Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:D :lol::ler:

Joda, skulle gjerne skrevet hovedfagsoppgave på rkoppen min også, men jeg skjønner ikke så mye jeg heller...

Kos deg om en ukes tid da!! :blunke:

Klem igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha sex annenhver dag vi nå...må vi! :D

Kan bli artig det!

Oi...25 sider uten graviditet...og bare 3 sykluser...

Nå kommer Mannen snart, så da slipper jeg å sitte her å svette så fælt! Det er ikke til å holde ut! :oops:

Ser frem til en mens uten menssmerter jeg nå, for jeg kjenner ingenting!

Lillen

Dag 1

Skrevet

Hei Lillen :)

Takk for (alltid) hyggelig hilsen i min bok..

Ser du er på dag1 ... Jaja..

Du er ved godt mot ihvertfall.

Håper virkelig det lykkes deg nå :P

Det er så trivelig å lese i boken din

- du er ei flott jente :P

Ja :nisse: God Jul :nisse: ja forresten....

Klem Jinx..

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hei !

Ser du er på dag en så nå er det bare å peise på ?

Ikke legg så stort press på mannen at han blir impotent da !

Husk at du kan få ut alle tanker og spekulasjoner her inne hos oss som FORSTÅR deg....

Menn er litt dumme sånn sett, stresser ikke så mye med å få barn og sånn. Bare blir glade når testen er positiv og jobben er gjort. Jah !

Vel det blir spennende å følge med denne måneden også.

Sender over noen befruktiningsklare tanker til deg. Så må du samle alle du får slik at det gir maksimal effekt !

Klemmer, Hilde leser til eksamen

Gjest gjest1
Skrevet

Hei på du!

Jepp, da var det dag 2 på deg, eller hva? Da er det bare å stå på altså, denne gangen skal det gå.

Skal du jobbe i sommer? Jeg har ikke fått sommerjobb i år (åh, så syyyynd...) så da blir det mye ferie på meg :blunke: . Jeg er ferdig på fredag, og begynner ikke på skolen igjen før det nærmer seg september. Ikke at jeg skjønner hva jeg skal gjøre på i mellomtiden. Blir vel dagbokskriving da.

Kos deg med det siste tantebesøket på et års tid eller så!

*klem*

Skrevet

Ååh...der er så synd på oss Matahari!

Dakar, skakke jobbe no...

Har ikke no jobb jeg heller! Får attføring pga sykdommen,

så jeg skal ikke sulte ihjel heller...!

Jeg har ingenting å gjøre foreløpig i sommer,

men får vel finne på noe morsomt!

Mannen har ikke mye ferie, så vi får se hva som skjer.

Ikke har vi no mye penger heller akkurat nå,

men det blir hurra-hei-og-hopp når

skattepengene kommer! :D

Dag 2 fortoner seg slik:

Ingen menssmerter ennå...bank i bordet!

Surfer på nettet når jeg egentlig skal være ute i solen.

Ingen av venninnene er i byen, så får nøye meg med mitt eget selskap så lenge...

Ikke skole idag, for faget er avsluttet! (må bare levere de siste rapportene i postkassa i morgen...)

Øret gjør fortsatt vondt; jeg kjenner det i hele øre-regionen til tider.

Hvis det ikke blir bedre, drar jeg til lege før helga...

(Vil ikke hovne opp i øre-gangen,

siden jeg hører dårlig på det "friske" øret...)

Bank i bordet for at alle Mannen min har truffet har blitt syke,

unntatt meg! (han er frisk nå)

Hva skal jeg finne på for noe??

Lillen

Dag 2

Skrevet

En bitteliten pause fra nettet, og dette har skjedd:

Jeg er hjernedød! :o

Dette har jeg forstått:

Jeg er hjernedød! :roll:

Dette har jeg funnet ut:

Jeg er hjernedød! :kissfan:

Dette har jeg skjønt:

Jeg er hjernedød! :-?

Dette vet Mannen nå:

Jeg er hjernedød! :P

Dette må dere få vite:

Jeg er hjernedød! :(

Jeg bruker ordet hjernedød med en humoristisk tone, og mener ikke noe negativt med de som har faktiske problemer; mener bare noe negativt om meg selv!

Jeg er dum! :o

Ting går inn det ene øret og ut gjennom det andre...

(må være noe med de smertene jeg har hatt i øret de siste dagene...)

Sitter nå å har vondt i ryggen.

Grunnen er at Mannen kom hjem, og vi tullet og tøyset som vanlig.

Da han skulle gå, bestemte jeg (som by the way er hjernedød!) meg for at jeg fikk lyst til å løfte han opp!

(faktaopplysninger: Lillen: vekt 53 kilo, Mannen: vekt oppimot 90)

Han advarte meg, og sa strengt, at

"Æ e for tung; du kjæm te å knækk ryggen hvis du gjør de!"

Men jeg, hjernedød som jeg er, ville så absolutt prøve, slik at jeg evt kunne ha noe å skryte av senere... (you wish, Lillen!) :roll:

Går det virkelig an å bli så dum over natta? :o

Tror ikke jeg var like dum igår...!? :o

Jeg tok et godt tak rundt han, og satset alt jeg kunne!

Det kom en skikkelig knekkelyd fra ryggen min...

Jeg hylte "Neeeiiieiii" på vei til senga, der jeg ble liggende hyle og le (mest latter) i ett kvarter, mens Mannen trøstet den dumme senile

samboeren sin...mens han prøvde å skjule latteren.

Bevis nok?

!Koko!

Legger nå merke til min fine formulering angående årsaken til at jeg er hjernedød med ryggsmerter: "Grunnen er at Mannen kom hjem..."

Kanskje jeg ikke er så dum likevel!

Vet ihvertfall hvem jeg skal skylde på! :hjerte:

PS: Ikke fortell dette til noen... :oops:

Gjest Mayamor
Skrevet

Næmen lillen da...

Du kan jo ikke være hjernedød du... :o

Du sa jo nettopp fine ting om meg... :cry:

Teller ikke det for meg da? :-? :ler:

Vi er vel alle litt tullete av og til... :wink:

Hvis du ikke sier det heller skal jeg også holde tett om deg...

Tusen takk for gode ord du søte, gode, omsorgsfulle, morsomme, "sterke" lillen... :kyss:

Håper du ikke er skadet slik at du klarer å være her inne da... :P

Klem fra Mayamor

Skrevet

Er kun hodepine som kan holde meg borte fra skjermen...

Takk, Maya!

Jeg mente selvfølgelig det jeg skrev til deg, ikke vær redd for det!

Tror jeg konkluderer med "sinnsyk i gjerningsøyeblikket" når det gjelder O-sterke-lillen-hendelsen...

:hoppe: Like frisk...nesten!

Skrevet

hihi, det der klarer jeg også alltid å gjøre... Men jeg vinner alltid da. Sånn er det når man har viljestyrke uten like til tider... Mannen elsker å sloss med meg for jeg vil ikke gi meg, og til slutt begynner HAN å kile... Skikkelig jente!!

Ellers; et lite ferieforslag:

Bergen er en vakker og meget behagelig by. Det er en by som inviterer Liller på ferieturer, gjerne med mann, men helst kun med mage...

Ellers så kan jeg jo bare si at jeg kommer til UKA03 i år... WWHHEE!! Det er ca 3 uker igjen til termin, så det skal nok gå greit. Da har jeg noe annet å tenke på en stund også... Så da kan man gå på egon å spise middag, eller drikke kaffe, eller rett og slett bare preike, for mannen vil sikkert feste med alle de andre!!

Klem fra Magnhild som er domm som ikke spiser og nå er hun helt ødelagt!

MMMAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hurra, Magnhild!

Dette ser ut til å bli en kjedelig dag...

Er ikke sol ute engang!

Tror jeg ser litt på tv jeg!

...før jeg går igang med rydding, og et diagram som mangler på en av rapportene mine, og skolen...

Lillen

Dag 3

Skrevet

skole ? :P

Diagram: :x

Dårlig vær: :(

Jeg er helt enig!!!

Klem igjen!!!

Skrevet

Hei,

kjedelig dag i dag; ja, så absolutt.

Jeg har vært hos legen i dag og er blitt sykemeldt. Jobb igjen på tirsdag. Har fått halsbetennelse, som har gjort vondt en del dager. Så jeg har det ikke så gøy. :cry:

Går glipp av en del ting nå + en del frister som går fløyten på jobben. Så i går og i dag har det gått med en del tid til diverse avlysinger... virkelig kjiiipt :(

Også har mannen reist bort med jobben i dag - tilbake på søndag.

DA er jeg på dag 11 - så da håper jeg at "det blir noe på meg" etter at han er kommet hjem.

Vi har bestemt at jeg ikke skal ta EL-tester denne gang (har vel gjort det i 3 "runder" nå) og at jeg ikke skal mase så mye. Så jeg tenker (ihvertfall føreløpig) at jeg skal prøve å "la det være mer opp til han". For han kan ikke fordra at jeg maser om at jeg har eggløsning nå, og nå må vi bare osv. Da dreper jeg all lyst hos ham... Så jeg skal prøve å være relax. :briller:

Ikke sol her heller i dag - men det passer egentlig bra når man er syk.

Håper du har det bra :wink:

PS: Vi er ganske samkjørte i syklusene nå - i dag er jeg på dag 8!!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hei Lille Vondt I Ryggen !

Jeg har bestemt meg for å opprette dagbok på generell. Håper du kommer innom like ofte som tidligere her inne.

Bli bra i ryggen klemmer

Skrevet

Kjære lillen som passer på at andre har det bra!!

Håper du får en deilig helg med fint vær og masse sex!! :sjarmor:

Jeg kommer alltid til å heie på deg!!

Klem fra en litt redusert Kipa...med rødt hår...

Gjest gjest1
Skrevet

Hei på dupp!

Har du det bra i dag? Eller er ryggen fortsatt vond? Jeg tror du er litt sprø jeg.

I dag begynner jeg på sommerferien min... Weird! Jeg reiser på tur i morgen, og blir borte i en uke. Jeg skal sjekke opp om deg for det altså, men det er ikke sikkert jeg skriver så mye.

Stå på med prøvingen nå da!!! Og kos deg i solen.

Skrevet

Nei, er jeg degradert til en Dupp nå!?

Trodde jeg var en Snuppe! :cry:

:ler:

Takk for hilsener jenter! Det varmer!

Det er ikke noe alvorlig med ryggen min, altså! Det gikk jo over etter et døgn, så... Men jeg var litt bekymret en liten stund; men vet jo aldri med ryggen - den er farlig!

God bedring til deg, ny dag!

Det er bra det ikke er el-tider nå som du er syk...

Høres perfekt ut at mannen er hjemme til

dag 11 igjen da! Når TROR du at du har el da;

ifølge de siste syklusene?

Ja du må prøve å ikke mase på han så mye,

men det hadde kanskje vært lettere dersom

du hadde en egen dagbok hvor du kunne lagt

inn alle tankene... Men jeg forstår at du ikke

vil ha en enda (se bare på meg; 26 sider

og ingen baby! Men bare fjerde syklus...)!

Det eneste maset jeg foretar meg nå er pålagt;

nemlig rundt ikm... Da får han opplysninger

omtrent hver halvtime, enten han vil det eller ikke

(les; ikke)!

Huff... dette er da for tidlig på dagen for meg! Men nå får jeg ikke sove (skal prøve litt senere), for jeg ble våken, og savnet dagboken min, da Mannen dro på jobb... :wink:

Senere idag var det meningen at vi skulle grille, for så å se på landskamp, men det ser ut til at det bare blir landskamp... Det regner og regner! :cry: (det er ikke tårer dere ser; bare regndråper nedover kinnene til en sur Lillen!)

Denne tanta har fortsatt ikke forlatt meg, men er vel snart på vei ut døra, tenker jeg! Jeg pleier jo å ha relativt korte greie sykluser. Har fortsatt ikke hatt noen typiske menssmerter ( :D ), men kjente noen smerter i siden igår. Er litt dårligere i magen for tiden også, men husker ikke om det er typisk for mensen.

Men nå er jeg babysyk, altså! Tåler nesten ikke å lese i Klips sin

dagbok - men må likevel, for jeg digger listene hennes! Og så fikk jeg sms fra min nybakte-mamma-venninne igår, og der var alt idyll og amming...og: "gled deg til du blir mamma, Lillen!"

Det blir min tur snart! Jeg skal ha mage (begynner å bli forsent til at den skal være så synlig, men at det ihvertfall er noe som foregår der inne!) når Magnhild kanskje kommer til byen i høst! JAA!

Øret er blitt litt bedre faktisk! Så da gidder jeg ikke å få undersøkt det (er nok bare en kjertel eller fire på vilde veier!

Apropos kviser og sånt; tror og håper at syklusene endelig har stabilisert seg, for denne gangen har jeg fått menskviser, og jeg velger faktisk å se på det som et godt tegn. Jeg mener å huske at jeg fikk det også før jeg begynte på pillen!

Mener det var noe mer jeg skulle skrive, og jeg kunne sikkert ha holdt på i det uenderlige, men nå får det si stopp!

Jo, vi har kanskje tenkt å hoppe ombord i et fly i slutten av juni! :D

Det hadde vært deilig med en sol-tur nå! Skulle bare så gjerne ha hatt skattepengene først...

Men nå er det hvertfall ferie, når jeg ser bort ifra at muntlig eksamen skal trekkes om en uke! :wink:

Lillen

Dag 5

Skrevet

HEISANN LILLEN!! :ler:

Du er så flink å skrive dagbok, tenk bare i 4 prøvemnd åsså allerede 26 sider :hoho::hoho:

Her også regner det kjipt,men kampen må vi jo få med oss det skal bli kjekt HEIA NORGE :P

ØNSKER DEG LYKKE TIL MED JAKTEN PÅ DE TO BLÅ!!!

ps: takk for hilsen i dagboka mi koz det

KLEM FRA PIA :sjarmor::sjarmor:

Gjest Hilde K S
Skrevet

JA ! Hopp om bord i et fly og finn sol, varme og hete netter ! :lol:

Og ja jeg røyker.

Gikk på jurs og klarte helt fint å slutte. Litt humørsvingninger og noen kilo pluss men ellers gikk det fint. Helt til sa, da knakk jeg sammen og tok kontakt med søster nikotin igjen. Til trøst og et skritt nærmere døden.

Prøver å motivere meg for ny slutt-dato. Jah...

Klemmer

Skrevet

Takk for hilsener Pia og Hilde!

Det ble visst grilling likevel på oss, for den deilige solen bestemte seg for å komme utpå dagen!

Det var koselig... Men etterpå; det å være sammen med en gjeng gutter etter en fotballkamp der Norge har tapt, var ikke noe særlig (men jeg visste jo det på forhånd...). Gretne gubber!

Synes nå egentlig at Norge hadde fortjent å vinne jeg da, men det var ingen som var enige i det.

Idag føler jeg meg som en dass, til tross for å ha stått i dusjen en stund. Lå i senga til Mannen måtte stjele dyna og dra meg ut! Vi la oss ganske sent, men synes likevel ikke det finnes noen unnskyldning (i min ikke-gravide tilstand) for å ligge å dra meg til klokken tre... :oops:

Føler meg syk, men er det jo ikke! :-?

Ryggsmertene har returnert litt, men plager meg ikke så veldig. Lurer bare på når de går over. Jeg har ikke noe erfaring med slikt fra før... :lol:

Tanta er her fortsatt! Hun liker seg nok her hos meg... Håper bare jeg slipper å ha henne så lenge på besøk, som Matahari har hatt.

Kan det stemme at man får en skikkelig mens når syklusen har vært ekstra lang mon tro??

Ikke greit å vite! :wink:

Tror jeg må på avvendingskurs for dagbokskrivere. Jeg har rett og slett ikke lyst til at den skal bli milelang før det skjer noe her! :-?

Jeg bruker jo opp masse plass hos andre også! Burde bli flinkere til å skrive litt sjeldnere. Jeg mener det!

Men jeg skal jo forhåpentligvis på ferie et par ganger i løpet av sommeren ihvertfall, så da kan jeg bruke den kjedelige tiden i mellom, på å oppdatere meg skikkelig her inne!

Det er ihvertfall ingenting å gjøre her hjemme i sommer. Mannen skal jobbe, og "alle" venninnene er et annet sted (der mamma bor), så jeg må vel bare reise dit litt innimellom også... :wink:

Lillen

Dag 6

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...