mari Skrevet 26. januar 2007 #21 Skrevet 26. januar 2007 JEG ER IKKE FEIT!!! og jer er 179 og veier 66 kg.... så hvis jeg ikke er det, er ikke hun det! mao, Tyra Banks er ikke feit!
Gjest Tweek Skrevet 26. januar 2007 #22 Skrevet 26. januar 2007 JEG ER IKKE FEIT!!! og jer er 179 og veier 66 kg.... så hvis jeg ikke er det, er ikke hun det! mao, Tyra Banks er ikke feit! ← Ingen som har sagt hun er feit, men når du har sett en person som er veldig tynn hele tiden og det neste du ser er at hun har lagt på seg en del kilo virker hun lubben. HUn er jo veldig høy, og derfor trenger hun jo å mer vekt
GoldenGlow Skrevet 26. januar 2007 #23 Skrevet 26. januar 2007 Hun har et pent ansikt uansett! Herregud etter å ha levd på vann og grønnsaker i mange år som modell, skulle det bare mangle om hun ikke kunne spise og kose seg litt. Hadde jeg gjort Så how cares om hun har lagt på seg? Folk må passe mer på seg selv, og ikke legge seg oppi andres saker. Jeg hadde blitt knust om sånne bilder, kommentarer og rykter skulle surret rundt om meg, det hadde nok alle blitt.
moka Skrevet 26. januar 2007 #24 Skrevet 26. januar 2007 hun ser normal ut!!!! flott med andre ord!!!
aline Skrevet 26. januar 2007 #25 Skrevet 26. januar 2007 og det er jo faktisk STOR forskjell på bilder som er tatt i modellsammenheng, der man poser for kamera, stiller seg i positurer man VET viser kroppen fra sin beste side, kamera er på rett avstand, rett belysning, rett i alt, og dette uproffe bildet som vises her. ganske mange kunne SETT feite ut om bildet ble tatt på feil måte, og Tyra har hatt former hele tiden, også når hun var i toppen som modell. at hun har lagt på seg er jo greit, det sier hun jo selv også, men jeg synes hun er flott jeg og skulle gjerne hatt hennes former og utseende.
Gjest Gjesten Skrevet 26. januar 2007 #26 Skrevet 26. januar 2007 Hmmm, no blir eg bekymra eg... For eg er 175 og veg 62 kilo, og eg blir kalt tynn til og med spinkel... Er det berre fordi folk e vande til at eg e tynn? Eg syns Tyra ser langt større ut enn eg er vand til, men ho har jo fantastisk flotte puppa, eit nydeleg ansikt, og er generlt ei superflott dame.
aline Skrevet 26. januar 2007 #27 Skrevet 26. januar 2007 jeg er enig i at hun ser større ut en når hun var modell jeg, men synes hun er langt ifra stor eller overvektig av den grunn. Hun hadde både pupper og rumpe når hun var modell også, men nå har de blitt større.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2007 #28 Skrevet 26. januar 2007 Er hun for tykk? Ingen er for tykke med mindre de er så overvektige at det går ut over liv og helse.
Gjest Kristin_ Skrevet 26. januar 2007 #29 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tror nok ikke nødvendigvis tallene stemmer. Dessuten vil vekt i kg være helt misvisende fordi det ikke sier noe om hvordan kiloene er fordelt. Hvis Tyra Banks virkelig veier det hun sier hun gjør, kan det ikke være mye muskler på den kroppen, for hun ser større ut enn som så. Men nei, man kan ikke begynne å henge ut modeller fordi de legger litt på seg. Det blir for dumt, selv om kanskje noen ser på dette som en "hevn" ^^
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #30 Skrevet 26. januar 2007 Jeg synes Tyra Banks er kjempelekker, og kanskje hun var litt uheldig med posituren på det bildet det, men fremdeles ikke feit.. Velplasserte kilo er det, mener jeg
Gjest Blondie65 Skrevet 26. januar 2007 #31 Skrevet 26. januar 2007 Uheldig positur og forferdelig stygg badedrakt med helt feilt snitt til henne. Så enkelt er det. Damen er flott, og ser NORMAL ut, etter min mening.
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 27. januar 2007 #32 Skrevet 27. januar 2007 Hehe...ja det er slik for alle gamle kvinner som har fylt 30 år... ← Nei, men tyngdekraften kommer og tar oss alle. Ser jo forskjell på kroppen hennes som tyveåring og nå 32-33-åring el hva hun er. Hun trenger litt shape up av kroppen mener jeg. hvis hun føler for det da.
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 27. januar 2007 #33 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Ingen er for tykke med mindre de er så overvektige at det går ut over liv og helse. ← Det er jeg ikke enig i. Burde man ikke ta tak i et sånt problem FØR det går ut over helse og liv? Endret 27. januar 2007 av Gresk Gudinne med bakoversveis
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 27. januar 2007 #34 Skrevet 27. januar 2007 JEG ER IKKE FEIT!!! og jer er 179 og veier 66 kg.... så hvis jeg ikke er det, er ikke hun det! mao, Tyra Banks er ikke feit! ← OK. DU ER IKKE FEIT.
mari Skrevet 27. januar 2007 #35 Skrevet 27. januar 2007 OK. DU ER IKKE FEIT. ← Takk Ville bare punktere at man ikke er feit, eller tykk hvis man er 180 og veier under 80 kg. Husker jeg da jeg drev med turn da jeg var liten at de sa at de rusiske turnerene hadde som mål å veie 20 kg mindre enn høyden (-1 m), da skulle Tyra ha som mål for å være turner, å veie 60 kg. De fleste har ikke et ønske å se ut som en rusisk turner, og bør være meget fornøyd hvis de veier 10 kg under høyden. Skjønner selv. at dette er jenter som er 1.50 og at de da ønsker å veie 30 er helt absurd, men regner med at dere skjønner hva jeg skal frem til....
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. januar 2007 #36 Skrevet 27. januar 2007 JEG ER IKKE FEIT!!! ← Kulan 3 hakk da.
Nynaeve Skrevet 27. januar 2007 #37 Skrevet 27. januar 2007 Synes ikke hun er feit, tenk på at kameraet legger på noen extra kil, dårlig vinkel + badedrakta ser litt lita ut (kjøpe ny Tyra?). Vi er blitt altfor vant med å se syltynne folk i aviser og blad at vi tror det er det som er normalen.
Smashing Skrevet 27. januar 2007 #38 Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes hun så normal ut jeg! Det er så herlig å se at kjendiser og modeller kan være som oss andre normale...
miow Skrevet 27. januar 2007 #39 Skrevet 27. januar 2007 "Tyra Banks innrømmer at hun har lagt på seg". ja det var da enda godt at hun torde å _innrømme_ det, gud bedre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå