Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Bippemannen har lagt rett ut med infuensa en hel uke nå, og det er ikke å anbefale... :forvirret:

Kanskje arbeidsgiveren din tilbyr vaksine gratis? Vet at noen gjør det. Men samtidig er det en del som opplever ubehagelige bivirkninger av vaksinen, så det er ikke bare-bare. Jeg har ikke giddet å ta den, tar heller infuensaen dersom den kommer. Så blir det uansett noen år til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, vennen :)

Stakkars mannen din som er syk da.. Du får gi han melk med honning det hjelper :) Pleie han godt :)

Så deilig med lang tur. Det er så herli å bevege sei av og til :)

Ha en fin søndagskveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Har vært i en liten dvale ett par uker jeg nå.. Tenk at du er i uke 11 da. Så deilig! Håper ellers at alt er bra med deg. Jeg er i Oslo i morgen.. Just so you know.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da håper jeg du holder deg frisk denne gangen!!

PS Burde du høre med legen om influensavaksine? Den influensaen som er på vei nå skal visstnok være ekstra kraftig?

Frisk enda ihvertfall!

Vet ikke om jeg gidder å høre med legen. Må da vel overleve hvis jeg skulle være så uheldig å få den ;)

Bippemannen har lagt rett ut med infuensa en hel uke nå, og det er ikke å anbefale... :forvirret:

Kanskje arbeidsgiveren din tilbyr vaksine gratis? Vet at noen gjør det. Men samtidig er det en del som opplever ubehagelige bivirkninger av vaksinen, så det er ikke bare-bare. Jeg har ikke giddet å ta den, tar heller infuensaen dersom den kommer. Så blir det uansett noen år til neste gang. :)

Vi har hatt tilbudet ja, men føler jo ikke helt at jeg er i risikogruppen da :ler:

Dessuten har jeg tenkt at jeg kommer uansett til å overleve hvis jeg skulle være så uheldig å få den :ler:

Hei hei, vennen :)

Stakkars mannen din som er syk da.. Du får gi han melk med honning det hjelper :) Pleie han godt :)

Så deilig med lang tur. Det er så herli å bevege sei av og til :)

Ha en fin søndagskveld

stor :klem:

Det var deilig med tur ja :)

:vinke:

God mandags morgen ::)

God morgen ;)

Hei hei, vennen :)

Ha en strålende mandag. Håper mannen din er bedre i dag :)

stor :klem:

Han er bedre ja, bare snufser litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 11 uker vennen!! :hoppe::klem:

Tusen takk for det snille du :klem:

Jippi for 11 uker :hoppe:

:hoppe:

:hoppe: for dine 11 uker og mine 10 uker  :sjarmor:. Lettvint at vi har ukebytte på samme dag.

:klem:

Ja, det er veldig praktisk :ler:

11 uker! :hoppe:

:hoppe:

God morgen og gratulerer med 11 uker :)

Tusen takk :)

Så göy! :hoppe: Bare én uke til dere skal fortelle nå da?

Ja, vi får se hvor mange som får vite det. Sviger iallefall, også må jeg nok si det på jobben snart :)

Hei vennen! Har vært i en liten dvale ett par uker jeg nå.. Tenk at du er i uke 11 da. Så deilig! Håper ellers at alt er bra med deg. Jeg er i Oslo i morgen.. Just so you know..  ;)

:klem:

Alt er bra med meg :)

Er du i Oslo bare i morgen eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at det snart er 12 uker :overrasket:

Syns de siste ukene har gått veldig fort plutselig :ler:

Merker at buksene mine er blitt mindre ja, men tror ikke noen andre engentlig legger merke til det. Det er nok mest luft foreløpig tror jeg :)

Mannen er i bedre form også, han blir jo aldri ordentlig syk han. Har ikke blitt syk jeg heller enda, men syns jeg kjenner litt irritasjon i halsen. Får håpe det er forbigående.

I går var jeg ute med noen damer etter jobb, og var ikke hjemme før nesten 22, så da ble det ikke mye tid til KG gitt :ler:

Men det er da koselig å være ute litt innimellom også :)

Nå skal jeg ta en liten runde, også tror jeg det blir tidlig kveld, for jeg sov utrolig dårlig på morgenen idag for mannen snorka så fælt. I tillegg stod jeg tidlig opp også, for jeg var på spinning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spinning og greier. Flink du! Ja, jeg er i Oslo kun i morgen. Jeg reiser til Bodø i morgen kveld og er der ett par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det vennen :)

Vi skal nok finne sengen snart vi siden vi begge sov dårlig i natt.

Hils Liljemannen masse fra oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...