Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Nakenkrig?!!!

Var det ikke fra i år kvinner kunne melde seg til sesjon?

Jo. Kombinasjonen med ordet "nakenkrig" gir meg nesten motivasjon til en fornyet karriere i forsvaret, men ikke før forskriften om nakenkrig er endelig vedtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Then there IS hope in hanging snore!!!

Vel, det kommer an på om man kan engelsk eller ikke. Omtrent på samme måte som Bush i sin mest gudsrusede tale ikke helt fikset forskjellen mellom worship og warship.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dine er jo så eksplosivt kjappe.

Nærmest som nys å regne.

I forskerkretser hevdes det at min manglende utholdenhet er unntaket som bekrefter regelen om at nyset er den raskeste kroppsfunksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oink oink.

Nå fikk jeg assosiasjoner til Onkel Donalds bil, kanskje mest fordi Donald er Norgesmestre i onomatepoetikon og tilliggende herligheter.

*dån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du er meg en fin en. Får moderatorer til å innrømme feil. Du er Kvinneguidens svar på han kinesiske studenten som gikk og vinglet foran tanks på den himmelske plass. Eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg assosiasjoner til Onkel Donalds bil, kanskje mest fordi Donald er Norgesmestre i onomatepoetikon og tilliggende herligheter.

*dån*

Da jeg het Ninakanin var jeg et palindrom. eller noe i den duren. syke greier, Sniglå. Det er hun som ser slike ting.

Jeg bare oinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg het Ninakanin var jeg et palindrom. eller noe i den duren. syke greier, Sniglå. Det er hun som ser slike ting.

Jeg bare oinker.

Ninakanin er et palindrom, ja, på linje med det langt mindre fristende Regninger.

*orienterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er meg en fin en. Får moderatorer til å innrømme feil. Du er Kvinneguidens svar på han kinesiske studenten som gikk og vinglet foran tanks på den himmelske plass. Eller noe sånn.

Spør du moderatorene er jeg vel snarere en slags lokal Mr. Bean Laden. Noen man kan både le av og hate, med andre ord. Ikke alle i blått og rødt skiller sak og person, for å si det pent og "i sammenheng."

Endret av Champagnepikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...