klem:

God helg til deg også :klem:

Og takk for pm ;)

Bare hver 2-3 time det er jo sjelden..... :ler:. Hvis jeg skal bli minst mulig uvell må jeg spise hver 1-2 time  :overrasket:. Det skjer jo ikke....fordi jeg er såå matlei. Med nestemann ønsker jeg meg "bare" uvellhet jeg også  :sjenert:.

:klem:

Ja, jeg klager ikke egentlig jeg altså, og er sjeleglad for at jeg ikke er kvalm og må spy, det vet jeg er helt for jævlig :klem:

Hvordan gikk det i dag?

Bra, tror jeg! Skriver mer nedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom en kjapp tur, for jeg måtte sjekke noe på nettet.

Vi driver og lurer på om vi skal bestille blomster til svigermor i anledning morsdagen på søndag, også bare skrive på kortet f.eks "Gratulerer med dagen, farmor". Mannen min mener hun kommer til å lure noe fælt, og helt sikkert ringe til hans bror før hun klarer å koble hvem det er fra :ler:

Vi får se hva det blir til.

Samtelen/intervjuet idag tror jeg gikk kjempebra, og de lovte at jeg skulle høre fra dem i neste uke. Den andre jobben som jeg ikke fikk i firma 2, er jeg forresten innstilt som nr. 2, men så vil de også ha en person med samme fagbakgrunn i denne andre jobben, og der var jo jeg tydeligvis mer aktuell da :)

Blir spennende å se hva det blir til :)

Fikk ellers shoppa litt småtteri idag. Kjøpte en gravidgenser, og en kort gravidbukse på salg på H&M. Også kjøpte jeg meg en genser på Kappahl. Kom totalt på i underkant av 500 kr, så jeg er godt fornøyd!

Nå skal jeg gå og slappe av litt foran tv'n sammen med mannen min, så det blir ikke tid til noen dagbokrunde nå. Men jeg kommer tilbake i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og lurer på om vi skal bestille blomster til svigermor i anledning morsdagen på søndag, også bare skrive på kortet f.eks "Gratulerer med dagen, farmor". Mannen min mener hun kommer til å lure noe fælt, og helt sikkert ringe til hans bror før hun klarer å koble hvem det er fra :ler:

Det var jo kjempesött tenkt!

Morsdag på söndag ja, det hadde jeg glemt... :sjenert: Takk for påminnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppis :)

:hoppe: det er jo spennende da... Morsomt å høre hvordan hun reagerer :) :)

Godt du minnet meg på morsdagen iallefall.. Det hadde jeg glemt.... :sjenert:

Ha en strålende lørdag, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo kjempesött tenkt!

Morsdag på söndag ja, det hadde jeg glemt...  :sjenert: Takk for påminnelsen!

Ja, det er ikke lett å huske det alltid :ler:

Det med farmor syns jeg var en strålende ide!!! :Nikke:

Dere kan jo slenge på Mamma og Svigermor også og deres navn.

:)

Hei hei snuppis :)

:hoppe: det er jo spennende da... Morsomt å høre hvordan hun reagerer :) :)

Godt du minnet meg på morsdagen iallefall.. Det hadde jeg glemt....  :sjenert:

Ha en strålende lørdag, vennen.

stor :klem:

Takk vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg rakk jo selvfølgelig ikke innom her i går :ler:

Det som ødela var at vi fikk besøk, men det var jo selvfølgelig bare hyggelig det da :)

Det ble ikke blomster på svigermor da, for de tok aldri telefone i blomsterbutikken. Men mannen sendte melding idag da, og vi fikk svar tilbake om vi skulle ha barn eller om de skulle hilse ut til min manns farmor :ler:

Jeg hadde jo trodd at hun kom til å ringe med en gang jeg, men der tok jeg (og mannen) jammen feil. Men han fikk da ringt henne istedet, og de hadde nok hatt en mistanke, men bestemt seg for at de ikke skulle spørre, så veldig overrasket ble de nok ikke. Men jeg tror nok at de ble glade for det da :)

Tror hun hadde lurt mer hvis hun hadde fått blomster, så det var dumt det ikke gikk i orden.

Det er kaldt her idag, minus 13 grader. Men nå kommer sola, så da stiger det kanskje litt. Har stort sett bare sett på tv så langt idag, og fått med med utfor-gull og stafett-bronse så langt. Må se skiskyting fellesstart om en time også. Det er jo så mye interressant sport nå i helgene, så man har jo neste ikke tid til noe annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå og steke meg noen vafler (rester fra i går) og se skiskyting :)

Er strålende være ute så burde gått en tur, men det så kaldt. Brrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helgene har en mystisk tendens til å bli lagt over etter spostssendingene ;) Jeg har faktisk vært på tur -strategisk plassert mellom skiskytings-rennene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå og steke meg noen vafler (rester fra i går) og se skiskyting :)

Er strålende være ute så burde gått en tur, men det så kaldt. Brrrr.

Takk for påminnelsen, hadde helt glemt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imala!

Du kan ikke bare gjøre sånne forandringer når jeg er borte da!!! :ler: Men skjønte rimelig raskt hvem hilsnene i dagboken min egentlig var fra da ;)

Håper du koser deg inne i varmen i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...