vila-80 Skrevet 20. februar 2007 #61 Skrevet 20. februar 2007 Nei, skal aldri legge inn silikon!!! Jenter som legger inn silikon er nok svært usikkre på seg selv! Tror mye psykologisk endret tankegang ville kunne ha vært bedre enn silikon... Men men, som sagt: MEnnesker er selvstendige individ som må ta ansvar for egne handlinger, og de må få gjøre som de vil. Men jeg mener at eventuelle komplikasjoner, eller senskader får de stå for selv!! Å sprøyte noe inni kroppen er nok ikke bra... selv om det ikke er påvist skader som kreft, ect enda, så tror jeg at det bare mååå være kreftskadelig. Men som sagt, folk får selv ta støyten. Derfor burde ikke staten dekke kreftbehandling, og fjerning av silikon, til en dame som har lagt inn silikon. Det får pasienten ta på egen kappe!!!!!!! ← Jeg er ikke usikker på meg selv, men uansett hvilke bher jeg bruker holder de seg ikke på plass..bare løst skinn igjen Jeg orker ikke at puppen ramler utav bikinien hver gang jeg bøyer ned ..må gå over til sports bh hvis de skal holde seg på plass..det er ikke noe å trakte etter.i en alder av 26 år.... Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan puppene mine ser ut uten bh/bikini, men synes det er ok at det ser greit ut i bikini... Det legges jo inn silikon på kvinner som har fjernet brystet pga.kreft også. Rart at legene legger inn det hvis de hadde hatt mistanke om at det er kreftfremkallende...
Gjest mata Skrevet 20. februar 2007 #62 Skrevet 20. februar 2007 NEI. Mine pupper er perfekte og har aldri skuffet noen menn. Jeg har ikke spurt dem, og kommer adri til å spørre.
GoldenGlow Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #63 Skrevet 20. februar 2007 Leste innegget om hun som skal ta brystforstørrelse, og det er jo utrolig mange som har gjort det/vil gjøre det! Jeg er en av dem som har utrolig lyst. Er en helt normal 75/80B, men lyst på en stor C, liten D. Vet det hadde kledd kroppen min. Men det er en stor avgjørelse. Noen av dere som har gjort/skal/vil gjøre det? ← Er det noen av dere som er imot slike ting som faktisk leste hele innlegget...?
Søtnos Skrevet 23. februar 2007 #64 Skrevet 23. februar 2007 Er det noen av dere som er imot slike ting som faktisk leste hele innlegget...? ← De hisset seg vel så opp bare av å se ordet silikon at de ikke rakk å lese gjennom resten Jeg har tatt silikon, var selv en 80B nå er jeg ca 80 C/D. Litt tidlig å si enda, opererte for litt over en uke siden! Etter å ha gått gravid der jeg la på meg 25 kilo og ammet, var ikke brystene mine særlig mye å skryte av. ble rådet av legen til å legge inn ganske store implantat for å slippe brystløft (385ML i hvert bryst). Jeg er strålende fornøyd med resultatet. Dere som sier at dere ikke ville tatt silikon hvis dere hadde hatt 80B, det blir litt feil. Alle har forskjellig kroppsfasong. 80B kan se kjempe stort ut på noen, men mindre ut på andre. Dessuten kommer det an på fasongen på brystene. Og dere som mener at de som tar silikon har dårlig selvbilde, det behøver ikke ha noe med saken å gjøre. Jeg gjorde det for min egen del, fordi jeg ikke hadde lyst til å gå resten av livet å være misfornøyd med puppene mine. Det var mitt valg. Andre kan mene akkurat hva de vil. Jeg er kjempe fornøyd!! Så uansett hva du gjør GoldenGlow, ikke bry deg om hva andre sier. Gjør det (eller ikke) fordi du føler det er det rette for deg
GoldenGlow Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #65 Skrevet 23. februar 2007 De hisset seg vel så opp bare av å se ordet silikon at de ikke rakk å lese gjennom resten Jeg har tatt silikon, var selv en 80B nå er jeg ca 80 C/D. Litt tidlig å si enda, opererte for litt over en uke siden! Etter å ha gått gravid der jeg la på meg 25 kilo og ammet, var ikke brystene mine særlig mye å skryte av. ble rådet av legen til å legge inn ganske store implantat for å slippe brystløft (385ML i hvert bryst). Jeg er strålende fornøyd med resultatet. Dere som sier at dere ikke ville tatt silikon hvis dere hadde hatt 80B, det blir litt feil. Alle har forskjellig kroppsfasong. 80B kan se kjempe stort ut på noen, men mindre ut på andre. Dessuten kommer det an på fasongen på brystene. Og dere som mener at de som tar silikon har dårlig selvbilde, det behøver ikke ha noe med saken å gjøre. Jeg gjorde det for min egen del, fordi jeg ikke hadde lyst til å gå resten av livet å være misfornøyd med puppene mine. Det var mitt valg. Andre kan mene akkurat hva de vil. Jeg er kjempe fornøyd!! Så uansett hva du gjør GoldenGlow, ikke bry deg om hva andre sier. Gjør det (eller ikke) fordi du føler det er det rette for deg ← Takk vennen
Deidre Skrevet 23. februar 2007 #66 Skrevet 23. februar 2007 Jeg gjorde det etter at jeg fikk barn. Brystene så slett ikke pene ut, selv om jeg ammet i bare 3 uker. De ble liksom så "tomme". Jeg har ikke lagt inn mye, bare 230 ml, liksom for å fylle opp tomrommet. De er blitt like flotte som før, og jeg angrer ikke en dag. Hvorfor skal man ikke gripe muligheten til å se attraktiv og lekker ut?
Gjest Elaine Skrevet 23. februar 2007 #67 Skrevet 23. februar 2007 ville ikke operert brystene. ikke for det, de kunne godt vært en anelse større (er b-cup). men jeg er veldig redd for å miste følelsen i brystene. og det hadde vært veldig trist.. men jeg vurderer fettsuging av magen. det er jeg liksom ikke så redd for, da skal jo ingenting inn i kroppen.
Wonders Skrevet 26. februar 2007 #68 Skrevet 26. februar 2007 var 70 A før, veide 52 kg, la på meg ca 10 kg naturlig, og i løpet av åra har jeg blitt 75 c. Er 1,72 høy og 60 kg, vil ikke ha større. Riktig passform på BH er mye viktigere enn størelsen på brystene. En venninde har gjort det, og nå vil hun ha enda større. Hun la nettopp inn 350 i hver pupp og vil ha mer...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #69 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er ikke usikker på meg selv, men uansett hvilke bher jeg bruker holder de seg ikke på plass..bare løst skinn igjen Jeg orker ikke at puppen ramler utav bikinien hver gang jeg bøyer ned ..må gå over til sports bh hvis de skal holde seg på plass..det er ikke noe å trakte etter.i en alder av 26 år.... Liten kommentar til denne: Jeg vil anbefale deg å få målt størrelse og hjelp til å finne riktig passform til deg, på f.eks Lalina i oslo. Utrolig mange jenter som flyr rundt med puppene slengene halvt innenfor en BH, høres ut som om du trenger hjelp til å finne rett.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #70 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har også lagt inn 230 i hver, ikke lenge siden. Det har gått bra til nå, så jeg angrer ikke. De ser passelig ut, er myke og fine og jeg føler meg mere vel enn med de små jeg hadde. Synes du skal gjøre som du ønsker. Så lenge en er informert om ulike aspekter ved operasjonen, noe som jeg tror du er, så synes jeg du skal gjøre det som er best for deg. Stort sett så går slike operasjoner bra. Ønsker deg lykke til, uansett hva du bestemmer deg for! Klem. (Til dere som dømmer de som legger inn silikon, lag deres egen tråd, ikke benytt anledningen her til å spy ut edder og galle. TS henvendte seg her med et annet spørsmål enn det dere svarer på!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå