Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Småpenger! Da monner det mer med de nye satsene for fartsbøter, men det er altfor få fotobokser som er aktive!

Fotobokser? Er det noe nymotens greier? Har ikke kommet hit til fylket i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotobokser? Er det noe nymotens greier? Har ikke kommet hit til fylket i hvert fall.

Gled deg! Det er noen lure innretninger som i våken tilstand fort kan hjelpe deg med å bli kvitt noen tusenlapper. (Dog ikke noen tusen lapper, da slik orddeling vil være grovt diskriminerende overfor en av våre et(n)iske minoriteter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hater fotobokser :frustrert: jeg skvetter så j... :sjenert:

Her sitter man og aner fred og ingen fare, hører på musikk og synger gjerne med, og DING så er det like før man kjører av veien i ren forskrekkelse. De er trafikkfarlige!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater fotobokser  :frustrert: jeg skvetter så j...  :sjenert:

Her sitter man og aner fred og ingen fare, hører på musikk og synger gjerne med, og DING så er det like før man kjører av veien i ren forskrekkelse. De er trafikkfarlige!!!  :frustrert:

Hører du på Frankie fortjener du å bli blitzet.

*musikkpoliti*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler: Jeg gjøkke det, nei. Det er hva som helst som kan dukke opp på radioen av bra musikk, eller noe jeg har i skifter'n baki.

Jeg får plutselig bilder av deg i hodet, der du sitter med både champagne og p..., inni en sånn boks med skulende blikk og blitzer alle med mistenkelig musikk i bilen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får plutselig bilder av deg i hodet, der du sitter med både champagne og p..., inni en sånn boks med skulende blikk og blitzer alle med mistenkelig musikk i bilen  :ler:

Mener du å antyde at det er merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pikk og tidligere medister.

Spørsmål 1a og 1b:

Hvorfor har vi to medisterposter på noe som fremdeles hører sammen?

Strengt tatt burde vi vel bare hatt e'n stats- og kirkemedister?

Spørsmål 2:

Vurderte du noen gang å kalle deg medisterpikk?

SUS og ASAP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pikk og tidligere medister.

Spørsmål 1a og 1b:

Hvorfor har vi to medisterposter på noe som fremdeles hører sammen?

Strengt tatt burde vi vel bare hatt e'n stats- og kirkemedister?

Spørsmål 2:

Vurderte du noen gang å kalle deg medisterpikk?

SUS og ASAP

1) Når Jeg blir sjef skal vi ha en egen statskirkemedister med ansvar for alt i inn- og utland. Det betyr at alle 19 statsrådposter blir erstattet av en.

2) Nei, medisterordet gir meg kjøttkvernassosiasjoner, og kombinasjonen av pikk og kjøttkvern er (antar jeg) ubehagelig.

ASAP Zulu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2) Nei, medisterordet gir meg kjøttkvernassosiasjoner, og kombinasjonen av pikk og kjøttkvern er (antar jeg) ubehagelig.

feiging!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feiging!!!!

Ja.

Menn skulle forresten ikke hatt lov å ha ha klær på i krig. Det hadde medført øyeblikkelig fred de aller fleste steder, fordi de fleste av oss er så redde for skader og skrammer på den lille saken at vi blir ganske tiltaksløse uten underbenklær.

Ja, bortsett fra Borat, da. Men hvem er redd for Kazakhstan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...