Gå til innhold

hvofor er enkelte turgåere smekk tette i hodet ?


minienthe

Anbefalte innlegg

I bakken her jeg bor, hender det rett som det er i løpet av vinteren at jeg sklir på steder hvor det ikke ser ut til å være is. To ganger bare i dag faktisk. Rart det der...

Tynt islag er ikke nødvendigvis veldig synlig.

Nå finnes det mennesker som ikke for sitt bare liv vil vise at de er redde - da slenger de heller fra seg en "tøff" kommentar for å prøve og vise det motsatte...

tro meg, det var ikke mulig å skli der og det var ikke is på den etterhvert så omtalte flekken. hadde det ikke snødd så skulle jeg tatt et bilde i morgen og lagt ut.

og nei, dama var garantert ikke redd, bare ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om alle bare kunne være litt koselig mot hverandre (uansett om det er ukjente) hadde det gjort en stor forvandring... tenk så mye koseligere hverdagen hadde blitt! Hater sure folk..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle bare kunne være litt koselig mot hverandre (uansett om det er ukjente) hadde det gjort en stor forvandring... tenk så mye koseligere hverdagen hadde blitt! Hater sure folk..........

og det der skal jeg absolutt ikke argumentere mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva dere argumenterer mot for? trådstarter forklarer at det var en bratt smal vei en turgåer som nektet å flytte seg til tross for at det ikke hadde vært noen problem i det hele tatt å ta et skritt til siden. turgåeren kunne pent gått opp på et trygt sted imens bilisten kjørte forbi, men istedenfor måtte bilist ut på glattisen.

IKKE IS...........|.....................IS

..........hund\Turgåer

.................Bil

nå vet ikke jeg akkurat hvordan situajonen så ut, men hvis du forestiller deg at det ser slik ut, hadde turgåeren fint klart å flytte seg helt inn til siden, slik at bilen kunne passere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...