Gjest Gjest 1 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159676 Hva synes dere, er Tyra Banks overvektig? Hun sier selv at hun veier 66-73 kg...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Kjempebra at hun er ærlig! Synes det er FLOTT at hun tør å si hva hun veier selv om hun veier mer enn 45 kg. Hun er slett ikke overvektig, hun er helt normalvektig og det er SUPERT!
Arwen Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har veldig sansen for Tyra Banks, og synes hun er en fantastisk flott dame, både med og uten x antall kilo.
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hun ser litt utrent ut i armene, men er fortsatt hot som hun selv mener også. Menne... 66 kg på over 180 i høyden? Nei, til og med jeg syns ikke det er tykt, men man ser vel kontrastene bedre nå siden hun ikke MÅ trene å spise sunt hele tiden.
Gjest Fruktfat Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 hun er så heldig at hun har FORMER, hun går inn og ut på de riktige stedene. og da kan man veie ganske mye før man blir feit! nå er hun bare flott
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Men det er vel sånn når man tipper over hennes alder at kroppen begynner å sægge litt. Nå ser jeg ikke hele kroppen, men syns jeg ser en begynnelse på kalkunarmer asså. :o
Gjest Kristin_ Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Tyra Banks har alltid hatt kurver, at hun nå som hun ikke er modell lengre har lyst å spise som alle oss andre syns jeg ikke er så rart
Gjest Gjest 1 Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Men det er vel sånn når man tipper over hennes alder at kroppen begynner å sægge litt. Nå ser jeg ikke hele kroppen, men syns jeg ser en begynnelse på kalkunarmer asså. :o ← Hehe...ja det er slik for alle gamle kvinner som har fylt 30 år... Endret 25. januar 2007 av Gjest 1
Gjest Kristin_ Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Hehe, uheldig bilde ja. Blir aldri bra når puppene er for store og tyter ut under overdelen :-D
Gjest Gjest 1 Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Her er det omtalte bildet ← Her var hun i overkant blubbete synes jeg. Men vi blir kanskje bortskjemte i og med at det er som tidligere (?) modell hun er kjent.
Kayli Skrevet 25. januar 2007 #13 Skrevet 25. januar 2007 Synes hun er flott, jeg. Det er viktig at profilerte damer som henne åpent forteller at hun ikke veier 40 kg, og at hun faktisk spiser det hun har lyst på. Mange unge jenter sliter med selvbildet og driver slanking på et usunt nivå. Ikke rart med de modellene og de kleskolleksjonene man finner rundt omkring. Du skal ikke ha mange kilo for mye før du ikke ser bra ut i noe av det. GO TYRA!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 Skulle bare ønske hun hadde sett sånn ut mens hun fortsatt var modell også. Og at airbrushing ble fy-fy blant seriøse fotografer og magasiner.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. januar 2007 #15 Skrevet 26. januar 2007 Hvis man er så høy som hun ser ut, er det vel ikke noe overraskelse at hun veier mer enn om hun skulle vært 20 cm lavere. Gjetter også på at formene veier litt. Herlighet, for en ting å lage oppstyr om.
Gjest Miss Guided Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 Hvis man er så høy som hun ser ut, er det vel ikke noe overraskelse at hun veier mer enn om hun skulle vært 20 cm lavere. Gjetter også på at formene veier litt. Herlighet, for en ting å lage oppstyr om. ← Alle som veier mer enn 50 kg er feite, har jeg inntrykk av at mange mener. I sær når jeg leser alle tådene her inn om "feite" folk.
Krista83 Skrevet 26. januar 2007 #17 Skrevet 26. januar 2007 var vell ikkje det beste bildet hun hat tatt, og litt feil vinkel kanskje. Tror ikkje hun hadde sett så blubben ut om hun hadde stått litt anderledes.. Men det er bra hun går ut og "tar" dem. Presset for mange er hardt nok i den vanlige hverdagen om vi ikkje skal bli presset ellers også. Go Tyra!
brumma* Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 Jeg synes Tyra er flott jeg! Alle som veier mer enn 50 kg er feite, har jeg inntrykk av at mange mener. I sær når jeg leser alle tådene her inn om "feite" folk. ← Jepp, mitt inntrykk også. Mer enn 50 kilo (eller Gud forby- over størrelse 40!!) er fedme, og meningene er gjerne illustrert med et bilde av en kjempefeit dame fra Hollywood (les: ikke anorektisk). Det er trist synes jeg. Skulle, som Bjørnsdatter, ønske at flesteparten av bildene i blader mv. var "ekte".
Gjest Tweek Skrevet 26. januar 2007 #20 Skrevet 26. januar 2007 Jeg syntes hun så lubben ut, men jeg er jo vant til å se henne slank og pen stelt. . Jeg syntes fortsatt hun er kul jeg Hun får jo det ektra fette på de rette stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå