Gå til innhold

Den døve presidenten


Gjest Valiant Thor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Din oppfatning av mitt spørsmål er feil. Bare JEG vet hva jeg mener med spørsmålet.

Nei, siden ditt "spørsmål" må tolkes igjennom konteksten til den som mottar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at du vet hva som foregår inni hode mitt og hva jeg faktisk mener med spørsmålene mine. ?

Står det skrevet noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor

Står det skrevet noen plass?

Det var slik jeg tolket svare ditt.

men la meg spør deg på en annen måte,,,Hvorfor forsvarer du alltid det USA gjør og det Bush sier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var slik jeg tolket svare ditt.

Da bør du lese om hvordan kommunikasjon foregår og om hvordan ting blir oppfattet og tolket.

men la meg spør deg på en annen måte,,,Hvorfor forsvarer du alltid det USA gjør og det Bush sier ?

Så det at jeg ikke er enig i din "kritikk" av Bush gjør meg automatisk til en person som alltid forsvarer USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Så det at jeg ikke er enig i din "kritikk" av Bush gjør meg automatisk til en person som alltid forsvarer USA?

Nei men det at du helle tiden vrir deg unna akkurat det spørsmålet er bare litt merkelig..

Men si meg forsvarer du USAs handlinger på gutanamo basen og i fengeslet i Irak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det at du helle tiden vrir deg unna akkurat det spørsmålet er bare litt merkelig..

Kan det være fordi en er møkk lei av folk som sier at folk kan få lov til å mene det de vill, bare så lenge det er den "riktige" meningen.

Men si meg forsvarer du USAs handlinger på gutanamo basen og i fengeslet i Irak ?

Abu Graib, nei. For Guantanamo sin del, la oss si det slik Forsvaret gjorde det samme med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Abu Graib, nei. For Guantanamo sin del, la oss si det slik Forsvaret  gjorde det samme med oss.

hva mener du nå. At det norske forsvaret har gjorde det samme mot oss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Stikk inn "enkelte av" i setningen.

Du vet og ikke svare på spørsmål er også et tegn på og være tom for argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valiant Thor
Så hva synes du Bush burde gjøre da, trådstarter?

Jeg synnes han burde begynne og høre flertallet av det amerikanske folket og de rådene han har fått. Fra Baker Komisjonen, Isteden for og vende det døve øre til.

Endret av Valiant Thor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...