Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, håper virkelig at det fører til en liten spire snart, Pasha :klem:

-----------------------------

Ble visst ikke noe vasking av badet i dag likevel...var litt trøtt etter jobb. Men kjøkkenet er tatt, og jeg har fått brettet litt klær og vasket et par maskiner.

Slapper av med film nå. Og snart er det på tide å legge seg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Capricorn, men jeg hååååper virkelig at du er heldig også snart..

Det fortjener du virkelig!

:troest:

Skal lese om Hamsun jeg nå...

God natt vennen! :klem:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blanke ark er godt. Finn frem fargestiftene og tegn det nye året som du vil det skal bli. Jeg håper at du får alt du ønsker deg i det nye året :klem: . Lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg, men du og mange andre her på KG er med meg på andre måter likevel...

Lykke til i 2007, og meg kommer du til å se mer til :klem: .

Gratulerer med ny dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen :)

og Gratulerer med "ny" dagbok :) Håper virkeli det klaffer for dere snart. Virkeli!!

2007 skal bli vårt år vennen, det året vi begge får positiv test. Dermed basta!! :)

Ha en strålende fredag, og god helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at jeg henger i dagboken din litt og følger med?

Jeg håper og på at 2007 blir et bra år for oss med mange positive tester.

God helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bethina: Ja, jeg håper jo virkelig at det skal klaffe nå da. Men tror egentlig det skjer med mange av ny-prøverne før meg da.. :sjenert: Håper du og får en fin helg :klem: Så spennende med EL nå da. Jeg har og EL i disse dager. Men har enda ikke sett noe helt sikkert EL-tengn enda da. Kommer sikkert i morgen.

~Belle~: Ja, det er veldig greit med en ny start. Håper dette blir et bra år for deg og :klem:

Liljen: Så koselig at du fant meg i nye dagboka og :klem: Ja, 2007 bør være sliterne sitt år altså!! Så får heller alle andre stille seg i kø :ler:

Lovebird: Ja, får håpe dette blir et helt supert år for alle :klem:

Skogmusa: Så koselig med enda flere 'nye' her da. Kan ikke huske å ha sett deg i forrige dagboka mi. Er ihvertfall kjempekoselig at du vil førlge med litt her da.

-------------------------------------------------------------

Jaja, vi gjør ihvertfall vårt for at dette året skal blir helt supert da. Men selv om vi :humpe: ofte, og jeg går på pergo, ser jeg ikke for meg at dette går vår vei likevel..men vi gjør ihvertfall det vi kan da.. ;)

Og i dag har Mannen vondt i skulderen og.Og jeg har jobbehelg. Så jeg gleder meg til jeg er ferdig med dagen i morgen. Blir ikke mye helg, men har ihvertfall søndagen fri da. Nå skal jeg slappe av litt foran tv'n før jeg må finne senga. Får heller snike litt i dere andres dagbøker i morgen eller søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

HER er du ja!

Skjønte ingenting når det ikkje kom nye innlegg på så mange dagar, så eg fann ut at eg måtte ut på leiting etter deg... ;)

Nærmar det seg IKM etterkvart eller? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er neste steg på prøverkarosllen da? Hvor lenge skal du gå på pergo? og skal dere evt prøve ivf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Bare innom for å ønske deg en superstrålende lørdag.

Og ja.. 2007 skal bli sliternes år, helt klart, og vi gleder oss ikke sant?? :):)

Jeg har virkeli troen på deg i år, jeg. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at du var gravid, capri. Ser ingen sammenheng på hvorfor jeg drømte akkurat det akkurat i natt, var ikke innom KG i går kveld en gang, men håper det stemmer. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig Blueberry er sanndrømt :)

Men jeg er litt nysgjerring... :sjenert: Hvilken virkning har pergo dersom du allerede har eggløsning?

Lørsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Ja, her er jeg vet du :sjenert: For jeg kunne jo ikke slutte å skrive dagbok selv om jeg slettet den gamle da ;)

Veldig koselig at du fant meg da :kyss:

Er vel EL i dag tenker jeg, så IKM foreløpig lørdag om 14 dager (mulig det kommer mer EL-blødninger en av de neste dagene, men det er jo ikke sikkert, så satser på det er EL i dag :sjarmor: )

Pasha: Jeg har kommet til 3.pergokur nå, og gyn sa jeg hadde resept for seks mnd da. (selv om jeg ikke skjønner hvor det står da...for på meg virker det som om resepten bare varer for 4 pp..)

Men da blir det ihvertfall noen pp til med pergo, og funker ikke det, så blir det nok ivf ja. Men da må nok Mannen få en god del info først ;) Han er ikke den som er ivrigst på å lese seg opp kunnskap om EL, IKM, IVF, pergo og annet som har med prøving å gjøre. Litt mer avslappet og jeg må da informere, sånn at ting ikke blir så skummelt :ler:

Gikk jo laaang tid før han fikk levert sædprøve...da ble jeg litt irritert på alle filmer/serier som gjør at sånt noe kan virke skummelt.. :sjenert:

Leiababe: God helg til deg og :klem:

Liljen: Ja, nå gleder jeg meg til sliter-året skal slå til for alle sliterne :Nikke: Så kjekt at du har troen på meg i år da. Jeg håper for deg og da :kose:

Blueberry: :overrasket:

Ååå, som jeg håper du er sanndrømt!! Tror jeg har EL i dag, så kanskje en av de i velkomstkomitéen tok vel imot egget da ;) Eller så har du drømt litt sånn på forhånd, siden jeg ganske sannsynlig har EL i dag så blir det vel litt gymnastikk i kveld tenker jeg :sjarmor:

Eeyore: Ja, jeg håper også at Blueberry er sanndrømt! Pergoen gjør at det blir bedre kvalitet på eggene. Det blir bedre sjanse for at det fester seg. Og det kan modnes flere egg, og da er jo sjansen større da. Men jeg tar bare enkel dose. Leser om flere her inne som må opp i både dobbel og trippel dose da. Men så har jo jeg fått påvist EL uten pergo og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeyore: Jeg var jo ikke inne på alt før jeg begynte på pergo da. Så jeg måtto spørre litt da ;)

Du kan lese litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...