Gå til innhold

Den døve presidenten

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri vært for krig og militæret. Det løser ingen ting, så lenge det ressurssterke landet(her: USA)ikke følger opp oppbyggingen av landet igjen i etterkant. Unge, uskyldige mennesker blir sendt ut i krig for en kvakksalver som Bush! :frustrert:

Skrevet
Det løser ingen ting, så lenge det ressurssterke landet(her: USA)ikke følger opp oppbyggingen av landet igjen i etterkant.

Wikipedia

USAID

Det blir pumpet inn resurser i Irak, det har seg bare slik at endel mennesker ikke takler at folket i Irak får det bedre.

Gjest Valiant Thor
Skrevet (endret)
Wikipedia

USAID

Det blir pumpet inn resurser i Irak, det har seg bare slik at endel mennesker ikke takler  at folket i Irak får det bedre.

Bedre ???????.........Synes du virkelig det er riktig og sende 20-30 tusen unge menn i en nesten sikker død ?: Har ikke nok uskylidge amerikanere og irakere og andre død i dette idiotiske korstoget startet av Bush,

Alle kan se at helle strategien er feil.....Selfølgelig er det bedre for noen men i det store og helle er det ikke bedre. Det koster amerikanske skattebetalere milliarder av dollar. Som de kunne brukt på og ordne de problemer de har på hjemme bane.

Vist du ikke kan se at Bush feiler......Så er det nok ikke jeg som mangler virkelighets oppfating. Tross alt bedre og se og være kritisk en og være blind og ikke kunne se.....Og en ting til du har hørt om propaganda ikke sant ?

Endret av Valiant Thor
Gjest Silmarill
Skrevet
Bedre ???????.........Synes du virkelig det er riktig og sende 20-30 tusen unge menn i en nesten sikker død ?: Har ikke nok uskylidge amerikanere og irakere og andre død i dette idiotiske korstoget startet av Bush,

Alle kan se at helle strategien er feil.....Selfølgelig er det bedre for noen men i det store og helle er det ikke bedre. Det koster amerikanske skattebetalere milliarder av dollar. Som de kunne brukt på og ordne de problemer de har på hjemme bane.

Vist du ikke kan se at Bush feiler......Så er det nok ikke jeg som mangler virkelighets oppfating. Tross alt bedre og se og være kritisk en og være blind og ikke kunne se.....Og en ting til du har hørt om propaganda ikke sant ?

Støttes!

Mannen er maktsyk og en gal pappagutt! Talins inlegg ser jeg på som ironi.

Skrevet

Det er ganske bekvemt å sitte ved PCen i trygge Norge og være intenst opptatt av at flest mulig soldater skal dø i kampen mot en fiende som viste seg å ikke finnes akkurat der.

Heldigvis skapte invasjonen noen nye fiender, ellers ville det hele vært ganske meningsløst for våpenindustrien.

Gjest Valiant Thor
Skrevet
Støttes!

Mannen er maktsyk og en gal pappagutt! Talins inlegg ser jeg på som ironi.

jeg tror faktisk at Talin fast mener at Bush er en klok mann og at USA aldri gjør feil.

Skrevet

:ler: Sist jeg sjekket så var de Amerikanske døds tallet nettopp passert 3 000. Så hvordan du klarer å få dette til å bli en sikker død for 20 000 mann er noe merkelig.

Så å øke antallet soldater i Irak, noe som vill gjøre at en kan øke utdannings taketen på Iraksike soldater, er feil?

rolleyes.gif Og noen her har kjøp hele propaganda serien ifra anti krig folka.

Skrevet
jeg tror faktisk at Talin fast mener at Bush er en klok mann og at USA aldri gjør feil.

rolleyes.gif

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Sist jeg sjekket så var dødstallet for amerikanske soldater i Irak 3.012 døde.

Og sende 20.000 ned til et slikt land hvor hvem som helst av dem kan bli drept er det riktig ?... Er det riktig og sende amerikanere ned til et slikt land bare for og forsette en krig man vet har slått feil.

og få flere soldater i Irak vil ikke ha noen virkning.

men det er jo merkelig hvordan du ungår og svare negativt om USA....og vet du hva jeg sier dette og jeg bryr meg ikke om folk kaller meg anti amerikansk.

Enten er du en amerikaner som tror Bush er gud selv eller så er du med i amerikas venner. Og dette står jeg fast med til du faktisk kritiserer Bush og USA noe du aldri gjør. Hei du forsvarer vel det at en amerikansk soldat slaktet uskyldige sivile du. Tross alt amerikanere kan gjøre hva de vil.

Skrevet

Som sagt passert 3 000

Og sende 20.000 ned til et slikt land hvor hvem som helst av dem kan bli drept er det riktig ?... Er det riktig og sende amerikanere ned til et slikt land bare for og forsette en krig man vet har slått feil.

Okkupasjon ikke krig. Og ja det vill være riktig viss en ønsker å reduser antallet drepte soldater i lengden. Fordi en øknining i antallet opptrente Irakiske soldater vill nødvendig viss kreve flere Amerikanske soldater, noen som tilsier att det vill være ferre soldater tilgjengelig til sikkerhet. Så hvis mann øker antallet soldater, Amerikanske soldater, så kan man oppnå flere trente Irakiske soldater og opprettholder sikkerheten.

men det er jo merkelig hvordan du ungår og svare negativt om USA....og vet du hva jeg sier dette og jeg bryr meg ikke om folk kaller meg anti amerikansk.

Enten er du en amerikaner som tror Bush er gud selv eller så er du med i amerikas venner. Og dette står jeg fast med til du faktisk kritiserer Bush og USA noe du aldri gjør. Hei du forsvarer vel det at en amerikansk soldat slaktet uskyldige sivile du. Tross alt amerikanere kan gjøre hva de vil.

Igjen enda et forsøk på herske teknikk, noe som visert at en er gått tom for argumenter.

Skrevet
jeg har nok av argumenter

Så hvor er de da?

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Der.

Gjest Valiant Thor
Skrevet

jeg vet du har svart....vel på 2 av tingene.

Skrevet
jeg vet du har svart....vel på 2 av tingene.

rolleyes.gifOg hvorfor skal jeg bruke tid på ditt forsøk på herske teknikk?

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Det er et spørsmål....det er alt det er

Skrevet
Det er et spørsmål....det er alt det er

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...