Gå til innhold

Er hun for tykk?

Fremhevede innlegg

Gjest Leiababe
Skrevet

Tyra er nydelig! Poenget er jo at dette kun er et litt uheldig bilde hvor hun IKKE er sminket etter alle kunstens regler, og hvor bildet ikke er fikset på. Hadde jeg sett ut som henne hadde jeg vært bra happy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rart blandt andre Victoria Beckham, Katie Holmes, Nicole Ritchie, Paris Hilton, Kate Bosworth, Teri Hatcher, Hilary Duff, Jessica Alba, Calista Flockhart, Mary-Kate Olsen, Angelina Jolie, Keira Knightley, Lara Flynn Boyle, Renee Zellweger, Mischa Barton ser ut som de gjør synes dere??????

Gjest Kristin_
Skrevet

Please, det er ikke media som presser folk til å bli tynne det vår generelle fryd over folk som legger på seg. Å legge på seg = være mislykket :) spesielt kjendiser

Skrevet

Jeg synes ikke hun er noe fin lenger, men fryder meg ikke over at hun har blitt tykk. Synes det er ganske trist. Men ikke søren om hun er bare 73 kilo, som flere har sagt, dama er jo rundt 180 høy!

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg synes Tyra er kjempeflott nå, selv om hun ikke er like tynn som i sine glansdager. Bildene var ikke særlig flatterende, men jeg synes ikke hun er for tykk, eller tykk i det hele tatt.

Jeg ville heller sett ut som Tyra enn Victoria Beckham ;)

Gjest Gjest 1
Skrevet

V. Beckham er rimelig skrapet og har unormalt store bryster til den tynne kroppen, synes jeg.

Skrevet

Syns hun er vakker da! Men jeg tviler sterkt på at hun kun har 66 kg her, hun er høy og her er hun rund og fin. Tipper iallefall 78 kg!

Uansett er hun utrolig pen, men ikke heldig her med valg av badedrakt?????

Skrevet

He he, sant nok...

Gjest -eline-
Skrevet
Syns hun er vakker da! Men jeg tviler sterkt på at hun kun har 66 kg her, hun er høy og her er hun rund og fin. Tipper iallefall 78 kg!

Er utrolig vanskelig å tippe hvor mye folk veier, det er noen som bærer kilo bedre enn andre! Hun har jo ikke lagt på seg *så* mye siden hun var modell, og da veide hun jo ikke akkurat stort. Har ei venninne som veier mer enn det ser ut til, jeg bomma med 10-15 kg da hun ba meg gjette, og da tok jeg utgangspunkt i hvordan jeg selv så ut da jeg var overvektig... Hun bærer rett og slett kiloene sine bedre enn det jeg gjorde.

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg synes Tyra er flott jeg!

Jepp, mitt inntrykk også. Mer enn 50 kilo (eller Gud forby- over størrelse 40!!) er fedme, og meningene er gjerne illustrert med et bilde av en kjempefeit dame fra Hollywood (les: ikke anorektisk). :roll: Det er trist synes jeg. Skulle, som Bjørnsdatter, ønske at flesteparten av bildene i blader mv. var "ekte".

jeg veier 53 kilo og har størrelse 34 jeg.

Skrevet

Vitsen med å bumpe denne tråden som ikke er skrevet i siden februar :S?

Skrevet (endret)

Jeg synes Tyra Banks er utrolig nydelig, så nei, hun er IKKE for tykk. Hun har former, og har nok lagt på seg litt, men hvis det der kalles fedme, så er veldig mye fedme for å si det sånn.

Skal likevel innrømme at jeg synes hun så bedre ut i sine glansdager som modell.

Endret av Jenna88
Skrevet

shit, den youtube-linken ga meg frysninger :ler: Trodde ikke hun var så fet (kul ja).

Skrevet

Litt uheldig bilde det der, men jeg synes Tyra er kjempeflott.

Hvis hun er feit, så må jo jeg være sykelig overvektig med mine 64 kilo fordelt på usle 160 cm.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Miranda
Skrevet
Takk :sjenert:

Ville bare punktere at man ikke er feit, eller tykk hvis man er 180 og veier under 80 kg.

Husker jeg da jeg drev med turn da jeg var liten at de sa at de rusiske turnerene hadde som mål å veie 20 kg mindre enn høyden (-1 m), da skulle Tyra ha som mål for å være turner, å veie 60 kg. De fleste har ikke et ønske å se ut som en rusisk turner, og bør være meget fornøyd hvis de veier 10 kg under høyden. Skjønner selv. at dette er jenter som er 1.50 og at de da ønsker å veie 30 er helt absurd, men regner med at dere skjønner hva jeg skal frem til....

Kan godt hende du ikke er feit, det varierer med muskler også videre, men 20 kg under høyden synes jeg høres akkurat passe ut - vel og merke hvis du har høyde på ca. 175 og oppover. Er du bare 10 kg mindre enn høyden din er du rimelig lubben, med mindre du har mye muskler! Skjønner ikke hvorfor alle er så ute etter modeller og skuespillere; de aller fleste har fantastiske kropper! Mye flottere med 5 kg for lite enn 5 kg for mye.

Skrevet

Damen har kurver og er knallflott...Typen min er selv på laveste fett % nivå med sixpack og hele pakke siden han er idrettutøver, men han vil ikke ha en dame som ser ut som om de har en guttekropp(som er idealet nå tydeligvis)....Det verste han ser er jenter som er "tynne"....han vil ha kurver og litt muskler....helst litt fyldige lår, da han synes det representerer en ekte dame...

Som da Jennifer Love ble hengt ut...han synes det var helt latterlig at media kunne kaste seg over henne slik og kalle henne feit! Han synes hun ser helt ypperlig ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...