Gå til innhold

@neas

Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Takk Sabia :klem:

Det er fredag :hoppe: Og sambo kom hjem fra kurs i går kveld, så i kveld skal vi kose oss som bare det :rødme:

Sitter på skola og skal egentlig skrive bacheloroppgave, men det er morsommere å sitte her :sjenert: Nå er det faktisk bare 6 dager til jeg skal levere inn! Hadde tenkt å ta oppgavefri i helga hvis jeg er flink nok i dag. Har igjen litt drøfting og litt småplukk her og der. Også må jeg se gjennom oppgaven tusen ganger før innlevering for å forsikre meg om at det ikke er noen skrivefeil, om det er noe jeg skal omformulere osv.

Og på torsdag er det avslutningsfest :hoppe: Er redd for at jeg kommer til å bli sinnsykt drita... Alle sammen kommer sikkert til å være skikkelig glade, oppspilte og slikt, og da går vel alkoholen ned på høykant tenker jeg :ler:

Nei, nu må jeg gjøre noe fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: <--- jeg bare digger denne nye smileysen :ler:

Håper du fikk gjort mye fornuftig idag, og at du tar deg fullstendig fri i kveld og bare koser deg. :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Håper du får en bra helg og klarer å koble ut før siste innspurt!! Gled deg til innleveringsddagen, det er heeelt fantastisk befriende deilig å levere!!!! :hoppe: Stå på!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loevinna og Sabia :klem: Gjett om jeg gleder meg til onsdagen når jeg skal levere inn!! :hoppe:

Hadde en snodig drøm i natt... Og det som er enda snodigere er at jeg har hatt akkurat den samme drømmen før en gang. Jeg drømmer at alle tennene mine er løse, og at jeg spytter dem ut :overrasket: :hår: Hva i all verden kan dette bety? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

:overrasket: Høres jammen spooky ut!!!! Huffhuff, håper ikke du er sanndrømt!! :ler: Jeg kan ikke tyde drømmer så. Men noen ganger drømmer jeg om ting eller personer som jeg vet jeg har drømt om før!! Rare greier med drømmer.. ;)

xxxXXXxxx for bra svar på jobbintervjuet!! ;) Og lykke til med siste innspurt på skolen! :) Eller skola som du sier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper ikke jeg er sanndrømt nei :overrasket: Syntes jeg husket å ha lest en tråd her på kg om drømmer og tenner før, og søkte den opp nå. Der hadde en gjest skrevet at hun hadde hatt en slik drøm gjentagende i flere år, og at hun i 40-års alderen mistet alle tennene :hår:

:ler:

Men det er litt sært, for i den samme tråden ier ei at en slik drøm kan tyde slutt på en periode, og en ny start. Noe som faktisk stemmer ganske godt til meg. Ei anna hadde også skrevet at dette kunne tyde på at man følte tap av styrke, noe som også kan stemme. Jeg skal jo ut i jobb og greier nå, og jeg føler det blir veldig rart og kanskje litt skremmende med en slutt på studenttilværelsen...

*lese mer i tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Går det bra med oppgaven eller? Vi driver med gjennomlesinga nå og fy søren så mange skrivefeil jeg finner! Kanskje ikke så rart siden mye av det er skrevet etter mange timers jobbing sent på kvelden...

Så bra med et godt gjennomført jobbintervju! Mitt gikk også bra, men jeg har liten tro på at jeg får den siden de allerede har en favoritt ;) Men jeg er i likhet med deg ikke så stressa over det for jeg vet faktisk ikke hvor mye jeg vil ha den jobben...

Jeg hadde en periode syke drømmer om små kattunger som angrep meg, og som jeg måtte vri om nakken på for å bli kvitt. I følge drømmetydning skulle det bety at noen var sjalu på meg.. :overrasket: Vel jeg hadde en spesiell venninne den tiden, og da jeg kvittet meg med henne forsvant også drømmene.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, drømmen din var jo særere enn min :overrasket: Flott at de forsvant til slutt da :ler:

Går bra med oppgaven ja, venninna mi og jeg skal lese gjennom oppgavene til hverandre i dag. Ellers er det bare igjen småplukk, som for eksempel forside og greier. Så sinnsykt deilig å slippe å stresse de siste dagene før innlevering. Siste frist er torsdag, men planen er å levere inn på onsdag. Blir deilig! :hoppe: Innleveringsfrist snart dere også da sikkert? Lykke til med innspurten iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben ringte nå og spurte om jeg kunne jobbe i kveld. Høres litt fristende ut siden det er 133% tillegg... Skulle få begynne senere og slutte tidligere også. Men samtidig skal vi jo gjøre litt greier på oppgaven i dag. Får se om de ringer tilbake litt senere, de skulle ringe resten på ekstravaktlista først.

Nu skal jeg spille litt Guitar hero :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Ja vi har fredag om to uker, men vi håper å bli ferdig denne uka siden oppgaven skal sendes til trykking og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en snodig drøm i natt... Og det som er enda snodigere er at jeg har hatt akkurat den samme drømmen før en gang. Jeg drømmer at alle tennene mine er løse, og at jeg spytter dem ut :overrasket: :hår: Hva i all verden kan dette bety? :klø:

Det samme drømte jeg for noen netter siden!! :overrasket: Og så fortalte jeg det til samboeren min, og han lurte på om jeg visste hva Freud mente om slike drømmer.. Noe jeg ikke visste.. men Freud skal visst ha ment at drømmer om å miste tenner er et tegn på at man er usikker seksuelt... :sjenert: så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om den saken jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Aah, dere må sende til trykking også dere ja... Trenger bare innbinding vi, ekke så fancy på det her nede i trøndelagen vettu ;)

Det samme drømte jeg for noen netter siden!! :overrasket: Og så fortalte jeg det til samboeren min, og han lurte på om jeg visste hva Freud mente om slike drømmer.. Noe jeg ikke visste.. men Freud skal visst ha ment at drømmer om å miste tenner er et tegn på at man er usikker seksuelt... :sjenert: så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om den saken jeg... :ler:

Må si at jeg foretrekker min egen tydning av drømmen fremfor Freud sin :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bacheloroppgaven endelig ferdig :hoppe: Tror ikke helt jeg har innsett det enda... Men den deilige følelsen kommer vel mer og mer etter hvert, og spesielt på avslutningsfesten på torsdag kan jeg tenke meg :)

Har igjen bare å lese gjennom oppgaven en gang til for skrivefeil og greier før jeg leverer inn imårra. Eneste problemet er at mensen er på vei... Lurer på om jeg kommer meg på skola for å levere imårra da :forvirret: Har kjøpt inn Naproxen, så jeg får vel bare hive innpå to stk når jeg begynner å kjenne noe. Forbanna dritt :frustrert: Hvis ikke Naproxen funker bra på meg, så kommer jeg helt sikkert til å begynne på pilla igjen. Da hadde jeg sluppet smertene og i tillegg hadde huden min som er uren som fy blitt bra igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

:hoppe: for levert oppgave!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Eller, :juhu: passer vel enda bedre!! :ler:

Hørt noe fra jobben...?

Kose deg masse med avslutningsfest idag da!! :juhu: Nyt følelsen!!! :ler:

God :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Heeelg!! :hoppe::ler: Hvordan er formen? Fin eller ble det hardt igår? ;) Håper du får en fiin helg!! Har du forresten helt fri nå eller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sabia

Heisann! Er på runde for å si at jeg kommer til å slette Sabia fra kg. Kommer ikke til å opprette en ny bruker nå hvertfall. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer innom som gjest iblant.

Ønsker deg all mulig lykke til med jobbsøking og med livet som ferdig utdannet! Ha en fiiin sommer!!

Stor klem fra Sabia! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Sabia, og god sommer til deg også! Håper du stikker nesen innom i ny og ne, og gi meg gjerne et lite hint hvis du dukker opp med ny bruker en gang. Stooor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sliten*

Kom hjem fra kveldsvakt for ikke så lenge siden. Vakta gikk i ett, fikk nesten ikke satt meg nedpå i det hele tatt. Og det har vært knallvær i dag, 25 grader minst, og jeg var gjennomsvett da jeg kom hjem. Skal på dagvakt imårra, blir godt å bli ferdig med arbeidshelg...

Var på shopping tidligere i dag da :hoppe: Fant meg to fiiine singleter på b-young og en knallfin tunika/kjole på h&m. Synd at de ikke har den på nettbutikken, da tror jeg at jeg hadde kjøpt den i alle mulige farger. Var veldig utplukket, knallgul var det eneste som var igjen i min størrelse. Men den var jammen meg fin :) I tillegg kjøpte jeg en del tights/leggings og steps i alle mulige farger. Nå kan sommeren bare komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...