Gjest Ballerina Skrevet 22. juni 2007 #381 Del Skrevet 22. juni 2007 :juhu: :juhu: Så gøy med gaver! Sikkert litt rart når dere ikke forventer det fra enkelte folk, men når jeg tenker meg om, så gir vi jo gaver til de vi kjenner og naboer og sånn... (og så gøy å få dem på forskudd da - jeg har vært litt redd for at jeg ikke får åpne noen - hehe... ja, jeg er barnslig og eeeelsker å åpne gaver!) Ha en kjempefin helg! Og god St. Hans i morgen! Skal dere ha bål? Stor og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 22. juni 2007 Ballerina skrev: :juhu: :juhu: Så gøy med gaver! Sikkert litt rart når dere ikke forventer det fra enkelte folk, men når jeg tenker meg om, så gir vi jo gaver til de vi kjenner og naboer og sånn... (og så gøy å få dem på forskudd da - jeg har vært litt redd for at jeg ikke får åpne noen - hehe... ja, jeg er barnslig og eeeelsker å åpne gaver!) Ha en kjempefin helg! Og god St. Hans i morgen! Skal dere ha bål? Stor og en Jepp, vi skal ha bål nede ved elva. Jeg har arbeid i morgen, så er ikke ferdig før kl. 18. Så etter at gubben er ferdig i fjøset skal vi ned til elva så ungene får grilla pølser på bål. Må bare huske myggmiddel!!! Jeg skal åpne gaver når jeg kommer hjem i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juni 2007 #383 Del Skrevet 22. juni 2007 Majabeth skrev: Jepp, vi skal ha bål nede ved elva. Jeg har arbeid i morgen, så er ikke ferdig før kl. 18. Så etter at gubben er ferdig i fjøset skal vi ned til elva så ungene får grilla pølser på bål. Må bare huske myggmiddel!!! Jeg skal åpne gaver når jeg kommer hjem i dag.... Jeg er ikke ferdig før 22:15, men håper på pent vær sånn at vi kan grille ute da Hvis ikke blir det "grillings" i stekeovnen! Er det St. Hans så er det St. Hans! Så heldig du er som kan åpne gaver... trenger du hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 22. juni 2007 vil åpne gavene selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #385 Del Skrevet 22. juni 2007 Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. juni 2007 #386 Del Skrevet 22. juni 2007 *Snike seg inn hos majabeth og stjele gavene og åpne dem* Hihi *Snike seg inn igjen og legge tilbake de åpnede gavene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juni 2007 #387 Del Skrevet 22. juni 2007 Majabeth skrev: vil åpne gavene selv! Majabeth skrev: Men takk for tilbudet Skjønner deg godt som vil gjøre det selv! nå kom det en tanke inni hodet mitt ("håper vi får de fleste på forhånd...") huff... jeg er ikke noen snill jente nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. juni 2007 #388 Del Skrevet 22. juni 2007 Hehe, Ballerina. Det er jo greit det da. Både for dere og gaveåpnerene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juni 2007 #389 Del Skrevet 22. juni 2007 darkness| skrev: Hehe, Ballerina. Det er jo greit det da. Både for dere og gaveåpnerene Ikke sant?? Vi må jo tenke på de stakkars gaveåpnerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 22. juni 2007 Herma litt etter Susiepia, så vi har gitt beskjed om at vi ikke ønsker gavene pakket inn. Sparer både miljøet- og gavefolkene slipper styre med alt søppelet. De jeg har snakka med syntes dt var en god idé- til og med butikken. Men det er sikkert for at da slipper de pynte så fælt på pakken og sparer mye tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 22. juni 2007 #391 Del Skrevet 22. juni 2007 Takk for PM! Kjempefin kjole - enkel og elegant! Og så gøy med gaver allerede nå... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 22. juni 2007 darkness| skrev: *Snike seg inn hos majabeth og stjele gavene og åpne dem* Hihi *Snike seg inn igjen og legge tilbake de åpnede gavene* Bare prøv deg!!! :slåss: :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #393 Del Skrevet 22. juni 2007 Piglet skrev: Takk for PM! Kjempefin kjole - enkel og elegant! Og så gøy med gaver allerede nå... Piglet Takk for det! Alltid hyggelig at andre liker kjolen. Er veldig fornøyd selv, ja! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #394 Del Skrevet 22. juni 2007 Tassie skrev: Gode ideer overalt idag! Var lurt å be om å få dem ikke pakket inn ....jeg vil og ha gavene på forhånd.... men da er det ikke like gøy å få dem når de er ikke-pakket-inn på forhånd da.. hmm altså da må de som kommer på forhånd og i etterkant være pakket inn og ikke de som kommer på selve dagen! Ble komplisert dette Fordelen for oss med dette er jo at de gavene vi får før bryllupet er pakka inn, for det er jo fra folk vi ikke har invitert. Derfor har de heller ikke vært på hjemmesida vår, for det er der vi oppfordrer til papirløse gaver. De som kommer på dagen har vel mest sannsynlig fått det med seg. Det er nesten litt Ole Brumm dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 22. juni 2007 #395 Del Skrevet 22. juni 2007 Så moro med pakker FØR den store dagen!! Det har ikke vi fått. Eller, jo, nå juger jeg. Vi har fått en Kenwood av mormor, men hun skal liksom ikke vite at vi vet da..... Ellers så tror jeg min mor tar vare på og gjemmer det som kommer fra ev naboer osv. Tror egentlig ikke at vi får noe av noen andre enn de som er i bryllupet jeg. Ser ut til at du ligger godt an i løypa! Det er så utrolig rart å tenke på at jeg kun har 2 uker til med pikenavnet mitt og at om 2 uker og 3 dager så drar vi til herlige Maldivene!!! Føler at jeg bare svever om dagen!! :rødme: Tror du det er mulig å få en sniktitt på kjolen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 22. juni 2007 #396 Del Skrevet 22. juni 2007 Så fantastisk flott du var i kjolen din!!! Gjett om mannen din kommer til å når du går opp kirkegulvet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 22. juni 2007 #397 Del Skrevet 22. juni 2007 Majabeth skrev: Nå har gavene begynt å komme inn Har fått en del allerede, jeg blir litt overveldet over at folk vi ikke har forventa noen ting fra kommer med gaver. Så koselig da, de tenker på dere vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 22. juni 2007 Victori@ skrev: Så fantastisk flott du var i kjolen din!!! Gjett om mannen din kommer til å når du går opp kirkegulvet!! Takk... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. juni 2007 #399 Del Skrevet 23. juni 2007 Tror du Piamor kan få smugtitte på kjolen? :smile pent: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #400 Del Skrevet 25. juni 2007 Nå er jeg ferdig med ekstrajobben min før ferien Er så glad for det, for nå er det snart mulig å bare tenke på DAGEN. Har vært veldig avslappa, men nå begynner jeg å merke at det er noen sommerfugler i magen likevel... Skal ha møte med toastmaster (svigerfar) på onsdag. Da skal vi gå gjennom ALLE detaljene. På fredag skal vi prøvegifte oss, samt ha samtale med presten. Jeg skal ta sol i kveld og på torsdag. Til helga er det fjelltur med gode venninner. Egentlig skulle forloveren min vært med, men hun blir nok å dra på fotballturnering. Så det ser dårlig ut med utdrikningslag for meg...Jaja... Nå har jeg bare denne uka + 2 dager i neste uke igjen på jobb før jeg tar ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg