angelou Skrevet 24. april 2007 #341 Del Skrevet 24. april 2007 Så flink du er til å trene og styre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. april 2007 #342 Del Skrevet 24. april 2007 Nå er det deres tur altså! Helt klart! Blir helt flau jeg når jeg ser hvor flink du er til å trene altså... Krysser fingrene for all den andre treningen også...og hvis det ikke funker så får dere snart drahjelp!! Er kjempeglad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 25. april 2007 Bizzy: Takk for kryssing. Satser på å følge etter snart Eeyore: Er nok på pergosyklus ja. Siste også..så håper den funker da. Ellers gleder jeg meg veldig til pergofri i neste syklus da Skal bli så deilig Angelou: Ja, det ser jo ut som om jeg må jeg må holde magen inne denne sommeren og, så da må jeg nesten trene litt Madden: Men du har jo en fin grunn til å ta livet litt mer med ro da Jeg må jo bare trene før sommeren.. Ja, det er greit å vite at vi får hjelp da. Går liksom mot lysere tider. Selv om håpet om å klare det selv er der enda, så tror jeg nok det går mot prøverør... Men vet ikke om jeg tør håpe det skal skje noe før til høsten da... Vil at ting skal skje NÅ jeg... ----------------- Har det sånn helt greit for tiden. Har vel funnet ut at rundt 10 venner har fått/skal ha barn...da jeg har fått vite om de siste har jeg ikke reagert noe særlig egentlig..føler meg bare tom innvendig...alle andre får det jo til... Så trener ejg nesten hver dag. Deilig det da. Stapper noe musikk i ørene og tenker ikke på prøving i det hele tatt. Blir liksom litt pause fra hverdagens slit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. april 2007 #344 Del Skrevet 25. april 2007 Uff, jeg får ordentlig vondt av deg, når alle andre får det til Men ikke vi heller da, hvis det hjelper i denne bunnløse sorgen... Men de fleste vennene dere vet at dere er ufrivillig barnløse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #345 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, veldig mange vet at vi sliter da. Og det hjelper vel ikke så mye at ejg at mange andre og sliter, for det er noe jeg håper så få som mulig må oppleve da.. Men nå har det liskom vært så vanvittig mange som har fått/skal få barn..og det er litt slitsomt. Men merker jeg bare distanserer meg fra det hele...men en dag sprekker det nok..for jeg tviler på at jeg greier å bare stenge inne alt hele tiden..men akkurat nå går det greit da..er jo fremdeles noen dager til ikm, så da lever jeg litt med håpet. Og denne mnd har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på hele prøvingen..trent, jobbet og nytt det fine været. Har lagt ute i sola i dag. Fått litt farge Og til helgen får vi visst besøk av mine foreldre...typisk da når jeg skal jobbe hele helgen..og ikke har mulighet til å få noen som helst til å jobbe... Nå kommer snart bror min på besøk igjen og. Skal spise god mat og se tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. mai 2007 #346 Del Skrevet 1. mai 2007 Innom med en kjempestor 1 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. mai 2007 #347 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 1. mai 2007 #348 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2007 #349 Del Skrevet 2. mai 2007 Heihei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 #350 Del Skrevet 3. mai 2007 Innom å sjekker hvordan det går med deg. Krysser fingrer *krysse krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #351 Del Skrevet 3. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #352 Del Skrevet 4. mai 2007 Pergo funke visst ikke for oss... .....sliter en del på jobb for tida....er så mange gravide innom, og mange som tilfeldigvis må snakke om barn i nærheten av meg....kan være så lite som at en kunde sier til en annen at 'den og den har fått barn' eller at 'nå er jo hun og gravid'....setter følelsene i sving med en gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 4. mai 2007 #353 Del Skrevet 4. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. mai 2007 #354 Del Skrevet 5. mai 2007 Huff, så kjedelig å lese at du har det så tøft for tiden. Håper du og mannen tar vare på hverandre hvertfall. Har egentlig et pergo-spm til deg jeg da... Vet du på hvilken syklusdag du fikk EL med pergo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. mai 2007 #355 Del Skrevet 5. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. mai 2007 #356 Del Skrevet 6. mai 2007 Håper det går bra med deg. . stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 6. mai 2007 #357 Del Skrevet 6. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. mai 2007 #358 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan ikke si så mye annet enn at jeg tenker på deg og føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. mai 2007 #359 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenker på deg, og håper dere kommer igang med mer hjelp snarlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. mai 2007 #360 Del Skrevet 7. mai 2007 Har ikke noe fornuftig å si, annet enn at jeg håper veldig for deres skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå