Cuba Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 28. januar 2007 Spoiler du eller Cuba? ← Hehe.. neida, har ikke peiling på hva som skjer jeg. Utenom det tv2 røpet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. januar 2007 #122 Del Skrevet 28. januar 2007 Troe jeg angrer på at jeg ikke har fulgt med jeg.. Høres jo gøy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. januar 2007 #123 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er gøy Og jeg skriver under på alle dere som vil bli kvitt latsabben Jarl I går beviste han jo at han er superfalsk også, med all baksnakkinga si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #124 Del Skrevet 28. januar 2007 Spark ham bak og få ham ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg vil ikke at Jarl skal ut.. da blir det ikke noe morsomt lenger.. For meg er det underholdning, irriterer meg ikke over det om jeg ikke er der selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #126 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er underholdning for meg også, men jeg blir så irritert på sånne late folk! Tar det ikke så alvorlig som det høres ut her... Men jeg skal tilstå at vi får oss mang en god latter. Han var jo litt morsom da han satt sammenkrøket oppi den lille gyngestolen og latet seg, da... Guri malla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er underholdning for meg også, men jeg blir så irritert på sånne late folk! Tar det ikke så alvorlig som det høres ut her... Men jeg skal tilstå at vi får oss mang en god latter. Han var jo litt morsom da han satt sammenkrøket oppi den lille gyngestolen og latet seg, da... Guri malla... ← Oki Jarl i Sportek - skjeldent syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2007 #128 Del Skrevet 28. januar 2007 Troe jeg angrer på at jeg ikke har fulgt med jeg.. Høres jo gøy ut. ← Det går denne ukas episoder i repriser på TV2 nå straks. Er aldri for sent å begynne å følge med. Denne uka var bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. januar 2007 #129 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg også irriterer meg over Jarl, men det er jo litt gøy å sitte sånn og irritere seg over noen også da. Hvis det ikke er noe å engasjere seg i, så er det jo ikke like gøy å følge med heller! Nå blir han vel storbonde så han ryker iallefall ikke på minst to uker. Så ut som neste uke kan bli morsom, håper de forsøker å sabotere ukesoppdraget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. januar 2007 #130 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå skal jeg se hele ukas repriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #131 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, jeg skal i alle fall få med meg ukas episoder, blir dritmorsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 28. januar 2007 #132 Del Skrevet 28. januar 2007 Sjekk ut nederst på sida Dette fungerer nok som et fint plaster på såret for den forfengelige Lars-Erik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #133 Del Skrevet 28. januar 2007 *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2007 #134 Del Skrevet 28. januar 2007 Stemte, men IKKE på han for å si det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #135 Del Skrevet 28. januar 2007 Nei, egoet hans trenger absolutt ikke å fôres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 28. januar 2007 #136 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg syntes i utgangspunktet at Lars-Erik tok seg bra ut - hadde han bare kunnet latt være å åpne kjeften Jarl er jo bare en barnslig, tydelig bortskjemt liten gutt. Mikkel er kanskje den jeg har mest sansen for. Greit at han nok er slu og beregnende, men han gjør det med sjarm. Hun Narvikdama har jeg ikke sansen for. Kan ikke sette fingeren på hva det er, men hun er litt sånn småekkel synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #137 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg liker også Mikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2007 #138 Del Skrevet 28. januar 2007 Marianne og Mikkel er mine favoritter denne uka.. Det snur sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 29. januar 2007 #139 Del Skrevet 29. januar 2007 Viss de taper ett ukesoppdrag. Skjer det noe spesielt med storbonden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. januar 2007 #140 Del Skrevet 29. januar 2007 Viss de taper ett ukesoppdrag. Skjer det noe spesielt med storbonden da? ← De får ikke penger til mat (eller som nå, løse inn dyrene). Og storbonden får ikke kniv (bra at Lars-Erik ikke oppnådde den når han var storbonde. Da hadde han på "en eller annen måte" stått sterkere i tvekampen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå