monja Skrevet 27. januar 2007 #101 Del Skrevet 27. januar 2007 Endelig er han ute!!!! Og måtte Jarl følge på huet og ræva etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 27. januar 2007 #102 Del Skrevet 27. januar 2007 Endelig er han ute!!!! Og måtte Jarl følge på huet og ræva etter. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. januar 2007 #103 Del Skrevet 27. januar 2007 Kunne jeg ha vært mer enig? Nei. Herlig!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 27. januar 2007 #104 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som vet når Farmen ble spilt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 27. januar 2007 #105 Del Skrevet 27. januar 2007 Endelig er han ute!!!! Og måtte Jarl følge på huet og ræva etter. ← *håpehåpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. januar 2007 #106 Del Skrevet 27. januar 2007 Ole Magnus verkar veldig sympatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 27. januar 2007 #107 Del Skrevet 27. januar 2007 Ole Magnus verkar veldig sympatisk ← Han er en av mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 27. januar 2007 #108 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som vet når Farmen ble spilt inn? ← Høsten 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2007 #109 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som vet når Farmen ble spilt inn? ← August til oktober i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 27. januar 2007 #110 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvem ryker neste helg?? Det vet jeg....!!!hehe ← Hvem da, hvem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvem da, hvem da ← Ikke Jarl i allefall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2007 #112 Del Skrevet 27. januar 2007 5-0 Åsså så tøff i trynet Lars Erik var før kampen, ikke like tøff etterpå gitt.. ← Å som jeg koste meg da han tapte 5-0!! Forferdelig type!!! Så var det ingen tvil om hvem som blir neste storbonde nei.. Han blir nok ikke akkurat noe mer populær etter det her.. ← Grøss og gru! Håper de taper oppdraget for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2007 #113 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvem ryker neste helg?? Det vet jeg....!!!hehe ← Hvem da, hvem da ← Lag en egen tråd om dere skal spoile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 27. januar 2007 #114 Del Skrevet 27. januar 2007 Grøss og gru! Håper de taper oppdraget for han! ← Så klipp om hva som kommer i neste uke, å da snakket noen om at de ikke kunne la han få muligheten til å få 2 kniver i samlingen sin. De er derfor nødt til å tape neste ukes oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 27. januar 2007 Grøss og gru! Håper de taper oppdraget for han! ← Gjør ikke jeg... Eller håper de prøver, men så tar han helomvending og ordner så de klarer oppdraget! Hadde vært råkult! *Heia Jarl* Gooooo Tigers!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2007 #116 Del Skrevet 27. januar 2007 Spoiler du eller Cuba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. januar 2007 #117 Del Skrevet 27. januar 2007 Endelig er han ute!!!! Og måtte Jarl følge på huet og ræva etter. ← Jepp... ...men Jarl blir nok storbonde neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2007 #118 Del Skrevet 28. januar 2007 Jarl blir nok det. Ganske så avslørende klipp TV2 hadde fra neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 28. januar 2007 #119 Del Skrevet 28. januar 2007 Håper de andre saboterer for storbonden neste uke. Det koooosa meg da Ole Magnus konfronterte Jarl under middagen. Han fikk sagt det alle andre lenge har ønsket å si, endelig stod noen frem og sa akkuratt hva ALLE mente. Hvis Jarl blir storbonde så velger han vel Ole Magnus som førstekjempe tipper jeg. Hadde vært morro med en jentekamp snart da. Gutta utrydder jo seg selv slik de holder på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 28. januar 2007 #120 Del Skrevet 28. januar 2007 Jarl blir jo garantert storbonde... Og så blir vel Ole Magnus førstekjempe - grrrr... Håper de saborterer oppdraget. Også jeg som liksom IKKE skulle følge med... Elller, jeg har vært litt avventende, da! Og nå er jeg vel slik passelig IVRIG, jah! Får håpe Jarl velger ei jente som førstekjempe, men det gjør han vel ikke. Han har vel en viss en i vrangstrupa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå