Gå til innhold

Ut med julepynten

Kayli

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig ånden over meg i dag, så nå er all julepynt fjernet. Treet får stå til i morgen eller kanskje torsdag. Ble merkelig mørkt i krokene, men telys i alle vinduer gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her forsvant juletreet i går, måtte ha igjen plassen til tørkestativet. Resten av julepynten skal få være fremme noen dager til, er jo så koselig med julepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi hadde furu da jeg var barn, og jeg likte det ikke i det hele tatt da jeg ikke syntes det så ut som et ordentlig juletre. Da jeg selv ble voksen ville jeg imidlertid gjerne ha de selv ettersom jeg nå synes det i grunnen er finere enn gran. Men nå er det sønnen min som legger ned veto, for han synes gran er mye finere enn furu. Så vi hadde dryssende grantre.... :forvirret:

Da er det vel bare å vente på at han også vokser seg fornuftig :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Regner med at vi pakker ting sammen til helga, jula er jo over så det er jo ingen grunn til å ha det stående oppe.

Vi har grantre, har ikke drysset i det hele tatt enda! Furutre husker jeg vi brukte å ha da jeg var liten, syntes ikke det var så pent da og synes heller ikke det nå. Aller helst skulle jeg hatt edelgran, men det får jeg nok ikke gjennomslag for her hjemme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...