Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og jeg reiser til syden på mandag, og når jeg kommer tilbake tror jeg jammen du er 12 uker, tenk på det :) Håper du får ei fin helg og ei fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke på ferie, og har ingen planer om det i lang tid fremover heller. :forvirret:

Men men, en dag blir det vår tur. Og dessuten går det jo an å kose seg hjemme også, bare fantasien setter grenser. :-D

Ha en flott helg, Impala! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så deilig det hørtes ut med sydenferie!!!!

Ja det blir knall!

Så herlig!!  Hvor skal dere? :)

Hellas

Så herlig!

Kommer til å gå på stranda med en liten mage du da! :)

:Nikke:

God morgen, sovet godt på tross av måleren?

(Det har ikke jeg :Gjesp: )

Ja, faktisk så sov jeg ganske bra. Var våken utpå morgenen etter at jeg ahdde vært på do, men det er jeg alltid, så kan ikke skylde på måleren tror jeg :forvirret:

Så deilig med ferie :)

:Nikke:

Overlevde du natta med blodtrykksmåleren?

Synes alle her inne skal på ferie bortsett fra meg  :grine:. Heldig du er.

:klem:

Overlevde helt fint :)

Hadde ikke ferieplaner vi heller egentlig, men når vi fikk det så billig så var det liksom ikke noe vits i å tenke noe mer på det.

Så deilig med ferie! Blir litt småmisunnelig på alle dere som reiser avgårde. Jeg vil også!  :grine:

;)

Ha en fin fredag, Impala!  :klem:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig med sydentur, da!  :briller2:

håper du får en fin helg!

:klem:

Fin helg så langt iallefall :)

Ha en fin helg,vennen! :klem:

Takk det samme :klem:

...og jeg reiser til syden på mandag, og når jeg kommer tilbake tror jeg jammen du er 12 uker, tenk på det :)  Håper du får ei fin helg og ei fin uke :klem:

Det stemmer at jeg er 12 uker når du kommer hjem ja :)

God helg :klem:

God helg :klem:

Skal ikke paa ferie jeg heller!  ;)

Ha en kjempefin helg, Impala! :kyss:

Men det er da ikke så lenge siden dere var på ferie heller. Skjønner godt at dere ikke skal noe sted nå ja ;)

Jeg skal heller ikke på ferie, og har ingen planer om det i lang tid fremover heller. :forvirret:

Men men, en dag blir det vår tur. Og dessuten går det jo an å kose seg hjemme også, bare fantasien setter grenser. :-D

Ha en flott helg, Impala! :klem:

Har ingen problemer med å kose meg hjemme jeg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det endelig helg :)

Blodtrykksmålinga gikk greit, men det var deilig å få den av. Sov til min forskrekkelse veldig bra egentlig :)

Hører vel fra legen hvis det er noe spesielt, har jo time den 15. februa, og da er det første ordinære svangerskapskontroll :)

Vi har allerede gjort unna alle dagens ærender, og har ingen videre planer, bortsett fra å slappe av og ta det med ro.

Mannen driver og vasker bilene våre, og jeg har betalt noen regninger og avbestilt bøker, og da måtte jeg jo nesten inn hit også ;)

Været er helt knall idag, så det er deilig å være ute. Sol fra skyfri himmel, og ca 0 grader. Skulle egentlig ønske at jeg var mer glad i og gå på ski, for nå er det helt perfekte forhold. Men det er jo deilig å bar gå seg en tur også syns jeg :)

Alt står bra til, ingen ekle symptomer, så kroppen fungerer bra, og det er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei! Her har jeg ikke vært før. Siden alle andre var så kjappe på å skjønne hvem du var i din nye drakt, burde jeg også det??? Jeg har ikke skjønt det. Gi meg et hint på PM isåfall :ler:

Jeg skal heller ikke på ferie i nærmeste fremtid! Men det hørtes jo kjempedigg ut med syden Impala og at det var så billig da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå og ta en liten dupp på sofaen.

Pleier som regel å gjøre det på lørdagene uansett om jeg er gravid eller ikke, er så deilig atte :)

Regner med at jeg kommer innom her igjen ihvertfall i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert fordi jeg ikke har vært i dagboka di enda, for det har jeg jo lovt ;)

:idesmil:

Takk, nå skjønner jeg også.... Sorry, burde vel ha skjønt det før men jeg får skylde på den snikende ammetåka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei , snuppa :)

Ååååå heldige dere som skal til syden :) Men du er det så utrolig fortjent :Nikke:

Når reiser dere??

Ha en strålende søndag.

Håper vi sees her inne senere ;)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Takk, nå skjønner jeg også.... Sorry, burde vel ha skjønt det før men jeg får skylde på den snikende ammetåka :ler:

Det var bra :)

Ha en deilig helg, Impala!

Takk for det :)

Hei hei , snuppa :)

Ååååå heldige dere som skal til syden :) Men du er det så utrolig fortjent :Nikke:

Når reiser dere??

Ha en strålende søndag.

Håper vi sees her inne senere  ;)

stor :klem:

Vi reiser 22. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var en ny nydelig dag snart over (det er ihvertfall mørkt ute om ikke annet).

Har fått vasket huset idag, og sett skiskyting samt gått en laaaang og deilig tur i det fine været :) Må jo utnytte det når det er bra vær.

Har akkurat spist middag, og da fant jeg ut at jeg kunne være her litt istedet for å legge meg på sofaen. Er jo i fin form, så ingen grunn til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå ned og se nyheter, også skal vi spise dessert, fruktkompott :sikle:

Blir nok tidlig kveld idag kjennes det ut som, men det er helt greit, for da er jeg ikke så trøtt på morgenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at mannen er litt småsyk, snufser og hoster. Så nå venter jeg bare på at jeg også skal få det, for det pleier jeg alltid å få når han har vært syk :forvirret:

Han bli aldri ordentlig syk slik at han må være hjemme fra jobb, men det blir som regel jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Da håper jeg du holder deg frisk denne gangen!!

PS Burde du høre med legen om influensavaksine? Den influensaen som er på vei nå skal visstnok være ekstra kraftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...