Gå til innhold

The glamorous life of Mischa


Mischa

Anbefalte innlegg

Så utrolig typisk, forelesningen var avlyst. Jeg som har brukt en halv dag på å forberede meg.. ting tar tid lizm! Det verste er at vi jo må ta igjen den forelesningen ved en senere anledning, og da er det fare for dobbelttimer. Noe som er et herk fordi jeg klarer ikke konse i mer enn to timer om gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg er støl i dag ja.. Det tyder på at det er bra med en ny treningsdvd med ny rutine i ny og ne.. De andre har jeg "øvd" inn, så føler ikke at de er like effektive som før. Men "Burn It. Lose It." var tøff.. Den hadde en behagelig oppvarmingsdel, en intensiv aerobic-del (slike som jeg synes er kjedelige..), en dansedel (utrolig kul koreografi og greit å følge med på trinnene) og en "bokse"-del hvor man brukte boksebevegelser i en kul koreografi. Musikken er fengende hele veien, og tror de har klart å få med alle mine club favoritter :klappe:

Målet mitt er å gjennomføre alle DVD'ene mine 10 ganger før jeg reiser til L.A...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var billettene til Los Angeles bestilt! :) Gleder meg masse!

Det er nesten uvirkelig.. :)

Har vært på jobb i dag, men ble svimmel så de siste timene ville jeg bare hjem. Dessuten savner jeg kjæresten min så utrolig mye.. Har ingen planer for helgen, så det er litt stusselig.. men men, sånn er livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag! Yey:)

Har vært en utrolig kjedelig dag egentlig. Har sovet lenge...

Dro en tur til byen for å hente noen bilder, som jeg fikk vite var "forsvunnet", mest sannsynelig kastet, så det var jo ganske kjedelig. Det er lenge siden jeg skulle fått de, men fikk en mail noen dager bestillingen at de kom til å bli forsinket og at jeg ville få en ny mail når de kunne hentes. Den mailen kom aldri. Så nå må jeg bestille alle bildene på nytt. Ergelig. Fikk kjøpt meg et silkesjal, som jeg MÅ bruke, har altfor mange som bare tar plass i skuffer og skap.. Men dette var dødsfint :)

Senere skal jeg en tur til byen igjen for å møte en venninne.. Det kan bli koselig, men jeg er blakk så håper hun ikke håper på noen heisatur :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kafétur på meg og en venninne i går. Vi hadde egentlig tenkt å prøve oss på et sted i Hegdehaugsveien, men fant ut at det var lukket fest der..typisk! Så da tok vi turen til et av våre stamsteder i stedet. Det var veldig koselig. Men det ble bare en kaffe og to øl. Har funnet ut at jeg godt kan ta en øl, den smaker godt, men nummer to.. da blir jeg bare lei smaken og kvalm. Er nok ingen øl-person nei.. Rakk siste trikk hjem også, så det ble en relativt rolig lørdagskveld. Egentlig like greit:) I dag kommer typen min hjem, så gleder meg masse til å se han igjen (selv om han bare har vært borte i to dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt småsyk. Noe som fører til lite trening :( Lover ikke så bra for denne måneden. Jeg som ville klare 15 treninger i februar. Må komme i form til jeg reiser til L.A.! Jobbet i går, det var helt greit, tiden gikk litt sakte. Det som provoserte meg mest var at en jeg faktisk "kjenner" stjal noe fra butikken.. Jaja, så det var butikktyv det ble av henne. Har egentlig aldri likt henne og alltid vært skeptisk til henne, da hadde jeg mine grunner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er blitt litt bedre, men fortsatt tufsete, så droppet forelesning i dag. Har bare ligget på sofaen og surfet på nettet, og sett dårlig tv. Ikke spesielt givende. Har gjort researh om hoteller i Las Vegas da.. :sjarmor: Vanskelig å velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over :grine:

Gørr å starte på ny uke..

Fredag var jeg flink og leste litt. Har hatt angst for å åpne bøkene fordi jeg fryktet faget var så tørt, og det var faktisk enda verre enn jeg hadde trodd. Kjente øyelokkene seg igjen så fort jeg hadde lest noen linjer. Grusomt fag. Det skal bli tøft å komme gjennom. Senere fikk jeg heldigvis besøk av min kjære, som lagde middag til oss. Den ble intatt foran tvn til Americas Funniest Home Videos, Simpsons og Hotel Cæsar. Senere dro vi bare hjem til leiligheten til typen og slappet av.

Lørdag gikk vi rundt i byen fordi vi skulle finne joggesko til min kjære. Det var isende kaldt :overrasket: Måtte også finne en morsom og useriøs bursdagsgave til to av hans kompiser. Vi kjøpte utrolig gode kanelboller på United Bakeries.. usunt, men åh så godt. Når vi kom hjem var vi så kalde, frosne og slitne at vi sovnet. Så det ble laget lasagne i en fart før vi måtte løpe videre på vors/bursdag til kameratene. Det var helt ærlig ikke det mest spennende vorset jeg har vært på :sjenert: Det var Grand Prix på tvn og de fleste hadde vært ute dagen før, så de var ganske slitne og daffe. Jeg kjente ingen og ble sittende litt utenfor, samtidig som jeg var trøtt og sliten fra før, og drinkene mine smakte vondt, så kom ikke helt i slaget.. Det verste var vel musikken, jeg har aldri hørt noe verre, det var noe forferdelig rock-heavy metal-punk Live plate.. men heldigvis klarte jeg å la være å klage høylytt.. Det hjalp jo ikke at jeg satt rett ved siden av høytaleren heller. Så da de andre dro ut, dro vi hjem. Kjedelig, men jeg var virkelig ikke i form til en bytur..

Søndag sov vi lenge og spilte Wii. Man blir så hekta! ;) Vi klarte å rive oss løs fra maskinen og tok oss en tur ut.. vandret litt i byen, og tok en tur på kafe, kaffe og brownie..nam.. Så bar turen hjemover og da vi endelig kom hjem spilte vi mere Wii til det ble leggetid.

Det var et ork å stå opp i dag. Isende kaldt.. Og så klarte jeg å utløse alarmen i huset da jeg kom hjem så Securitas ringte og lurte på hva som var på ferde :sjenert: Flaut.... Nå er spørsmålet om jeg skal sove, trene, lese eller dusje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er du her også då, Mischa? Koseleg å lesa :) Når og kvifor skal du til L.A?! Din superheldiggris!!! Er misunneleg :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diskokula!

Ja tenkte å skille mer mellom shoppingen og alt det andre som skjer :)

Har du også dagbok? Skal lete litt etterpå og se om jeg finner i såfall!

Pappan til kjæresten min bor i Los Angeles, så han vil jo gjerne ha besøk.. og jeg vil jo gjerne til L.A. ;) Så fant ut at det funket ganske bra å ta sommerferien vår der borte. Har vært der en gang før da jeg var 15, med familien, men blir ekstra kos og gøy å dra med en likesinnet ;) og en som er kjent der borte. Kjæresten min har jo også bodd er før.. Planen vår er fornøyelsesparker, Disneyland, Las Vegas, shopping og strender:) Så gleder meg enormt mye!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på jobb og hjem til familien etterpå. Greit å få vært litt med de også.. Som regel er det rett hjem til kjæresten -klarer ikke holde meg unna, men når han er bortreist har jeg ikke så mye valg.

Spiste laks til middag, hmm... er ikke så glad i fisk med ben i..sitter bare å pirker for å få det benfritt. Styr! Nå har jeg sett to episoder av The Hills - var ikke så veldig imponerende.. og en reprise av Dansefeber - det VAR imponerende.

Er så i tvil om jeg skal bestille en kjole på hm.com eller ikke. Den er kjempefin, men vet ikke hvor fin den er i real life, og om den sitter pent. Ser for meg at jeg skal ha den på meg i L.A.! :) *drømme*

I morgen er det på'n igjen.. jobb! Og så ut å møte venner på tapas bar senere.. huff, det blir slitsomt.. gruer meg nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb i dag også. På vei ned til jobb så fant jeg ut at den ene støvletten min hadde ødelagt glidelås. Fikk den verken opp eller ned, bare halvveis over ankelen. Plutselig gikk hele låsen i stykker og jeg satt der med en åpen støvlett som hang og slang. Fikk heldigvis dratt buksa over sånn at man ikke så at den var åpen.. men var jo ikke så behagelig. Flaks at jeg hadde med ekstra sko! Dro også ekstra tidlig så jeg kunne levere tilbake en topp på H&M som jeg egentlig ikke var så fornøyd med. Damen i kassen var snurt og gretten, som de alltid er når jeg leverer ting tilbake. Tåpelig.

Selvfølgelig tittet jeg litt rundt etter å ha levert tilbake toppen, sånn at jeg fant selvfølgelig en nydelig kremhvit kjole som jeg MÅTTE ha.. den passet perfekt i størrelse 36:) Så da ble det til at jeg brukte mer penger enn jeg hadde i utgangspunktet;)

Håper virkelig den kan brukes i sommer.. ser den for meg i Los Angeles;)

Jobb var helt okay, men skoene jeg hadde med har så tynne hæler, slik at jeg merker at føttene mine sliter med å balansere seg når jeg står lenge. Måtte skifte sko flere ganger. Skulle egentlig til en restaurant etter jobb og spise med venner, men var så mett og trøtt at jeg desverre fant på en unnskyldning for å slippe.. og planlegger å dra senere i stedet for å ta noen øl kanskje (selv om jeg har begynt å mislike alkohol.. blir bare trøtt, mett og sliten av å drikke).. Jeg er blitt utrolig kjedelig! Og alt jeg vil er å være med kjæresten og spille Zelda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag.. slapp dag.. har sovet litt lenger enn vanlig, lest fag og sett to episoder av The Hills. Blir skikkelig forbannet på hun ene (Heidi) som er en bortskjemt vanskelig drittunge, vet jo at det er mye som er i scenesatt, men tviler ikke på at hun nok er en spoiled brat i virkeligheten også;)

Senere skal jeg kanskje på kafe med en venninne og møte kjæresten min..vet han trenger meg nå..

Burde egentlig gått en tur, men har ikke noe bra musikk å høre på og i-podn min er utladet, så tror det får bli en annen gang. :sjenert:

Søsteren min har laget fastelavensboller, eller holder på hvertfall, så gleder meg til det! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke siden sist! Har ikke skjedd så mye spennende heller.. Sitter å ergrer meg over enkelte kommentarer inne på KG, trodde ikke at jeg også skulle la meg irritere, men jeg er så pokkers lei enkelte menn her inne som kverrulerer som kjerringer ;) Er kanskje ikke noe spesielt med mennene her inne på KG (eller det er det nok, men men..) men har bemerket meg det både på andre diskusjonsforum og den tidligere bloggen min, de som kommer med kultne kommentarer er alltid menn/gutter.. Jaja, de er vel bitre for et eller annet stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1-års dag for meg og min kjære i dag.. :hjerte:

Det har vært et fantastisk år!

Så vi skal senere ut og spise ..gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig på søndag. Vi var på Villa Paradiso og spiste.. Pizzaen der er kjempegod og stedet er koselig! Vi har forsøkt oss der før, men hadde da ikke bestilt bord så vi måtte vente i 40 min og jeg var så sulten at vi ga opp. Men denne gangen gikk det litt bedre;)

Mandag var jeg på en liten bytur, hadde mange ting jeg måtte fikse. Heldigvis fikk jeg også gjort alt jeg skulle! Fantastisk! :ler: Fikk byttet alle klærne jeg skulle og fått studentbevis osv. Så det var litt deilig å få sånne ting ut av verden.

Begynner å føle meg litt tufsete og håper virkelig ikke jeg blir syk nå for det har jeg ikke tid til :tristbla:

I går jobbet jeg, og heldigvis gikk dagen fort! Jeg fikk masse små oppdrag som gjorde at dagen virket kortere. I dag er det på'n igjen! Er litt sliten så gruer meg litt! Er så slitsomt å være på jobb når man er tufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har ikke vært så veldig aktiv her i det siste.. Jeg jobber mye og opplever så lite (synes jeg selv) at det ikke er verdt å skrive om..

I går fikk jeg endelig møtt bestevenninnen min igjen. Det var utrolig koselig. Vi spiste sushi som er retten "vår". Vi elsker sushi begge to, og mange av de andre vennene våre er for skeptiske til å prøve så det er fint å ha en å dele forkjærligheten for rå fisk med. Etterpå ble det en kaffe mokka og et kakestykke på deling på kafé - huff, det var virkelig ikke planen, jeg som hadde vært så flink å gitt alt på trening tidligere på dagen.

:sjenert:

I dag må jeg forsøke å få lest litt, eksamen er om under 3 måneder og jeg kan ingenting. Men det er så fryktelig kjedelig! Det er helt forferdelig grusomt.. klarer ikke konsentrere meg lenge om gangen. Lønningsdag i dag er det også, så det er herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huff rett etterpå fikk jeg en kraftig forkjølelse :forkjola:

Det har endt med tette bihuler så jeg har hatt en forferdelig hodepine de siste dagene. Savner å være frisk og opplagt, og ha overskudd. Nå går jeg rundt og er slapp og sliten, og føler meg så pinglete. Skjønner ikke hvorfor jeg ble så veldig forkjølet heller. Har vært borte fra jobb og ikke fått verken lest, shoppet eller trent. Ganske trassig.

I går var det Kick Off med senteret jeg jobbet, men i og med at jeg har hatt en veldig slitsom hodepine så orket jeg ikke dra. Kjedelig å gå glipp av noe sånt men akkurat nå gjør jeg alt for å bli frisk.

Er litt bekymret for eksamen også. Har lest altfor lite, og det er 2 måneder igjen. Begynner å få litt panikk. I tillegg er jeg lei og oppgitt fordi jobbsøkingen går så dårlig.

Begynner å miste motet litt egentlig.. :tristbla:

Æsj nei nå er alt bare dritt.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg blitt så og si helt frisk! Merker jeg fortsatt er litt sliten etter forkjølelsen, men det tar seg vel opp! Været er fint, og jeg har sluttet å tenke såå mye på jobb. Har en eksamen jeg MÅ bestå og hadde vært kjekt å få tatt lappen også (men først må jeg få meg briller :briller:

I morgen reiser jeg til Trysil med kjæresten. Gleder meg.. blir litt deilig å komme bort fra hverdagen og byen. Deilig med stengte butikker også, fordi jeg er blakk! Sparer så mye jeg kan til sommerferien og det gjør at jeg sitter igjen med ganske få slanter igjen.

Gleder meg til å kjøpe billig godteri i Sverige, har fått kjempesug etter sjokolade. Dessuten blir det vel film, turer og kanskje litt Wii-spilling, om vi får med oss den opp på fjellet.

Da gjenstår bare pakkingen..grøss og gru, vanskelig å finne ut hva jeg skal ha med :S

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Trysil i går. Det har vært en blandet opplevelse..

Reiste opp på onsdag med en eldgammel bil, fordi da slapp vi hvertfall en stappfull buss og kunne bestemme litt mer hva vi ville ta med og når vi ville dra/stoppe. Det gikk ganske greit. Nesten ikke noe kø og fine veier. Så en elg men den holdt seg heldigvis i skogen :) Var ganske slitne da vi kom frem og fikk slengt en pizza i ovnen. Skulle rett på bygdefest! Prøve å drikke litt, men det smakte ikke godt med rom akkurat da, og siden vi også skulle innom et vors før festen ble det ikke mye alkohol.. Det var kjempemye folk på vorspielet, men de virket så uinteresserte og noen litt for fulle, så følte meg ikke helt bekvem.. ville egentlig bare dra hjem og legge meg. Så det ble ingen bygdefest..

Torsdag tok vi bilen og kjørte til Sälen for en tur på systembolaget (egentlig bare tull, er mest for opplevelsen og for å få tak i ting som ikke finns hjemme) Det var sykt mye folk, mest unge harry nordmenn som kjøpte kasser på kasser med øl. Blir litt flau :sjenert: Kjøpte bare småting selv, ulike cider og rusbrus for å teste.. og ny vodka-type. Når vi kom ut hadde de stengt inngangen med vakter for å regulere antall mennesker der inne. Kaotiske tilstander.. Kjøpte en del godteri også.. selv om det var unødvendig fordi jeg fikk verdens største påskeegg av kjæresten min. På ettermiddagen dro vi på en kafé for å spise og møte familien til kjæresten min. Følte ikke det gikk så strålende.. jeg klarer alltid gjøre teite ting når jeg skal møte "viktige" personer.

:forvirret:

Fredag hadde vi fått låne snøscooter og skulle ta en tur oppå fjellet. Det var utrolig gøy.. men føret var dårlig, løypene var dårlige og det var skare. Det endte med en velt og jeg fikk scooteren over ankelen, og klarte ikke gå etterpå. Men prøvde fortsette likevel. Idiot som jeg er. Til slutt måtte vi snu.. det var nok lurt. Når vi kom hjem hadde foten hovnet opp, på størrelse med en tennisball. Vi fikk satt på bandasje og det ble sofaen resten av dagen.

Lørdag ble også tilbrakt i sofaen.. med blader, tv, dvd og tv-spill.. og altfor mye godteri. Begrenset hvor lenge det er deilig å være sofagris. Vi fikk besøk av familien til kjæresten på kvelden. Følte meg lite smart der jeg satt i sofaen og var invalid.

Søndag reiste vi hjem.. gikk forholdsvis greit.. men tok en tur innom legevakten for å skaffe sykemelding. Det skulle jeg aldri ha gjort.. føler jeg nå. Der ble det røngten og undersøkelse... og idiotene fant ut at de ville gipse.. Så etter 1.5 time kom jeg ut med tidenes styggeste lilla gips og krykker. Livet stinker akkurat nå.... Hva i helvete skal jeg gjøre i 4-6 uker.. :sur:

Hadde glemt hva som hadde skjedd da jeg våknet.. så nesten ikke poenget i å stå opp. Kommer meg jo ikke opp trappene en gang. Alt er vanskelig. Og jeg som hadde gledet meg til byturer, shopping og venninnebesøk.. nå blir det atter tv og lesing av egentlig gørrkjedelig blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...