Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707

Majabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

:juhu: :hoppe::danser: :juhu: :hoppe::danser:

Så gøy med gaver! Sikkert litt rart når dere ikke forventer det fra enkelte folk, men når jeg tenker meg om, så gir vi jo gaver til de vi kjenner og naboer og sånn... (og så gøy å få dem på forskudd da - jeg har vært litt redd for at jeg ikke får åpne noen - hehe... ja, jeg er barnslig og eeeelsker å åpne gaver!)

Ha en kjempefin helg! :sol: Og god St. Hans i morgen! Skal dere ha bål?

Stor :klem: og en :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ballerina skrev:
:juhu: :hoppe::danser: :juhu: :hoppe::danser:

Så gøy med gaver! Sikkert litt rart når dere ikke forventer det fra enkelte folk, men når jeg tenker meg om, så gir vi jo gaver til de vi kjenner og naboer og sånn... (og så gøy å få dem på forskudd da - jeg har vært litt redd for at jeg ikke får åpne noen - hehe... ja, jeg er barnslig og eeeelsker å åpne gaver!)

Ha en kjempefin helg! :sol: Og god St. Hans i morgen! Skal dere ha bål?

Stor :klem: og en :kose:

Jepp, vi skal ha bål nede ved elva. Jeg har arbeid i morgen, så er ikke ferdig før kl. 18. Så etter at gubben er ferdig i fjøset skal vi ned til elva så ungene får grilla pølser på bål. Må bare huske myggmiddel!!!

Jeg skal åpne gaver når jeg kommer hjem i dag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
  Majabeth skrev:
Jepp, vi skal ha bål nede ved elva. Jeg har arbeid i morgen, så er ikke ferdig før kl. 18. Så etter at gubben er ferdig i fjøset skal vi ned til elva så ungene får grilla pølser på bål. Må bare huske myggmiddel!!!

Jeg skal åpne gaver når jeg kommer hjem i dag.... :sjenert:

Jeg er ikke ferdig før 22:15, men håper på pent vær sånn at vi kan grille ute da :) Hvis ikke blir det "grillings" i stekeovnen! Er det St. Hans så er det St. Hans!

Så heldig du er som kan åpne gaver... trenger du hjelp? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snike seg inn hos majabeth og stjele gavene og åpne dem* Hihi

*Snike seg inn igjen og legge tilbake de åpnede gavene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
  Majabeth skrev:
:riste: vil åpne gavene selv!

Majabeth skrev:
Men takk for tilbudet :ler:

Skjønner deg godt som vil gjøre det selv! :ler: nå kom det en tanke inni hodet mitt ("håper vi får de fleste på forhånd...") huff... jeg er ikke noen snill jente nå! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
  darkness| skrev:
Hehe, Ballerina. Det er jo greit det da. Både for dere og gaveåpnerene :)

Ikke sant?? Vi må jo tenke på de stakkars gaveåpnerne... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herma litt etter Susiepia, så vi har gitt beskjed om at vi ikke ønsker gavene pakket inn. Sparer både miljøet- og gavefolkene slipper styre med alt søppelet. De jeg har snakka med syntes dt var en god idé- til og med butikken. Men det er sikkert for at da slipper de pynte så fælt på pakken og sparer mye tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

darkness| skrev:
*Snike seg inn hos majabeth og stjele gavene og åpne dem* Hihi

*Snike seg inn igjen og legge tilbake de åpnede gavene*

Bare prøv deg!!! :slåss: :slåss: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piglet skrev:
Takk for PM! Kjempefin kjole - enkel og elegant!

Og så gøy med gaver allerede nå...

Piglet

Takk for det! Alltid hyggelig at andre liker kjolen. Er veldig fornøyd selv, ja! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tassie skrev:
Gode ideer overalt idag! Var lurt å be om å få dem ikke pakket inn :) ....jeg vil og ha gavene på forhånd.... men da er det ikke like gøy å få dem når de er ikke-pakket-inn på forhånd da.. hmm altså da må de som kommer på forhånd og i etterkant være pakket inn og ikke de som kommer på selve dagen! Ble komplisert dette :sjenert:

Fordelen for oss med dette er jo at de gavene vi får før bryllupet er pakka inn, for det er jo fra folk vi ikke har invitert. Derfor har de heller ikke vært på hjemmesida vår, for det er der vi oppfordrer til papirløse gaver.

De som kommer på dagen har vel mest sannsynlig fått det med seg.

Det er nesten litt Ole Brumm dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med pakker FØR den store dagen!! Det har ikke vi fått. Eller, jo, nå juger jeg. Vi har fått en Kenwood av mormor, men hun skal liksom ikke vite at vi vet da..... :sjenert:

Ellers så tror jeg min mor tar vare på og gjemmer det som kommer fra ev naboer osv. Tror egentlig ikke at vi får noe av noen andre enn de som er i bryllupet jeg. :)

Ser ut til at du ligger godt an i løypa! Det er så utrolig rart å tenke på at jeg kun har 2 uker til med pikenavnet mitt og at om 2 uker og 3 dager så drar vi til herlige Maldivene!!! Føler at jeg bare svever om dagen!! :rødme:

Tror du det er mulig å få en sniktitt på kjolen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flott du var i kjolen din!!! Gjett om mannen din kommer til å :grine: når du går opp kirkegulvet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pesto
  Majabeth skrev:
Nå har gavene begynt å komme inn :overrasket: Har fått en del allerede, jeg blir litt overveldet over at folk vi ikke har forventa noen ting fra kommer med gaver. :sjenert:

Så koselig da, de tenker på dere vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victori@ skrev:
Så fantastisk flott du var i kjolen din!!! Gjett om mannen din kommer til å :grine: når du går opp kirkegulvet!!

Takk... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med ekstrajobben min før ferien :danse: Er så glad for det, for nå er det snart mulig å bare tenke på DAGEN. Har vært veldig avslappa, men nå begynner jeg å merke at det er noen sommerfugler i magen likevel... :ler:

Skal ha møte med toastmaster (svigerfar) på onsdag. Da skal vi gå gjennom ALLE detaljene.

På fredag skal vi prøvegifte oss, samt ha samtale med presten.

Jeg skal ta sol i kveld og på torsdag.

Til helga er det fjelltur med gode venninner. Egentlig skulle forloveren min vært med, men hun blir nok å dra på fotballturnering. Så det ser dårlig ut med utdrikningslag for meg...Jaja...

Nå har jeg bare denne uka + 2 dager i neste uke igjen på jobb før jeg tar ferie... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...