Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. januar 2007 #41 Skrevet 28. januar 2007 På bildet ser hun ut som 200 kg spekk, men herremin hatt. Sannheten er noe annet. Alle kan få uheldige bilder om man har en dårlig kroppsholdning i øyeblikket, og en liten bikini. Jeg reagerte mer på at hun så ut som mariah carey i fjeset!
loffen Skrevet 28. januar 2007 #42 Skrevet 28. januar 2007 Ja det tenkte jeg også! Kanskje det var henne?
Ciara Skrevet 28. januar 2007 #43 Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes hun hadde lagt på seg ganske mye, og tviler vel på at hun veier det hun sier. Hvor høy er hun egentlig? Hun er jo over 1,80, og dette er ikke 66 kg fordelt på en så høy kropp. Jeg tror det er mer enn 74 kg også. Jeg synes hun er på grensen til å være for stor (jeg hadde vært misfornøyd selv) - men hun ser fortsatt flott ut.
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #44 Skrevet 28. januar 2007 Helt enig. Med mindre det ikke eksisterer en eneste muskel på den kroppen veier hun ikke det hun oppgir. Jeg vil tenke 80 kg, minst, som igrunn ikke er hakkendes gale på såpass mange cm. (hvis det å være tynn ikke er så viktig for deg). Hun har fettet stort sett på rumpe og lår, så jeg tviler på det er særlig helseskadelig. Then again; hvem er egentlig ærlig om vekten sin
Gjest Gjest 1 Skrevet 28. januar 2007 #45 Skrevet 28. januar 2007 Then again; hvem er egentlig ærlig om vekten sin ← Jeg har hørt at mannlige leger på sykehus ikke helt stoler på vekten de får oppgitt av kvinnelige pasienter for å bestemme narkose før operasjon, at de må spørre flere ganger og si er du helt sikker på det.
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #47 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har hørt at mannlige leger på sykehus ikke helt stoler på vekten de får oppgitt av kvinnelige pasienter for å bestemme narkose før operasjon, at de må spørre flere ganger og si er du helt sikker på det. ← "Jeg får ikke nok narkose og får masse smerter, men legen min tror jeg veier 10 kg mindre, hurra"
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2007 #48 Skrevet 28. januar 2007 Leste at hun var 170 jeg.. Uansett syns jeg hun er flott!
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #49 Skrevet 28. januar 2007 Iflg Wikipedia er hun 178, men man kan jo ikke alltid vite hvor pålitelig informasjonen der er. Om hun var 170 ville hun jo vært lav, etter modellstandarder, og jeg ser ikke helt for meg at hun ville nådd så langt i karrieren sin (i hvertfall ikke uten at det hadde blitt kommentert)
Gjest Tweek Skrevet 28. januar 2007 #52 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har hørt at mannlige leger på sykehus ikke helt stoler på vekten de får oppgitt av kvinnelige pasienter for å bestemme narkose før operasjon, at de må spørre flere ganger og si er du helt sikker på det. ← Det er derfor alle må opp på vekten
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #53 Skrevet 28. januar 2007 Her var hun i overkant blubbete synes jeg. Men vi blir kanskje bortskjemte i og med at det er som tidligere (?) modell hun er kjent. ← Blubbete? Fy faen, er det rart verden har ramlet av hengslene.
Linn3c Skrevet 28. januar 2007 #54 Skrevet 28. januar 2007 Hadde eg sett ut som Tyra hadde eg vore overlykkelig!
Funshine Skrevet 29. januar 2007 #55 Skrevet 29. januar 2007 Hadde eg sett ut som Tyra hadde eg vore overlykkelig! ← signerer
Gjest Kitten Skrevet 30. januar 2007 #56 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ikke for å ødelegge gleden her men... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180876 Hun ser da ut som veier det hun sier, selv om hun har for store pupper for den badedrakta. Endret 30. januar 2007 av Kitten
Gjest Gjest 1 Skrevet 30. januar 2007 #57 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ikke for å ødelegge gleden her men... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180876 Hun ser ut som veier det hun sier. ← Ok, så veier hun 73 kg nå da. Hvor høy er hun, 170 cm? Hun ser ut som om hun er nærmere 180 cm høy... Dersom hun hadde veid 66 kg og vært 170 cm høy ville jeg synes hun er ganske lubben. På bildet i linken her ser hun jo frodig ut. Endret 30. januar 2007 av Gjest 1
Gjest Kristin_ Skrevet 30. januar 2007 #58 Skrevet 30. januar 2007 Syns kroppen igrunn så ganske lik ut jeg da men... Men for all del, man kan se MYE feitere ut med et uflatterende bilde. Det hjelper likevel ikke på den grusomt stygge badedrakten hun har på seg. En badedrakt skal ha plass til puppene, de skal ikke tyte ut på nedsiden
skanky Skrevet 31. januar 2007 #59 Skrevet 31. januar 2007 Med fare for å bli skutt her.. Ja, jeg synes hun ser litt feit ut på det badedrakt-bildet. (Og jeg mistenker også hun lyver om vekta, for jeg er over 180 og veier rundt 73 kg, og jeg er slankere enn Tyra. Når jeg veide 66kg, var jeg urimelig tynn) Og hva er det med den plutselige sympatien for henne når hun har lagt på seg? Har dere sett noen programmer med dette kvinnemennesket? En trenger ikke mange minuttene med henne på tv-skjermen eller en doktorgrad i psykologi for å se at hun er verdens mest selvopptatte og falske person.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. januar 2007 #60 Skrevet 31. januar 2007 Det var et uheldig bilde (badedrakta var jo helt grusom), men jeg syns hun er en flott dame, og absolutt IKKE tykk. Tror derimot ikke på at hun veier kun 73kg så høy som hun er, ser mer ut som nærmere 80.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå