Gå til innhold

Farmen 2007


Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vilja :-)

Det er moro å observere hvordan Lars Erik påstår at han har så god menneskekunnskap, mens alle rundt ham har gjennomskuet ham for lenge siden. Fatter ikke hvordan han kunne tro at litt smisking med Hanne ville få ham til å ikke bli valgt til førstekjempe. Han må jo enten ha veldig høye tanker om seg selv, eller nedvurdere de han omgås med. Helst begge deler, tipper jeg.

Endret av Vilja :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo enten ha veldig høye tanker om seg selv, eller nedvurdere de han omgås med. Helst begge deler, tipper jeg.

Det inntrykket sitter jeg også med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro å observere hvordan Lars Erik påstår at han har så god menneskekunnskap, mens alle rundt ham har gjennomskuet ham for lenge siden. Fatter ikke hvordan han kunne tro at litt smisking med Hanne ville få ham til å ikke bli valgt til førstekjempe. Han må jo enten ha veldig høye tanker om seg selv, eller nedvurdere de han omgås med. Helst begge deler, tipper jeg.

Helt enig!!!

Kunne ikke sagt det bedre!

Fy så patetisk, og sitte der og fortelle hvor godt alle liker ham selv, når vi i neste øyeblikk får høre hva de egentlig mener. Jeg ler meg i hel!!! :legrine:

Nei, han er skikkelig klein! Håper han ryker fortere enn svint!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba... er Jarl like lat i virkeligheten som på Farmen?

Tja.. Nei, han er vel ikke like lat. Mer en typisk gutt som helst ikke vil gjøre så mye, men blir han bedt om det - ja, da gjør han det.

Kjenner han ikke SÅ godt da, har liksom ikke sett så mye av hvordan han er i hverdagen og sånt. Men litt har jeg jo, og for meg framstår han som en hyggelig og morsom gutt.

Og han ser vel ikke så aller verst ut heller, eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest **Evergood**

Jeg håper fortsatt på at Lars Erik velger Jarl eller Ole Magnus, for da er Lars Erik ute av farmen. Han liker jeg ikke. Liker ikke Jarl heller, så jeg håper han forsvinner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Jarl, han er en lat sutrepave.  :ler:

Ja, han er jo det!

Jeg vet ikke om det er på grunn av at jeg kjenner han, men jeg syns egentlig det er mest komisk jeg.. Spesielt da han var SÅ syk.. :ler: Ho blonde krølla som erta han! Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro å observere hvordan Lars Erik påstår at han har så god menneskekunnskap, mens alle rundt ham har gjennomskuet ham for lenge siden. Fatter ikke hvordan han kunne tro at litt smisking med Hanne ville få ham til å ikke bli valgt til førstekjempe. Han må jo enten ha veldig høye tanker om seg selv, eller nedvurdere de han omgås med. Helst begge deler, tipper jeg.

Perfekt beskrivelse!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, da var hun knallfin... :hoho:

Han er søt, men litt bedagelig.

Hehe! ja, tror jeg hadde sagt noe sånt som hun gjorde også! :ler:

"Nei, stakkar! Han er sikkert KJEMPE syk!!" Så bare spruta ho ut i latter! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jarl irritere meg så jæ..... :frustrert:

Hankunne ikke jobbe fordi han måtte spare krefter i tilfelle han ble valgt som 2. kjempe, så sier han like etterpå at han er 100% sikker på IKKE å bli valgt... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Endelig er sleipsekken ute!

Ole Magnus virker veldig real. Har bare sett to episoder, så jeg vet ikke så mye om hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5-0 :sjarmor:

Åsså så tøff i trynet Lars Erik var før kampen, ikke like tøff etterpå gitt..

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det ingen tvil om hvem som blir neste storbonde nei.. :forvirret:

Han blir nok ikke akkurat noe mer populær etter det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...