~Capricorn~ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, og hvis ikke juleverkstedet fører til ønsket resultat, må vi nok lete etter påskeegget neste mnd.. I dag satt jeg bare i kassen hele kvelden. Sa det som det var; i dag er jeg litt slapp, så jeg kommer ikke til å gjøre noe særlig på gulvet likevel..så da er det bedre å bruke meg i kassen, så kan de som har begynt tidligere få lov til å bevege seg litt. Funka greit det. Men følte til tider jeg fikk litt lite luft..ble helt tett.. Føler at jeg er bittelitt varm i hodet..men når jeg kjenner på panna, har jeg ikke feber da. Føler meg bare litt slapp. (ble litt syting..men når jeg ikke syter noe irl, så kan jeg jo gjøre det her da.. ) Jeg er slapp, og Mannen er sliten i ryggen..ser ikke ut som det blir noe Juleverksted de neste dagene akkurat. Men nå har vi jo gjort en fin fin innsats da Nei, finne noe mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 21. mars 2007 ...men til tross for en del juleverksted i det siste har ejg liten tro på klaff da...for nå får jeg sikkert feber etterhvert og koker ihjel en evt spire... ...eller noe sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mars 2007 #243 Del Skrevet 21. mars 2007 Eller kanskje det er spiren som gjør deg varm? Håper sykdom ikke ødelegger for dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. mars 2007 #244 Del Skrevet 22. mars 2007 Ååå stakkars vennen som er syk altså En stor stor godbedring til deg. Du skulle ikke holdt deg hjemme fra jobb til du ble frisk da?? Jeg sender iallefall over friske varme til deg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 22. mars 2007 Eeyore: Ja, dert er jo lov å håpe da. Jeg har hvertfall ikke hatt feber da. Bare litt slapp, tett i nesen, nyser og har begynt å få sånn fin hoste.. Liljen: Jo jeg burde vel egentlig holdt meg hjemme til jeg er frisk igjen..men vet det bare blir stress for dem som er på jobb hvis jeg ikke kommer. Får heller bare være litt slapp på jobb i dag og. Så skal jeg jobbe ekstra på lørdag og... Men da får jeg fri de neste to da Våknet i natt av at jeg ikke fikk puste igjen Men ordna seg med nesespray da. Men så, når jeg er slapp og har store planer om å sove lenge, så holder de selvfølgelig på og jobber med huset ved siden av. Så da våkner vi i 7-8 tiden hver morgen av hamring, saging, snakking og ellers masse bråk... Sånn var det i går og.. Så da stod ejg opp litt før ti, etter å ha lagt å sløva en lang stund. Hørt på alt bråket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. mars 2007 #246 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg overhørte et tips her om dagen som skal hjelpe livmoren til å åpne seg. dersom du masserer et punkt under den store runde klumpen under stortåen skal det hjelpe til.. dette gjør du etter sex.. om de skal ta til høyre eller venstre vet jeg ikke.. men det har sikkert ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2007 #247 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke no moro å være syk!!! Hvis du føler deg varm og tung i hodet så hiv innpå paracet! Det hjelper godt! Ikke noe kjekt å gå på jobb når man føler seg så elendig..synes du er tapper og må virkelig si at det der kaller jeg ikke syting vennen!! Og uansett...å syte må da være lov når man ikke er i form!!! En menneskerett så å si!! God bedring vennen! Håper du friskner til fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #248 Del Skrevet 22. mars 2007 Pasha: Hmm, det var noe nytt.. :klø: Kanskje det er noe jeg må prøve neste syklus. Men nå satser vi jo på at det blir full klaff denne gang da Madden: I dag har det faktisk ikke vært så ille da. Bare litt slapp, slimete i halsen, nesen renner og jeg nyser...så begynner jeg å få fin hoste som vil føre til sår hals Men jeg hadde en kunde i dag da som sa; Uff så forkjøla du var da.. Og en jeg jobber med sa; hehe, så fin stemme du har i dag da.. Så da svarte ejg med at; jada, sånn sexy hes stemme vettu.. Ja, håper jeg friskner til igjen snart. Men kjenner jeg meg selv rett så hangler jeg nok et par uker..for jeg pleier ikke bli hjemme for småting.. (feber og sånn..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mars 2007 #249 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei hei Håper du føler deg bedre i dag altså!! Ikke no særli å gå slik. Spennende med IKM omtrent samtidig. Når er din?? Jeg tror min er rundt 5 april Å guri som jeg håper for oss to (men mest for deg faktisk ) Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #250 Del Skrevet 23. mars 2007 Glow: Takk Liljen: Ja, føler meg bedre i dag da. Litt småsnufs bare. Hoster litt og. Men er ikke så ille. Jeg har ikm rundt 2.april jeg Så snill du er som håper mest for meg da Jeg krysser for oss begge! Nå skal jeg finne meg noe mat. Kylling, hvitløksbaguette og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 23. mars 2007 I år kan jeg jo faktisk teste 1.april (har greid å lure en del på den dagen et par år nå..tok mamma skikkelig for to år siden sendte mld om at hun skulle bli bestemor..og det trodde hun jo på..hun var faktisk på fjellet med ei venninne og, så da lurte jeg to samtidig De fant ikke ut av spøken før ene lillesøs reagerte litt på datoen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #252 Del Skrevet 24. mars 2007 Hurra..dette er lørdagskvelden sin det..mannen spiller data (med vond rygg og stort blåmerke på hofta..han greide på et vis å snuble i teppet eller noe sånn..slå tærne i ei dør..for så å smelle hofta i ei hylle..så gikk han på tryne..skulle jo egentlig vært filma da.. så da fikk han stort blåmerke.. ) og jeg sovna på sofaen rundt klokka ti... Har jobba hele dagen. Hadde kjempeflaks med bussen i dag tidlig og. Er jo alltid ute i siste liten..så da jeg kom hadde den alt lukket døren. Så kjørte den før jeg hadde fått satt meg ned. Flaks. Jeg har sånn flaks med bussen at det burde ikke være lov Gikk greit på jobb og. Var tidvis travelt. Men stort sett var det rolig da. Nå ser jeg litt Friends. Tror jeg snart skal legge meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mars 2007 #253 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei hei Du får pleie mannen din godt da Man skal ha litt flaks av og til Du skal se dette er måneden for flere gode hendelser Ha en strålende søndag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. mars 2007 #254 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei på deg, snuppa:) Bare innom med lykkeønskinger for den kommende uka. Håper håper og krysser for en positiv test nå stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. mars 2007 #255 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg signerer Liljens innlegg her Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #256 Del Skrevet 26. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #257 Del Skrevet 26. mars 2007 Liljen: Jada, skal pleie ham godt jeg Han er hvertfall blitt bedre i ryggen da. Og det er ingen av oss som skjønner hvordan han har greid den snublinga si Greier virkelig ikke se det for meg hvordan han har klart å treffe både døra og hylla..:klø: Ja, får håpe dette blir en fin tid. Men dersom det ikke går denne gang, så har jeg jo en pergokur igjen da..denne gang blir jeg kjempeglad bare det blir full klaff for Lilletrollet Mrs N og Eeyore: Takk ---------------------------- I går bare slappet jeg av. Så var jeg og brodern på trening og. Var en stund siden sist jeg var der nå. Orket ikke forrige uka da jeg var litt snufs. Og da jeg kom hjem igjen hadde Mannen vasket badet Så lagde vi god mat og så film. Da vi skulle legge oss i går hadde vi en samtale omtrent som dette; Jeg: Har du husket å stille klokka nå da? Mannen: Jada, 10.00.. Jeg: Ok, men har du husket å stille klokka på mobilen din?? Mannen (noe irritert): Ja, det er jo det jeg sier. Stilte den på klokka 10.. Jeg: Ja, det er greit...men har du stilt den til SOMMERTID????? Mannen: Å føkk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #258 Del Skrevet 26. mars 2007 Har vært en del stikkinger og sånn i magen de siste dagene...men det kommer helt sikkert bare av pergoen...prøver å ikke bli for giret igjen...fallet kan bli litt stort da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #259 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg kan håpe for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. mars 2007 #260 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg kan håpe for deg jeg ← Slenger meg med på den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå