GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Leste innegget om hun som skal ta brystforstørrelse, og det er jo utrolig mange som har gjort det/vil gjøre det! Jeg er en av dem som har utrolig lyst. Er en helt normal 75/80B, men lyst på en stor C, liten D. Vet det hadde kledd kroppen min. Men det er en stor avgjørelse. Noen av dere som har gjort/skal/vil gjøre det?
Kristina79 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Heisann Ja, jeg har tatt brystforstørrelse, i går på FOrnebuklinikken. Så fornøyd med resultatet, og har ikke vondt, bare litt spreng. Har ikke hatt behov for å ta smertestillende i dag. Jeg gikk fra A-Cup til C-Cup. Når tenker du å operere? Hilsen happy C-cup:)
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Nei, jeg ville ikke gjort det. Har små pupper (type 70 B), men synes de er helt greie, har ikke komplekser for dem (lengre, var verre i tenårene) og føler jeg ser ok ut både mer og uten klær. Dessuten kan jo operasjonene/implantatene ha endel negative bivirkninger - og jeg personlig hadde ikke følt meg komfortabel med å ha implantater i kroppen. Men det blir jo en vurderingssak og i noen tilfelle et luksusproblem. Jeg kan skjønne det når brystene ikke står i forhold til resten av kroppen. Dessuten - om det skulle komme en vidunderpille jeg kunne ta for å få "naturlig" litt større bryster, skal du ikke se bort fra at jeg også ville tatt denne.
dinamor Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg ville ikke gjort det. Er i grunnen fornøyd med mine "vrengte bukselommer" Har ett par venninner som har gjort det og en av dem har fått en del problemer etterpå med vondt i brystene og størrelsesforskjell på dem. Endret 10. januar 2007 av dinamor
Gjest LilSweetie Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg vil ikke gjore det. Har ca B-cup, som jeg mente var altfor lite da jeg var yngre. Hadde ikke faktiske planer om aa operere da heller, men kunne godt ha tenkt meg en mirakelpille eller noe som fikk dem storre. Men det gikk over. Ikke fordi puppene mine ble storre, jeg ble tynnere ellers, eller noe annet magisk skjedde, men fordi jeg fikk bedre selvtillit generelt. Og naa synes jeg de er fine, og har helt ok storrelse. Det er sikkert mange som tar plastiske operasjoner og er helt fornoyd med det, men jeg ville aldri tatt en medisinsk unodvendig operasjon med de risikoene det alltid innebaerer. Jeg vil heller ikke risikere aa faa vondt i dem, eller faa kalde eller harde pupper med mindre folsomhet, som noen faar etter aa ha forstorret dem. Neida, sikkert ikke alle - men hvorfor risikere det?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Begynte med p-piller jeg!! Hadde lyst til å forstørre puppene mine før, de var en så liten A at jeg nesten ikke kunne finne bh. Men når jeg skiftet p-piller i midten av 20 åra så gikk jeg opp til en liten B (B70), så har ikke ofret det en tanke etter dette.
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Kunne ikke falt meg inn. Men nå er jeg ikke spesielt begeistret for skjønnhetsoperasjons-trenden, heller. Synes faktisk det er helt ille.
Gjest =tentacle= Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Leste innegget om hun som skal ta brystforstørrelse, og det er jo utrolig mange som har gjort det/vil gjøre det! Jeg er en av dem som har utrolig lyst. Er en helt normal 75/80B, men lyst på en stor C, liten D. Vet det hadde kledd kroppen min. Men det er en stor avgjørelse. Noen av dere som har gjort/skal/vil gjøre det? ← Ville aldri operert pupper på den størrelsen. Store komplekser som gir nedsatt livskvalitet er èn ting om man ikke greier å fri seg fra det, men som "pynting" synes jeg ikke det er verdt å risikere komplikasjoner for, hverken alvorlig komplikasjoner som i verste fall kan bety død, hjerneskade eller nedsatt helse, eller lette ting som stygge arr, at konsistensen blir litt kunstig og at du risikerer skulder- og nakkeplager pga tyngden.
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har gjort det, og hadde gjort det igjen og.. Og selv om jeg ikke er så veldig gammel så tenkte jeg faktisk: At jeg ikke har gjort dette før.. Jeg tok brystløft i tillegg til å legge inn 300 gram, og nå har jeg 70E/F, hva de var før er ikke godt å si, kanskje C/D..? Jeg tror jeg brukte feil størrelse
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Nei, det ville jeg ikke gjort. For det første er jeg fornøyd med de jeg har. De er ikke store, men fhv faste og pene i fasongen og det er det viktigste for meg ang bryster og estetik. For det andre syns jeg falske bryster ser fake ut, og jeg ville vært redd for skadevirkninger. Men om jeg syntes jeg hadde stygge bryster hadde jeg kanskje tenkt annerledes?
Gjest Talula Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Skulle gjerne hatt større pupper, men jeg vil ikke at noen skal skjære i meg, og jeg vil ikke utsette meg selv for eventuelle bivirkninger av operasjonen. Tror ikke jeg hadde følt meg helt vel med implantater inne i kroppen heller. Får nok avfinne meg med de jeg har..
Gjest Fruktfat Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 det har jeg gjort, er snart fire år siden. angrer ikke et minutt! noe av det første jeg tenkte etter operasjonen var "hvorfor gjorde jeg ikke det her før?".
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har alltid hatt litt komplekser for mine små bryster. Var 70 / 75A inntil for en uke siden. Da tok jeg spranget fullt ut og forstørret brystene med 300cc i hvert bryst, og vil nok bli en fin C. Jeg er veldig glad jeg gjorde dette, og kommer nok aldri til å angre. Brystene mine er kjempeflotte nå, og jeg går faktisk allerede rundt å er litt stolt av de - he he. Tidligere brukte jeg kun bh med oljeinnlegg eller godt med vattering. I tillegg stappet jeg gjerne inn silikoninnlegg i bh'n også. Det var et ork og føltes ubehagelig, spesielt når jeg skulle ta av all herligheta på kvelden.... Nei, takk for muligheten til å få større bryster. Jeg er kjempefornøyd, og føler at de helt og holdent er mine nå.
Gjest Krusejente Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Nei, skal aldri legge inn silikon!!! Jenter som legger inn silikon er nok svært usikkre på seg selv! Tror mye psykologisk endret tankegang ville kunne ha vært bedre enn silikon... Men men, som sagt: MEnnesker er selvstendige individ som må ta ansvar for egne handlinger, og de må få gjøre som de vil. Men jeg mener at eventuelle komplikasjoner, eller senskader får de stå for selv!! Å sprøyte noe inni kroppen er nok ikke bra... selv om det ikke er påvist skader som kreft, ect enda, så tror jeg at det bare mååå være kreftskadelig. Men som sagt, folk får selv ta støyten. Derfor burde ikke staten dekke kreftbehandling, og fjerning av silikon, til en dame som har lagt inn silikon. Det får pasienten ta på egen kappe!!!!!!!
GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ville aldri operert pupper på den størrelsen. Store komplekser som gir nedsatt livskvalitet er èn ting om man ikke greier å fri seg fra det, men som "pynting" synes jeg ikke det er verdt å risikere komplikasjoner for, hverken alvorlig komplikasjoner som i verste fall kan bety død, hjerneskade eller nedsatt helse, eller lette ting som stygge arr, at konsistensen blir litt kunstig og at du risikerer skulder- og nakkeplager pga tyngden. ← Hjerneskade av brystforstørrelse? hehe, har jeg ikke hørt om før... Endret 11. januar 2007 av GoldenGlow
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Jenter som legger inn silikon er nok svært usikkre på seg selv! Tror mye psykologisk endret tankegang ville kunne ha vært bedre enn silikon← Dette er jeg ikke enig i! Da jeg gikk på videregående var det ei jente i klassen og hun hadde ikke pupper i det hele tatt, selv guttene hadde mer "pupper" enn henne. Hvis jeg virkelig ikke hadde hatt pupper i det hele tatt slik som denne jenta så kunne jeg vurdert det. Men jeg har en 70A jeg og det er jeg fornøyd med
Gjest Leiababe Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Kunne aldri tenkt meg å gjøre det. Det gjelder ikke bare brystforstørrelse, men plastisk kirurgi generelt. Med mindre man har fysiske skavanker, da kan jeg forstå det.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 Derfor burde ikke staten dekke kreftbehandling, og fjerning av silikon, til en dame som har lagt inn silikon. Det får pasienten ta på egen kappe!!!!!!! ← Akkurat som feite bør betale alle helsetiltak av egen lomme!? Nei, dette er for dumt!!
Gjest Fruktfat Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 Akkurat som feite bør betale alle helsetiltak av egen lomme!? Nei, dette er for dumt!! ← selvfølgelig! vi tar med røykere i samme slengen!
Gjest Fruktfat Skrevet 11. januar 2007 #20 Skrevet 11. januar 2007 (endret) og bare så det er sagt; det finnes ingenting som tyder på at brystopererte har større sjans for kreft enn andre, hvor har du det fra?? det er derimot lavere forekomst av brystkreft hos de med proteser Endret 11. januar 2007 av Fruktfat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå