Gjest lazuli Skrevet 29. januar 2007 #141 Del Skrevet 29. januar 2007 De får ikke penger til mat (eller som nå, løse inn dyrene). Og storbonden får ikke kniv (bra at Lars-Erik ikke oppnådde den når han var storbonde. Da hadde han på "en eller annen måte" stått sterkere i tvekampen). ← Hvorfor hadde han stått sterkere i tvekampen da? (Regner ikke med at det hadde vært lov å benytte kniven ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. januar 2007 #142 Del Skrevet 29. januar 2007 Han hadde ikke stått sterkere i tvekampen. Den storbonden som klarer ukesoppdraget får en kniv, som får stor betydning i finaleuka. Den er demmes til odel og eie, og ryker de ut må de ta med kniven. Skal ikke brukes som kniv , men ett eller annet med immunitet eller poeng om de fortsatt er der i finaleuka. Nogenlunde slik husker jeg det fra tidligere Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 29. januar 2007 #143 Del Skrevet 29. januar 2007 Jarl er en &(%&(¤&% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordica Skrevet 29. januar 2007 #144 Del Skrevet 29. januar 2007 ååååå, for en dust....!!! snakker selvfølgelig om jarl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 29. januar 2007 #145 Del Skrevet 29. januar 2007 Ole Magnus er pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 29. januar 2007 #146 Del Skrevet 29. januar 2007 Ole Magnus er en kjekkas, ja. Agnethe er en lucky lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. januar 2007 #147 Del Skrevet 29. januar 2007 Synes Ole Magnus og virker litt sytete jeg da.. han OG kona.. Har nok mest sansen for Dani og Mikkel.. i alle fall blant gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. januar 2007 #148 Del Skrevet 29. januar 2007 URK... Jarl er så klein at det ikke er til å hoooooooolde uuuuuuut!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. januar 2007 #149 Del Skrevet 29. januar 2007 Forferdelig type han Jarl ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 29. januar 2007 #150 Del Skrevet 29. januar 2007 Og han ser vel ikke så aller verst ut heller, eller hva? ← For meg så er han IKKE spes kjekk, nei. Hjelper svært lite med et pent tryne, når han åpner kjeften sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 29. januar 2007 #151 Del Skrevet 29. januar 2007 Enig i at Dani virker som en sympatisk og fin type. Men han blir veldig anonym også er de de som hele tiden er i rampelyset som Jarl og ekteparet. Synes Farmen er ett artig program jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. januar 2007 #152 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, jeg synes også det er gøy! Har aldri sett Farmen før, men det er skikkelig spennende nå som jeg har fulgt med fra starten! Enig i at det hjelper lite med et pent ytre når man sier og gjør så mye dumt. Dessuten er han ikke en fyr jeg hadde snudd meg to ganger etter. Litt fløtepus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 29. januar 2007 #153 Del Skrevet 29. januar 2007 Liker Ole Magnus og kona bare bedre og bedre jeg da. De er jo de eneste som virkelig tørr å si imot Jarl og fortelle han akkurat hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jarl er heller ingen type jeg hadde snudd meg etter to ganger, langt i fra noen som passer for meg. Er også helt uaktuelt med tanke på hvilket "forhold" jeg har til han. Vet også ting om han som ikke gjør han spesielt tiltrekkende heller.. Men uansett.. Kjenner man noen utenom programmet har man et litt annet inntrykk av dem. Tror nok dere her "hater" Jarl mye mer enn de som er med i Farmen egentlig gjør.. Ellers liker jeg ikke (ut i fra hva vi ser i programmet) Agnethe noe særlig. Altså hennes "tv-personlighet" om det går ann å si det.. Har ikke noe i mot Ole-Magnus, men syns ikke han er noe særlig kjekk i allefall. Men det er jo det indre som teller da! Men dersom jeg hadde vært med i Farmen og jeg ikke hadde kjent Jarl fra før hadde jeg nok kommet bedre overens med Agnethe enn han! Endret 29. januar 2007 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 29. januar 2007 #155 Del Skrevet 29. januar 2007 Spennende med farmen ja Jeg liker Mikkel aller best, synes han virker både arbeidsom og veldig trivelig. Spretter opp om morgenen og arbeider, og rusler rundt med kaffe til alle som fortsatt sover. Jarl derimot.. Tenk å gi seg selv en så dårlig attest i beste sendetid på tv? Selvfølgelig har klippingen endel å si for fremstillingen av de forskjellige, men han har nå en gang sagt det de viser. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. januar 2007 #156 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror ingen av oss "hater" ham akkurat, men tror mange nok synes han opptrer på en sleip og utspekulert måte. Greit at det er et spill, men... Vi har jo heller selvfølgelig ingen andre muligheter til å bedømme ham enn ut fra det vi ser på skjermen, vi som ikke kjenner ham utenom skjermen... Jeg synes også Ole Magnus og Agnethe begge framstår som svært sympatiske og behagelige mennesker. Tror en del av deltakerne får et sjokk når de ser programserien i sin helhet. Fra å kun vite hva de har sagt selv, til å få høre hva alle de andre har sagt bak ryggen på dem... Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det. Man må være forberedt på at det kan være tøft, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, nei det er faktisk ikke så lett når man kjenner en person som blir såpass kritisert! Egentlig syns jeg det er mest morro da Sjekk ene kommentaren her æ! Nest øverst eller noe.. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=170...E%2E%2E&Page=14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 29. januar 2007 #158 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper rettferdigheten seirer og at Jarl ikke vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper rettferdigheten seirer og at Jarl ikke vinner. ← Tror ikke du trenger å bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. januar 2007 #160 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå har jeg endelig fått sett på jeg også. Greide meg helt frem til reklamepausen, da syntes jeg det var nok. Det er litt langdrygt? Kanskje fordi jeg ikke har sett nok på det. Får gi det en sjanse til, men Top Model (America) var mer moro å se på.. Dessuten ble jeg bare så irritert og fullstendig oppgitt over han der Jarl at jeg ikke orket mer.. At det går an?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå