Gå til innhold

@neas

Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Forresten, fikk ikke jobben nei. Men det var egentlig som forventet. De sa jeg hadde gjort et veldig godt inntrykk da, og hadde veldig lyst til å tilby meg et 100% vikariat i ett år, men det hadde jeg desverre ikke søkt på. Da måtte jeg isåfall ha begynt i sommer, men jeg har jo allerede sommerjobb.

Jeje, greit med erfaring fra jobbintervju da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh herregud, jeg har fått meg jobb i hjemmesykepleien! :juhu: :sjokkert: :juhu:

50 % vikariat ut november/desember, med store muligheter for videre vikariat eller evt. fast ansettelse etter hvert :danser:

Sola skinner fra blå himmel, og når sambo kommer hjem skal vi feire med grillings og is. Kan livet bli deiligere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Gratulerer!! :juhu:

Er det der du jobber nå eller?

Ble jo lykkelig av å lese her i dag.

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk iss :) Tror ikke helt jeg har innsett det enda... Kanskje det går mer opp for meg når kontrakten havner i postkassa om noen dager!

Fint vær i dag også :sol: Har vært ute og sola meg og lest bok, deeeilig! Må ta noen pauser innimellom da, det er jo så varmt! Har begynt å rydde litt i skolesakene mine også, finner ut hva jeg kan kaste og hva jeg bør ta vare på. Må vel støvsuge og gå over gulvene med moppen, får besøk av mams og søs litt senere i dag. Da blir det grillings :sikle:

Ellers er jeg helt hekta på shopping for tiden, noe kontoen min ikke har helt godt av... Det er jo så mye fint i butikkene nå! Tunikaer, singleter, t-skjorter osv. Heldigvis kommer feriepengene og skattepengene snart!

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Fikk A på bacheloroppgaven :juhu: :juhu:

Hadde absolutt ikke forventet det. Har aldri fått toppkarakter på noe som helst jeg oppgjennom de mange årene på skole, så dette var sinnsykt deilig!

Er lite aktiv her for tiden. Jobber mye, og på fritiden koser jeg meg ute i finværet :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er på en liten oppdateringsrunde for tiden.. Jeg har vært veldig sløv på det i det siste.. :sjenert:

Men gratulerer så mye med A på bacheloroppgaven din!! Bedre sent enn aldri ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:sjenert:

Litt lei schø...

Har det veldig fint for tiden ja, men det går mest i jobbing, soving og sløving. Ikke så mye å skrive om med andre ord ;)

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hellu :sjenert:

Jeg er her schø, selv om det ikke ser slik ut ;) Leser og følger med i diskusjoner og dagbøker, men jeg er rett og slett for lei og sløv til å skrive noe selv!

Er egentlig ikke så mye nytt å fortelle. Er veldig rart at jeg ikke er student lenger, vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg ikke er på jobb :ler: Har jo så mye fritid! Prøver å lese litt fag innimellom likevel, spesielt når det dukker opp noe spesielt på jobben som jeg funderer på.

Har faktisk ikke hatt noe ferie enda jeg, Loevinna. Har jobba hele sommeren, men den 29. august reiser jeg og samboeren på en ukes ferie til Arguineguin på Gran Canaria *glede seg massemasse* :)

:klem: til iss og MrsP!

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Er veldig rart at jeg ikke er student lenger, vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg ikke er på jobb :ler: Har jo så mye fritid! Prøver å lese litt fag innimellom likevel, spesielt når det dukker opp noe spesielt på jobben som jeg funderer på.

Der sliter jeg også, bare omvendt... Jeg har no lenge bare jobbet, men har no begynt å ta et fag gjennom nki. Men sliter med å klare å sette meg ned å lese... :sjenert: Men jeg må bare sparke meg selv bak... *sukk*

Ser det ikke er lenge til du/dere reiser til Gran Canaria nå. vil bare ønske deg en super tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...