Gå til innhold

The glamorous life of Mischa


Mischa

Anbefalte innlegg

Hej alle i hopa,

Ettersom min shoppingdagbok snart begynner å gå over mot å bli dagbok tenkte jeg det var på tide å forsøke å starte en egen dagbok her på KG.

Ble inspirert av alle de flotte innleggene i dagbøkene her. Så får prøve å sparke i gang min egen :)

For å oppsummere dagen min så har jeg egentlig ingenting å fortelle. Ganske stusselig. Har fått låne laptop'en til kjæresten min så har fått sett en del episoder av The OC (henger litt etter..). Den eneste planen jeg hadde for i dag var å lage mat til typen og evt. pappa. Jeg har laget pannekakerøre (som virker altfor tynn - spent på hvordan dette blir), så må vel snart tilbake til kjøkkenbenken. Jeg er ikke det største kokketalentet, men jeg øver.. Tror kjæresten min blir glad for å slippe å stå for matlagingen once in a while.. det er nemlig han som lager maten i forholdet vårt stakkar.. Men flink er han :) Favoritten min er kjøttdeigpaien hans og svenske kjøttboller med makaronistuing.. nam nam. Jeg er heldig :sjarmor: Håper jeg klarer å imponere han med pannekaker da, selv om jeg tror jeg skal droppe forsøket på å snu de i lufta :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pannekakene ble rare, de ble veldig glatte og "sprø". Var nok fordi jeg brukte oppskriften jeg fant på egg.no og den inneholdt da naturlig nok unormalt mange egg. Men men, de ble nå spist opp :sjenert:

Tror jeg holder meg til Ingrid Espelid sin oppskrift neste gang!

Har sett på Americas Funniest Home Videos, er egentlig ekstremt cheesy program, men videone er til tider veldig morsomme likevel. Likte spesielt en hvor en fyr sovnet med kaffen i hånda og så rant den ned i skrittet hans og etterpå latet han som ingenting..

:ler:

Nå er jeg hos typen min og slapper av (ikke det at jeg gjør så veldig mye anstrengende for tiden!) mens han ser håndball. I morgen er det jobb og jeg trenger nye vintersko fordi det er kaldt, snø og det er plutselig blitt hull i Ugg'ene mine :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ut og finne nye vintersko ettersom jeg oppdaget hull på skoene mine i går :(

Har ikke gjort noe fornuftig så langt, bare sett flere episoder av the OC og senere skal jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og har fått servert kjøttkaker med brun saus og poteter av kjæresten min Han er så snill. Så nå ser vi på Hotel Cæsar av alle ting og skal bare slappe av resten av kvelden. :hjerte: Fikk shoppet litt i dag (sjekk shoppingdagbok) men fant ingen sko :grine: Alle er så stygge! Ble også skuffa da jeg så genseren jeg nettopp kjøpte var satt ned til 100 kr!! Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig når kjæresten lager middag! :hjerte:

Irriterende å finne klær man akkurat har kjøpt på salg,ja. Men man kan ikke akkurat gå rundt å vente på at alt skal komme på salg heller?! :ler:

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig når kjæresten lager middag!  :hjerte:

Irriterende å finne klær man akkurat har kjøpt på salg,ja. Men man kan ikke akkurat gå rundt å vente på at alt skal komme på salg heller?!  :ler:

God natt!  :klem:

Nei, da skal man være rimelig sikker på at den kommer på salg isåfall. Ellers blir man superskuffa når den plutselig er utsolgt likevel. Men men, sånn er livet. Har tenkt litt på om jeg skulle levere tilbake genseren jeg kjøpte og kjøpe den på nytt igjen. Jeg har jo kvittering på at jeg betalte full pris så regner med at de lar meg få igjen hele beløpet likevel. Men men.. spørs om det er mere pes enn det er verdt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny dagbok.

jeg driver også og ser på gamle episoder av OC for tiden  ;)

thanks!

Ja jeg ser de siste episodene av sesong 3 jeg nå da.. Jeg synes det er så utrolig kjipt at bl.a. Topp og vg.no avslørte hva som skulle skje i sesong 3 uten å advare mot spoiler. Leser ikke Topp men så tilfeldig overskriften på forsiden av bladet som avslørte alt! Synes det er utrolig dårlig gjort, særlig da det var lenge til disse episodene ville bli vist i Norge likevel. :sur:

De har jo begynt på sesong 4 i USA nå, men tror nok det blir den dårligste sesongen så langt, og etter det er det over og ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å gjøre minimalt i går.. Det er jeg veldig flink til ;)

Stakk innom et par skobutikker på vei hjem, fant et par-tre sko jeg likte, men typisk typisk ingen hadde min størrelse igjen. Lønner seg å ha store ben virker det som :S

Krøp faktisk til korset og spurte etter et par Ugg-støvler, men de hadde selvsagt ikke disse igjen heller. Men kanskje like greit, det stod nemlig et par überfjortiser og prøvde de samme skoene.. og jeg har lovet meg selv at jeg skal forsøke å distansere meg mer fra denne typiske fjortislook'en. :sjenert:

Så dro tomhendt hjem fra byen. Lagde kylling/pasta-salat til kjæresten min og pappa. Strevde fælt med den, blir liksom aldri fornøyd med salatene mine, føler de smaker så lite. Men den ble litt grei igår da.. hjalp med hvitløksbaguetter til hvertfall. Resten av kvelden gikk med til tv-titting.. latsabb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en rimelig slapp dag på meg igjen.. kjedelig når typen er på jobb.. og jeg bare sitter hjemme og daffer. Men i går fikk jeg et nytt spill til Nintendo DS som han hadde bestilt til meg, New Super Mario Bros. Det er kjempegøy!!! Herlig grafikk og musikk, og morsomme brett hele veien.

Har også begynt å titte på sesong 4 av the OC, kan ikke si jeg er så veldig imponert, synd å se en av favorittseriene miste taket..

Da typen kom hjem fra jobb hadde han kjøpt en bukett med rosa roser til meg! :dagens-rose::hjerte:

han er sååå snill. Vi har vært sammen i 11 måneder i dag så det var et mini-jubileum, men jeg hadde ikke trodd han skulle gjøre noe sånt :)

Dessuten lagde han mat og hadde kjøpt kake fra Deli de Luca (Oreo-kake og en eller annen sjokolade/marshmellow-kake)....så nå er jeg stappmett, ruller snart rundt.. men åh så godt.. får ta trening og slanking en annen dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og fryser (hutre hutre) - gammelt hus = dårlig isolert enkelte steder..

Skal snart på jobb, har noen ting jeg må fikse før jobb. Som nytt månedskort, argh, utrolig kjedelig utgift, håper jeg får bruke studentkortet mitt og får rabatt, selv om det er nytt semester. Må hente noen sko hos skomakeren også, det er sure penger det, skifte flikker! Betale for å få fortsette å bruke gamle sko. æsj, blir gretten bare av å tenke på det. Jeg skal jo spare penger til sommerferien, så det betyr vel at jeg ikke bør shoppe noe i tillegg.. Ingen planer for dagen ellers. Jobber sent, så blir vel rett hjem og slappe av i sofaen.. Har heldigvis fri i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig dag på jobb.. tiden gikk tregt..

Så nå er jeg endelig hjemme, har fri i morgen, så det er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ut og finne vintersko til kjæresten min i dag, så blir en liten tur rundt i byen. Egentlig er lørdager bare mas, men men.. har ikke så mye annet å finne på heller. Dessuten vil jeg så gjerne finne en cardigan som jeg kjøpte på H&M i rosa, i sort! Men den var utsolgt der jeg så sist, så kanskje det er håp andre steder i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på en dårlig film på tv3.. 'the sweetest thing'...hater den allerede, men typen min synes den er hilarious tydeligvis.. :sjenert:

Har ikke gjort noe som helst i dag, foruten å sove lenge og spille Wii i 7 timer..huff.. at det går an. Blir bare så revet med. Spilte et par timer i går og fant ut idag at vi hadde glemt å save, så det var ergelig.. Måtte spille alt på nytt og i tillegg spille litt mer..siden det ble så spennende.. :sjarmor:

Dessuten måtte jeg prøve å slå en egen rekord på Wario Moves. Vært ute og gått en rask tur, bare for å få litt frisk luft..

Tror jeg skal prøve å gjøre litt mer fornuftige ting neste uke. Må blant annet få sendt avgårde en jobbsøknad :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny uke, ny start.

Sitter hjemme, har nettopp trent. Ble sliten.. merker at formen ikke er på topp ja.

Må vel kanskje en tur i butikken senere og handle noe mat, om jeg skal fikse mat til kjæresten og pappa senere.. Pleier å bli sånn på mandager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart på jobb. Blir en lang dag! Har fått trent litt så får litt ekstra overskudd av den grunn:)

Det ble fiskeboller i hvitsaus med grønnsaker og poteter til middag i går. Strevde en del med den hvite sausen, den så veldig tynn ut en stund, men den endte med å bli kremete og tykk til slutt. Men men, øvelse gjør mester. Til dessert lagde jeg lun fruktsalat og typen tok med is..nam.. Det skulle være 2 chilli i, men jeg feiget ut og tok en halv, men kunne nok slengt oppi en hel likevel, 2 stk virker fortsatt litt drøyt.

Må forsøke å få hentet noen bilder som har ligget hos Fotoknudsen aaaaltfor lenge.. men det var de som aldri sendte meg noen mail om at bildene var klare.. Får håpe de fortsatt er der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb gikk tregt, det tar på å ha senvakter.. Veldig lite å gjøre, så drev å titttet på klokken hele tiden. Fikk kjøpt meg masse deilige sokker på salg:) Etter jobb dro jeg hjem til typen min, spilte litt Wii og skrev litt på en jobbsøknad.. som jeg bør få sendt i dag. Huff blir liksom ikke fornøyd med disse søknadene mine, men bedre å forsøke i allefall.. Skulle egentlig bestille flybilletter til L.A. i går, men kom ikke så langt. Trøtt og sliten! Og i dag regner det.. triste greier :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på forelesning.. er to uker siden sist, da det var avlyst sist uke, så tror det blir tøft i dag, og ikke minst ekstremt kjedelig :sjenert: Holder alltid på å sovne i disse timene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...