Gå til innhold

Farmen 2007


Cuba

Anbefalte innlegg

Her er den offisielle Farmen-tråden! Foreslår at det ikke spoiles i denne tråden!

Så sett i gang; hva syns dere så langt?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teit, teit, teit! Amatørbønder! Tiss meg i øret!

Tviler på at det hadde vært så spennende om de hadde plukket ut drevne bønder men ;)

Tiss deg i øret? Hm.. nei, står over for denne gang :sjarmor:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel til å følge med neste gang også... Fikk bare sett mot slutten, så jeg fikk ikke dannet meg noe særlig inntrykk - annet enn at storbonden var en smule lat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å se, men er ikke så farlig med første episode.

Går det 2 ganger i uka? Så i Se&Hør at det er 30 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å se, men er ikke så farlig med første episode.

Går det 2 ganger i uka? Så i Se&Hør at det er 30 episoder.

Er det ikke tre ganger i uka da? Mandag, onsdag og lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Noen som vet om det går i reprise? Og er det en time hver gang?

Farmen går i reprise på søndag. Fra kl 12:35 til 15:00.

Det er en time på mandag og lørdag, og en halv time på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke episoden i går, men kommer sikkert til å se av og til framover. I alle de sesongene som har vært er jo flesteparten av deltakerne håpløst upraktiske, så det er mye "se og le" for min del. Jeg forventer ikke at de skal kunne melke o.l., med mange klarer jo ikke engang å bruke en spade. Men det er vel det det blir bra tv av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikveld er det andre episode og har allerede lest at at det kommer til å bli slakting i neste uke......uff......

men ellers så ser det ut til å være et ok programm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikveld er det andre episode og har allerede lest at at det kommer til å bli slakting  i neste uke......uff......

men ellers så ser det ut til å være et ok programm

Slakting er neppe grunnen til at det røde flagget blir heist, hvis det var det du tenkte på. I årets farmen har de så mye mat at det skulle være unødvendig.

Bortsett fra at hele konseptet går ut på at man skal settes 100 år tilbake i tid da. Og slakting var jo en del av bondehverdagen, og er det vel til dels ennå.

Hva er så galt med slakting da? Det er jo livets gang det.

Grøsser med tanken på uendelig uendelige trillioner, billioner dyr på hele kloden, sammen med salattyggende mennesker som ikke vil ete dyr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakting er neppe grunnen til at det røde flagget blir heist, hvis det var det du tenkte på. I årets farmen har de så mye mat at det skulle være unødvendig.

Bortsett fra at hele konseptet går ut på at man skal settes 100 år tilbake i tid da. Og slakting var jo en del av bondehverdagen, og er det vel til dels ennå.

Hva er så galt med slakting da? Det er jo livets gang det.

Grøsser med tanken på uendelig uendelige trillioner, billioner dyr på hele kloden, sammen med salattyggende mennesker som ikke vil ete dyr :ler:

nei da.... var ikke det jeg tenkte på .. akurat det røde flagget vet jeg er at hesten er syk.. men har hørt at en gås skal slaktes i neste uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...