Impala Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 6. februar 2007 Nei, da skal jeg gå og ta meg en Også må jeg ha meg litt mat også før jeg skal legge meg, hvis ikke så våkner jeg ihvertfall utpå morgenkvisten, sulten som en tyrk Har aldri spist så ofte som nå jeg. Men spiser nok ikke så veldig mye mer enn før, håper jeg da Må opp litt tidlig i morgen også, har masse papirarbeid på jobben jeg må få unna. I dag var jeg jo ikke på jobb før nesten kl 09 pga masse kø siden det kom bittelitt snø. Jeg blir så oppgitt, sånn er det jo hver gang!! Hvis jeg ikke rekker innom i morgen, kommer jeg nok helt sikkert innom på torsdag, for da er jeg hjemme alene litt på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. februar 2007 #122 Del Skrevet 6. februar 2007 Sov godt da, vennen stor natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. februar 2007 #123 Del Skrevet 7. februar 2007 tenk at du straks er 12 uker!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. februar 2007 #124 Del Skrevet 8. februar 2007 Innom for å :klem: litt på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. februar 2007 #125 Del Skrevet 8. februar 2007 Innom og litt på deg jeg også! Oi, tenk 12 uker snart! Er det allerede to måneder siden du testet positivt? Det er vilt så fort tida går. Ha en fin dag videre, Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 8. februar 2007 Sov godt da, vennen stor natta- ← tenk at du straks er 12 uker!! :hoppe: ← Ja herregud Innom for å :klem: litt på deg ← tilbake Innom og litt på deg jeg også! Oi, tenk 12 uker snart! Er det allerede to måneder siden du testet positivt? Det er vilt så fort tida går. Ha en fin dag videre, Impala! ← Ja herregud så fort tiden egentlig har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 8. februar 2007 Da er det faktisk helg for min del Jeg avspaserer i morgen, for jeg har følt at helgene ikke har vært lange nok, så da roer jeg ned en dag ekstra. Tror det er ett lite jobbsjokk Gikk jo fra 33 timer overtid frem til ca 20. januar og til ingenting frem til nå (i tillegg så var desember nesten på samme nivå overtidsmessig også), og det er sikkert ikke sunt Skal faktisk på en liten samtale angående en jobb i morgen kl 09. Jeg var jo på to jobbintervju. Firma 1: Denne første jobben jeg var på intervju til fikk jeg ikke, og det var helt greit for der ville jeg ikke ha jobba for 10 ville hester!! Firma 2: Den jobben jeg var på intervju på her fikk jeg heller ikke, men jeg fikk tilbud om en annen jobb istedet som er nesten lik som den jeg har idag, og det har vel egentlig ikke fristet så fælt. Men så ringte de fra firma 2 i går og sa at de skulle jo ha flere folk, og de lurte på om jeg kunne være interressert i en annen stilling her som er overordnet den jeg søkte på, og med mye mer ansvar og utfordrende oppgaver. Så jeg sa at det hørtes spennende ut, og at jeg ønsket å ta en prat om hva jobben går ut på, og det er det jeg skal i morgen Det virker faktisk i utgangspunket som en superspennende jobb, så hvis den er like spennende som jeg tror, så kommer jeg til å få ett dilemma og luksusproblem tror jeg. Også vet jeg at de nok betaler noe mer enn der jeg er i dag. Blir spennede å se altså Nå er det KG tid, for jeg er hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2007 #128 Del Skrevet 8. februar 2007 Så spennende Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er spennende. Takk for lykkeønskninger Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. februar 2007 #130 Del Skrevet 8. februar 2007 Så superspennende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2007 #131 Del Skrevet 8. februar 2007 Så spennende!! Gi oss beskjed med EN GANG du vet noe i morra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2007 #132 Del Skrevet 8. februar 2007 Lykke til Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei Pi@, Annie og loffen Skal gi beskjed så snart jeg kan, selvfølgelig! Forstod det sånn at jeg får ett tilbud hvis jeg syns jobben er interressant, så det er ikke noe intervju i morgen, bare en samtale Endret 8. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er noen rare lyder her ute Høres ut som det er noen som går i skikkelig kram snø, men det er ingen spor her, så da er det nok ikke utenfor her Mannen min pleier å si at jeg er håpløs for jeg hører lyder og kjenner lukter som ikke han kjenner (og det er ikke pga at jeg er gravid, har alltid vært sånn). Men jeg pleier å si at en dag kommer du til å bli glad for at jeg gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. februar 2007 #135 Del Skrevet 8. februar 2007 Spennende med jobbsamtale da Flink er du Er sannelig ikke lenge før du er 12 uker på vei heller Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 8. februar 2007 Takk for det shatika Har en hyggelig KG kveld enn så lenge ihvertfall. Ee nok å oppdatere seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 8. februar 2007 Da skal jeg gå og fikse meg noe mat Lurer på om jeg skal koke meg litt spaghetti, for jeg har engentlig ikke spist middag idag. Vi hadde ett møte kl 13 som startet med spising av tapas, så jeg ble ganske mett. Og den maten var i tillegg kjempegod Også lagde jeg meg smothie når jeg kom hjem, men det er jo noen timer siden, og jeg kjenner at magen vil ha litt mat snart. Føler at jeg spiser nesten hele tiden, men det går da iallefall en 2-3 timer mellom hver gang, så det er vel ikke så ille. Hvis jeg ikke spiser så ofte, så blir jeg litt uvel Men jeg klager ikke Også skal jeg se Lost som jeg tok opp i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. februar 2007 #138 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi, så moro med jobbtilbud. Du må ha masse lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2007 #139 Del Skrevet 8. februar 2007 Spennende med jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. februar 2007 #140 Del Skrevet 8. februar 2007 Spennende! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå