Gå til innhold

Farmen 2007


Cuba

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja :-)

Jarl Bernhard ( :ler: ) må være noe av det mest usmakelige som noensinne har fått tv-tid her til lands. Hjelpes for en fyr. Og den stemmen hans, for en gnåling. Håper virkelig, virkelig han fyker ut om ikke alt for lenge. Dessuten fatter jeg ikke hva han har imot mannen til Agnethe. Annet enn at han da selvfølgelig har et par-tre komplekser fordi han har møtt en fyr som faktisk er høyere enn han selv, noe han trolig ikke er så vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg Vilja ang Jarl Bernhard!

Jeg liker også Mikkel og Laila.

Blir spennende å se hvordan Hanne vil være som storbonde og hvem hun velger som førstekjempe. Hadde vært morro om det ble en jentekamp snart også.

Blir nok en uke med mye greier siden de har så lite mat og dyrene blir tatt fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker så teit å blande inn skuespill i serien, som f.eks lensmannen osv. :ler:

Endret av Dareen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt småflau av disse skuespillerne som kommer inn, som i går når de tok dyrene og slepte med seg Laila ut... Men det krydrer jo serien da, så det ikke blir helt likt de andre sesongene, og det er jo litt gøy og.

Jeg håpet Jarl skulle gå ut i går, liker ikke han så godt jeg heller. Ellers er det flere vi ikke har sett så mye til enda, så jeg har ikke noen mening om alle enda. Man blir jo mere engasjert etterhvert som ukene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Jarl går ut ja,han er jo rett og slett usmakelig! Og så høye tanker om seg selv ("jeg blir overrasket om jeg ikke klarer å slå ham (Anders) i alt..." Eller noe slikt??)

Har sansen for Marianne og Mikkel!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det :ler: Blir det ikke avslørt hvem som er ny bonde før i morgen, og klarte de ukesoppdraget? Jeg så ikke i går, skjønner dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders røyk ut, så det blir vel Hanne/Anne? som blir storbonde. De klarte ikke ukesoppdraget forresten. De hadde bare 11 kg fisk og skulle hatt 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Synes det var synd at Anders tapte tvekampen. Hadde håpet Jarl skulle forsvinne nå. Hanne blir Storbonde og håper hun velger Jarl som førstekjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var synd at Anders tapte tvekampen. Hadde håpet Jarl skulle forsvinne nå. Hanne blir Storbonde og håper hun velger Jarl som førstekjempe.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill

Jo, det var derfor de tok dyra!

Likte ingen av de to som kjempet mot hverandre nå, men likte vel Anders litt mer enn Jarl Bernard!

Håper Hanne velger Agnetehe som førstekjempe - syns hun virker så sutrette og prippen!

Laila liker jeg derimot og Mikkel!

Liker Hanne også foresten som ble storbonde :)

Lars Erik har så pene øyne :sjenert:(jaja, det har ikke noe med dyktighet på Farmen å gjøre) ;)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så langt liker jeg best Laila og Mikkel...

Men det kan jo endre seg, etter hvert som man lærer alle "å kjenne" litt bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sansen for hun med det bleka håret, som ble klippet av Mikkel. Marianne er det det hun heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...