Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Expollution, derimot, er det Frps miljøpolitiske talsmann mener at vi skal få til i Kina ved å kjøpe klimakvoter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Expollution, derimot, er det Frps miljøpolitiske talsmann mener at vi skal få til i Kina ved å kjøpe klimakvoter.

Ja, men det er jo bokstavelig talt et fremskritt. For noen år siden var holdningen til FrP at når det gikk dårlig med Ozonlaget var det fordi de manglet penger til spillerkjøp sånn som Rosenborg og Real Madrid.

Og før det, som Carl I Hagen sa:

Ozon? Ja, det har jeg drukket meget på mine ferier i Grekenland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Og det er jo sånn sett betryggende å vite at Frp vil opprettholde Kyoto-protokollen hvis de skulle komme i regjering etter neste valg...

*vi kan gjerne betale for at de skal rense lufta i Kina, så lenge vi får kjøre SUVene våre her hjemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tanken er forsåvidt ikke så dum, sånn isolert sett. Men det er nok litt i overkant naivt å håpe at det betyr at FrP vil bidra til å løse andre problemer i utlandet.

"Vi synes det er viktig å hjelpe flyktningene der de er, sånn at vi slipper å få dem hit. Derfor foreslår vi å kutte ut u-hjelpen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

Hey, ny dagbok og nytt navn!

Haaper du faar et glimrende 2007!

Og apropos signaturen din, hadde han ikke vaert 40 aar eldre enn meg skulle jeg ha giftet meg med Gudmund Hernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Og apropos signaturen din, hadde han ikke vaert 40 aar eldre enn meg skulle jeg ha giftet meg med Gudmund Hernes.

Et slags dybdestudium i Makt og avmakt? Hernes er en fin fyr, ikke minst fordi han faktisk gjør vitenskap såpass lett tilgjengelig at til og med jeg forstår delvis hva han snakker om.

Dessuten var det mye lettere for studentene å lage slagord da han var utdanningsminister. "Hernes må fjernes" var et logisk rim, liksom, mens det eneste de har funnet som rimer på Djupedal er anal, banal og kabal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Et slags dybdestudium i Makt og avmakt?

Jepp. Dessuten er jeg skikkelig billig naar noen virkelig er flinke til aa snakke og engasjere.

Dessuten var det mye lettere for studentene å lage slagord da han var utdanningsminister. "Hernes må fjernes" var et logisk rim, liksom, mens det eneste de har funnet som rimer på Djupedal er anal, banal og kabal

Griske Giske var under middels bra det, ogsaa, saa det gaar bare nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Er ganske billig uansett, saa du ikke trenger ikke øve saa hardt  :sjenert:

:ler:

*happy*

BTW: Jeg anbefaler deg også å ha et aldeles strålende 2007!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten var det mye lettere for studentene å lage slagord da han var utdanningsminister. "Hernes må fjernes" var et logisk rim, liksom, mens det eneste de har funnet som rimer på Djupedal er anal, banal og kabal

Og kanal. *leker rimordbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det må være et eller annet som ikke stemmer her i verden, forsikringene våre har blitt billigere enn i fjor.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette vet jeg alt om. Derfor pleier jeg å unnlate å betale studielånet mitt, da får jeg et stort purregebyr. Det hjelper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Dette vet jeg alt om. Derfor pleier jeg å unnlate å betale studielånet mitt, da får jeg et stort purregebyr. Det hjelper på.

Småpenger! Da monner det mer med de nye satsene for fartsbøter, men det er altfor få fotobokser som er aktive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...