Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Nei, da skal jeg gå og ta meg en :dusje:

Også må jeg ha meg litt mat også før jeg skal legge meg, hvis ikke så våkner jeg ihvertfall utpå morgenkvisten, sulten som en tyrk :ler:

Har aldri spist så ofte som nå jeg. Men spiser nok ikke så veldig mye mer enn før, håper jeg da :sjenert:

Må opp litt tidlig i morgen også, har masse papirarbeid på jobben jeg må få unna. I dag var jeg jo ikke på jobb før nesten kl 09 pga masse kø siden det kom bittelitt snø. Jeg blir så oppgitt, sånn er det jo hver gang!!

Hvis jeg ikke rekker innom i morgen, kommer jeg nok helt sikkert innom på torsdag, for da er jeg hjemme alene litt på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og :klem::klem::klem: litt på deg jeg også! ;)

Oi, tenk 12 uker snart! Er det allerede to måneder siden du testet positivt? Det er vilt så fort tida går.

Ha en fin dag videre, Impala! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt da, vennen :)

stor natta- :klem:

:klem:

tenk at du straks er 12 uker!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem:

Ja herregud :overrasket:

Innom for å :klem: :klem: :klem: litt på deg :)

:klem: tilbake :)

Innom og  :klem:  :klem:  :klem:  litt på deg jeg også!  ;)

Oi, tenk 12 uker snart!  Er det allerede to måneder siden du testet positivt? Det er vilt så fort tida går.

Ha en fin dag videre, Impala!  :klem:

Ja herregud så fort tiden egentlig har gått :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det faktisk helg for min del :hoppe:

Jeg avspaserer i morgen, for jeg har følt at helgene ikke har vært lange nok, så da roer jeg ned en dag ekstra. Tror det er ett lite jobbsjokk :ler:

Gikk jo fra 33 timer overtid frem til ca 20. januar og til ingenting frem til nå (i tillegg så var desember nesten på samme nivå overtidsmessig også), og det er sikkert ikke sunt :ler:

Skal faktisk på en liten samtale angående en jobb i morgen kl 09. Jeg var jo på to jobbintervju. Firma 1: Denne første jobben jeg var på intervju til fikk jeg ikke, og det var helt greit for der ville jeg ikke ha jobba for 10 ville hester!!

Firma 2: Den jobben jeg var på intervju på her fikk jeg heller ikke, men jeg fikk tilbud om en annen jobb istedet som er nesten lik som den jeg har idag, og det har vel egentlig ikke fristet så fælt.

Men så ringte de fra firma 2 i går og sa at de skulle jo ha flere folk, og de lurte på om jeg kunne være interressert i en annen stilling her som er overordnet den jeg søkte på, og med mye mer ansvar og utfordrende oppgaver. Så jeg sa at det hørtes spennende ut, og at jeg ønsket å ta en prat om hva jobben går ut på, og det er det jeg skal i morgen :hoppe:

Det virker faktisk i utgangspunket som en superspennende jobb, så hvis den er like spennende som jeg tror, så kommer jeg til å få ett dilemma og luksusproblem tror jeg. Også vet jeg at de nok betaler noe mer enn der jeg er i dag. Blir spennede å se altså :)

Nå er det KG tid, for jeg er hjemme alene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@, Annie og loffen :)

Skal gi beskjed så snart jeg kan, selvfølgelig!

Forstod det sånn at jeg får ett tilbud hvis jeg syns jobben er interressant, så det er ikke noe intervju i morgen, bare en samtale :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen rare lyder her ute :redd:

Høres ut som det er noen som går i skikkelig kram snø, men det er ingen spor her, så da er det nok ikke utenfor her :ler:

Mannen min pleier å si at jeg er håpløs for jeg hører lyder og kjenner lukter som ikke han kjenner (og det er ikke pga at jeg er gravid, har alltid vært sånn). Men jeg pleier å si at en dag kommer du til å bli glad for at jeg gjør det!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbsamtale da :) Flink er du :)

Er sannelig ikke lenge før du er 12 uker på vei heller :hoppe::hoppe::hoppe:

Håper du får en koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skal jeg gå og fikse meg noe mat :)

Lurer på om jeg skal koke meg litt spaghetti, for jeg har engentlig ikke spist middag idag.

Vi hadde ett møte kl 13 som startet med spising av tapas, så jeg ble ganske mett. Og den maten var i tillegg kjempegod :sikle:

Også lagde jeg meg smothie når jeg kom hjem, men det er jo noen timer siden, og jeg kjenner at magen vil ha litt mat snart.

Føler at jeg spiser nesten hele tiden, men det går da iallefall en 2-3 timer mellom hver gang, så det er vel ikke så ille. Hvis jeg ikke spiser så ofte, så blir jeg litt uvel :forvirret:

Men jeg klager ikke :)

Også skal jeg se Lost som jeg tok opp i går :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...