Gå til innhold

Farmen 2007


Cuba

Anbefalte innlegg

Jeg var så spent på å få vite hvorfor mentor kom løpende og vekket deltagerene midt på natta fordi det gjelder liv, det har vi sett glimt av de siste dagene. Men neimen om vi fikk vite det i dag, må vente helt til lørdag  :sur:

Når de sender slike glimt også reklamere med at dette skjer i neste episode, da får de jaggu sende det også  :sur:

Vi fikk jo sett såpass at vi skjønner sånn delvis hva det er, men de kunne godt sendt hele historien!!!

Ja det er jeg helt enig i!

Det er nesten sånn at jeg får lyst til å boikotte serien når de gjør sånn. Men nå har jeg jo akkurat begynt å se på..

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når de sender slike glimt også reklamere med at dette skjer i neste episode, da får de jaggu sende det også  :sur:

Enig... :sur:

Vi fikk jo bare se det samme som de viste i reklamen... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
uff.... hvorfor måtte det bli dani som ble første kjempe?

søren oxo..... er det ikke snart på tide med en jente kamp.... eller en kamp som vi vet når jarl kan ryke ut,,,,,

dani er jo en gogutt som jobber hardt og sprer glede......

er redd for at han ryker ut,,,,, tror ikke han er like sterk som de andre 2......... snufs

Enig,

Det var leit at det var Dani som ble valg, men jeg hadde syns det var like leit dersom det ble en av de to andre!

Hvorfor valgte han Dan er mitt spørsmål!?!??? :overrasket:

Han burde jo ha valgt en han i utgangspunkte missliker og som han føler seg truet av!

Dan reagerte oppriktig ved å vise at han var lei seg og skuffet - det er flott syns jeg!

Andre som tidligere har blitt valg sier så eplekjekt: "det var forventet" og går ut med hevet hodet!

Skuffet vedr. valget til JARL BERNARD og at vi ikke fikk se mer av det vi har sett i reklameinnleggene :sur:

Grugleder meg til lørdagsepisoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan reagerte oppriktig ved å vise at han var lei seg og skuffet - det er flott syns jeg!

Ja, han virker veldig i kontakt med seg selv. Trodde han skulle til å grine nesten, jeg. Sympatisk fyr som er seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååå, det irriterte meg at jeg ikke kom på hvorfor jeg følte jeg hadde sett hun Marianne før, og så kom jeg på det. Vi har gått på lærerhøyskolen samtidig :hoho:

Husker hun alltid gikk med masse hvit øyeskygge rundt øynene da også. Men blid jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett alle episodene av Farmen i år, men jeg klarer ikke å fatte hvorfor alle er så fan av Dan Inge (Dani)?

Ikke synes jeg han gjør noe spesielt, ikke blir han spesielt profilert, ikke er han spesielt sjarmerende, ikke er han spesielt kjekk....

Hva er det dere liker ved han?

Mikkel er mye mer spennende. Han er en sjarmerende, arbeidssom og forferdelig slu rev ;)

Og så har jeg begynt og fått bittelitt sansen for Jarl. Men det kan nok fort snu seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken liker eller ikke liker Dani. Det er som du sier Lizzi, han gjør litt lite av seg ennå. Litt anonym liksom. Men han virker sympatisk, viser føleser og har kanskje mer å by på om han får bli etter tvekampen :)

Jarl derimot :frustrert: Det eneste jeg har vært enig med han om er at det faktisk er forskjell på kvinner og menn.

Hadde aldri kunne falle for en mann i et typisk kvinneyrke selv jeg :sjenert:

Når det gjelder Mikkel er jeg 110% enig med deg. Og så har han nydelige øyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken liker eller ikke liker Dani. Det er som du sier Lizzi, han gjør litt lite av seg ennå. Litt anonym liksom. Men han virker sympatisk, viser føleser og har kanskje mer å by på om han får bli etter tvekampen :)

Jeg synes Dani virker veldig jordnær og real. En grunn til at han er litt anonym kan jo være TV2s måte å bygge opp serien på. Kanskje de gjør det med vilje fordi han kommer til å vinne tvekampen og være lenger på Farmen? Er det ikke ofte litt sånn, at de som gjør mest ut av seg/blir mest eksponert i starten, ikke er de som er igjen til slutt? (Hvis ikke de er veldig spesielle som enkelte er da). Kanskje TV2 sparer litt på de som når lengst? (Bare litt konspirasjonsteori). Håper at Dani blir værende, selv om de to andre utfordrerne også har gjort et godt inntrykk. (Og jeg er helt sikker på at Mikkel er en stor luring, han driver nok et spill, men klarer å være sympatisk samtidig, så han når nok langt). Jarl håper jeg går på "huet og rævva" ut snart, pføy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg tenkt. At de sparer de "beste" til slutt, for det ville jo vært trist hvis vi allerede var gått lei av de som kommer lengst i serien... ergo, tror jeg Jarl snart ryker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Kan sikkert være noe i det der. For Lars Erik fikk jo veldig mye sendetid en liten periode der, og han forsvant jo like etter.. Håper det stemmer, for jeg vil gjerne se mer til Dani. Synes han virker veldig ålreit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jarl var redd for at kondisen til danni kunne gjøre at han slå han i finalen dersom det ble noe som var med utholdenhet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er dette da? Dan Inge reiser på tur til Bali med Marianne når han har en kjæreste hjemme som ikke liker det i det hele tatt??!! Der mistet jeg respekten for ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det som hendte som gjaldt om livet? fikk bare med meg siste del.

De måtte bare opp midt på natten og hjelpe losen med å holde liv i ei lykt. Denne måtte de passe på helt til morgenen så den ikke sloknet. De fikk masse penger for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er dette da? Dan Inge reiser på tur til Bali med Marianne når han har en kjæreste hjemme som ikke liker det i det hele tatt??!! Der mistet jeg respekten for ham....

Enig. På "kjærlighetsreise" til Bali med God Kveld, Norge! når han har kjæreste? Njaaa, skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva er dette da? Dan Inge reiser på tur til Bali med Marianne når han har en kjæreste hjemme som ikke liker det i det hele tatt??!! Der mistet jeg respekten for ham....

jeg er helt enig..... skjlnner ikke hva han tenker med..... stakkars jente som sitter alene hjemme mens dani er på " flørte" tur med marianne.... så ut som de var kjærester....... men søtt da de svømte avsted sammen i hånd i hånd.......

men ble kvalm da det kom frem at han hadde kjæreste som ventet hjemme... uff.. stakkars jente..... hadde det vært meg så hadde jeg ikke vært der når han kom tilbake........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greite de oppdraget forresten? så ikke at jarl fikk en kniv eller ei, men følgte ikke såå godt med heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De manglet jo egentlig ti daler for å få den fastsatte summen, men så fikk de jo denne betalingen fra losen i tillegg, så jeg vet ikke. Jeg så heller ikke om Jarl fikk en kniv eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...