Gå til innhold

Lar du din kjære gå på strippeklubber?


Gjest Stinna

Anbefalte innlegg

Er det helt i orden for deg at din kjære går på strippebarer/klubber hvis han er ute med kamerater? Jeg mener selvsagt ikke hver helg el., men en meget skjelden gang.

Jeg personlig ble irritert da han fortalte at han hadde vært på strippebar sammen med en kamerat for et par uker siden. Synes dere jeg er urimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt OK for meg at han tar seg en tur med kamerater. Hvorfor skulle ikke det være greit?

Men jeg foretrekker at han går på steder med stil,det foretrekker heldigvis han også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke og overtale gubben til og gå jeg, kanskje fordi jeg også vil være med da, hehe.

nei han synes det er for dumt, så jeg har ikke problemer med at han er på strippeklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøver jeg å overtale han og ikke vil han gå selv. Sier han har vært sammen med en kompis for mange år siden, og at det ikke var noe å trakte etter. Vi har vel begge en holdning til at dette er ganske så harry. :lol::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen strippeklubber her...men mannen min har vært på strippeklubb i utlandet (uforskyldt....sa han da....).....da han var på kurs...

Påstod at de ikke visste hva de gikk inn på..... :wink:

Nei...har ikke akkurat problemer med det....men hadde det vært noe han hadde behov for å gå på hver helg...hvis vi hadde hatt det her...da hadde jeg nok reagert.... :-?

For noen år tilbake planla jeg og noen venninner å reise til Stavanger på Chippendales-show.....det endte med etter mye om og men at det var bare meg (gravid i 7 måned) som "fikk lov" til å reise (av mennene våre).....sånt forstår jeg meg ikke på.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i orden for meg ja..

Liker å se stripping selv jeg..

Kvinner vel og merke...

(få tips... :wink: )

Mannlige stippere blir jeg skikkelig kvalm av...

Jækk... :ler:

(men er ikke lesbisk for det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke motforestillinger mot det - dersom min mann ønsket å gjøre det en gang i blant sammen med kamerater, så er det helt greit for meg. Men såvidt jeg vet har han kun vært på det en gang - i utlandet. Vanligvis her hjemme går vi ut sammen, og det har liksom ikke vært aktuelt. Jeg gidder ihvertfall ikke, og etterhva han har sagt, synes han ikke noe om det selv heller. Men hvis han gjør det/har lyst til å gå - vil det ikke ramle meg inn å "stoppe" han. Akkurat som at jeg forventer at dersom min lyst til å se Chippendales eller lignende blir for stor, så ønsker han meg en hyggelig kveld og blir ikke sur for det.

(det han har sagt er at han ikke synes det er noe ok med pupp i pilsen da :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel kanskje ikke satt så veldig pris på det,men hadde ikke nektet ham.

Jeg må jo innrømme at jeg liker og se på pene mannekropper,så hvorfor nekte ham og se på damene?

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Helt enig med de som sier at stripping er Harry. Det gjør mannen min også.

Jeg er selv temmelig negativ til stripping og synes at det er nedverdigende og vulgært. Det hadde da selvfølgelig aldri falt meg inn å gå på chippendales da jeg synes det er like harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv så en stripper da han var i militæret, og siden har han ikke hatt lyst til å gå på strippeklubb. Han syntes det ble for teit. Og det er jeg egentlig glad for.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har ingen problemer med at min mann går på strippe klubb med kamerater nå og da. Det jeg ikke likte var at han fikk en personlig stripper på sitt utdrikningslag hvor det også ble tatt masse bilder.

Liker IKKE bilder av mannen min som sitter med en naken dame over seg nei!!! Han sier forøvrig selv at han ikke likte det, men det er vel kanskje sånn man sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde ikke likt det..hadde ikke dødd..men likevel..

Stripping er noe av det dummeste... :roll:

var på et strippeshow i utlandet en gang, og fikk skrekken.

ei fyr ble dratt opp på scenen,stritta imot litt..men ikke altfor mye..

dama satt med hakeslepp igjen i salen.

og hu horestrippern brydde seg ikke om ikke å ha kroppskontakt.. hu tok henda hans,og plasserte der overalt. Pressa ALT oppe trynet på han :o

løfta beina ove rhue på han og gud veit hva :evil:

da hu begynte å kle av han var han på vei av scenen..på tide kanskje..

dama løp jo gråtende ut,stakkar.

Syntes utrolig synd på henne.

Hva i all verden var vitsen med det som skjedde :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke hatt noen problemer med at min kjære skulle gå på strippeklubb. men han har ikke gjort det så lenge vi har vært sammen i alle fall... ikke helt hans stil tror jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Typisk menn å ikke innrømme at de liker å gå på strippeklubb::: :Gjesp:

Og partnerene velger å tro på det de sier. :murvegg:

Gud, så naive dere jenter her inne er!!!!!!!!!!! :rosaengel:

Hvor gamle er dere egentlig? :forvirra:

Klart de liker å gå for å se på nakne damer. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvfølgelig liker menn dette!!!!!!!!!!!!!!!

Dere er temmelig naive må jeg si. Sluker alt rått som kommer fra gemalens munn. Jeg ler meg i hjel, gjetter på at samtlige av mennene deres har vært på en strippeklubb, og likt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Klart han kan gå på strippeklubb, hvis det gleder ham. Har ikke noe med meg og vårt forhold å gjøre det.

Sprøtt hvis han skulle måtte spørre meg om lov.

Lisa-Beth

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan han gå på stripping hvis han vil, det er da stor forskjell på å like å se og ville ha... Jeg vil da vel ikke ha alle pene mannfolk jeg ser rundt omkring jeg heller....

Jeg har vært på Chippendales en gang i mitt liv, da jeg var 18. Hehe, det var moro selv om jeg ikke akkurat ble så veldig kåt av det. Det morsomste var vel å se de 40-50år gamle kjerringene som satt og hoppa og vrei seg på stolene sine og var heeeelt med.... :ler:

Sambo har ikke vært på noen (iallfall ikke etter vi ble sammen) men vil han så skal jeg da slettes ikke nekte han! Man må da få lov å ha det gøy med kompiser selv om man er sammen med noen...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...