Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #121 Del Skrevet 15. januar 2007 Nakenkrig?!!! Var det ikke fra i år kvinner kunne melde seg til sesjon? ← Jo. Kombinasjonen med ordet "nakenkrig" gir meg nesten motivasjon til en fornyet karriere i forsvaret, men ikke før forskriften om nakenkrig er endelig vedtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #122 Del Skrevet 15. januar 2007 Og forskriften lyder som følger....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #123 Del Skrevet 15. januar 2007 Og forskriften lyder som følger....? ← Av med klærne, opp i trærne, sprik med tærne, det er krig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #124 Del Skrevet 15. januar 2007 Then there IS hope in hanging snore!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #125 Del Skrevet 15. januar 2007 Then there IS hope in hanging snore!!! ← Vel, det kommer an på om man kan engelsk eller ikke. Omtrent på samme måte som Bush i sin mest gudsrusede tale ikke helt fikset forskjellen mellom worship og warship. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #126 Del Skrevet 15. januar 2007 Jada jada..., men hvis man VIL misforstå. Jeg leste nettopp om en flott "worm" babypose man kunne kjøpe på net. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #127 Del Skrevet 15. januar 2007 Jada jada..., men hvis man VIL misforstå. Jeg leste nettopp om en flott "worm" babypose man kunne kjøpe på net. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #128 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei, du kom to ganger! Det har jeg aldri opplevd med kvinner før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #129 Del Skrevet 15. januar 2007 ÅH! Det var rart. Første gang for meg også. Kanskje det er navnskiftet ditt... jeg vet ikke. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #130 Del Skrevet 15. januar 2007 ÅH!← Som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 15. januar 2007 #131 Del Skrevet 15. januar 2007 Nettopp!!! Men dine er jo så eksplosivt kjappe. Nærmest som nys å regne. Du rekker ikke si ÅH! du da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #132 Del Skrevet 15. januar 2007 dine er jo så eksplosivt kjappe. Nærmest som nys å regne.← I forskerkretser hevdes det at min manglende utholdenhet er unntaket som bekrefter regelen om at nyset er den raskeste kroppsfunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 15. januar 2007 #133 Del Skrevet 15. januar 2007 grise grise grise grise grise. Sånn. Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #134 Del Skrevet 15. januar 2007 grise grise grise grise grise. Sånn. Fornøyd? ← *grynt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 15. januar 2007 #135 Del Skrevet 15. januar 2007 *grynt* ← oink oink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #136 Del Skrevet 15. januar 2007 oink oink. ← Nå fikk jeg assosiasjoner til Onkel Donalds bil, kanskje mest fordi Donald er Norgesmestre i onomatepoetikon og tilliggende herligheter. *dån* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 15. januar 2007 #137 Del Skrevet 15. januar 2007 du er meg en fin en. Får moderatorer til å innrømme feil. Du er Kvinneguidens svar på han kinesiske studenten som gikk og vinglet foran tanks på den himmelske plass. Eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 15. januar 2007 #138 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå fikk jeg assosiasjoner til Onkel Donalds bil, kanskje mest fordi Donald er Norgesmestre i onomatepoetikon og tilliggende herligheter. *dån* ← Da jeg het Ninakanin var jeg et palindrom. eller noe i den duren. syke greier, Sniglå. Det er hun som ser slike ting. Jeg bare oinker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #139 Del Skrevet 15. januar 2007 Da jeg het Ninakanin var jeg et palindrom. eller noe i den duren. syke greier, Sniglå. Det er hun som ser slike ting. Jeg bare oinker. ← Ninakanin er et palindrom, ja, på linje med det langt mindre fristende Regninger. *orienterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #140 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) du er meg en fin en. Får moderatorer til å innrømme feil. Du er Kvinneguidens svar på han kinesiske studenten som gikk og vinglet foran tanks på den himmelske plass. Eller noe sånn. ← Spør du moderatorene er jeg vel snarere en slags lokal Mr. Bean Laden. Noen man kan både le av og hate, med andre ord. Ikke alle i blått og rødt skiller sak og person, for å si det pent og "i sammenheng." Endret 15. januar 2007 av Champagnepikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå