Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #61 Del Skrevet 3. januar 2007 Noe jeg kan gjøre, for å få den litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. januar 2007 #62 Del Skrevet 3. januar 2007 Der var'n, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #63 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå føler jeg at jeg sporet litt av. Skylder på Mette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #64 Del Skrevet 3. januar 2007 Noe jeg kan gjøre, for å få den litt større? ← Et bidrag til en plastisk operasjon..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #65 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Der var'n, ja! ← Litt usikker på hva eller hvem du siktet til. Eller om du siktet til hvem eller hva. Endret 3. januar 2007 av Champagnepikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #66 Del Skrevet 3. januar 2007 Et bidrag til en plastisk operasjon..? ← Har du så liten tillit til meg? Puj, plastisk operasjon du liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #67 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du så liten? Puj! ← *redigerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. januar 2007 #68 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt usikker på hva eller hvem du siktet til. Eller om du siktet til hvem eller hva. ← Beklager, jeg sikter litt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #69 Del Skrevet 3. januar 2007 Beklager, jeg sikter litt dårlig. ← Godt at jeg er utrolig fet, da, siden jeg uansett føler meg behagelig truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #70 Del Skrevet 4. januar 2007 Leste, overraskende nok, i avisen her en dag at FrP vil stille strenge krav til innvandrere. Logisk, forsåvidt, at de samtidig er sterkt kritisk til at folk stiller krav til FrP'ere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 4. januar 2007 #71 Del Skrevet 4. januar 2007 Leste, overraskende nok, i avisen her en dag at FrP vil stille strenge krav til innvandrere. ← - kan man bli mer sjokka en dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #72 Del Skrevet 4. januar 2007 - kan man bli mer sjokka en dette? ← Spørs hvor man plasserer ordet "ikke" i setningen du siterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. januar 2007 #73 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg lurer litt på hva en ekspolosjon er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2007 #74 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du komme i boka mi og lindre tannverken min litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #75 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg lurer litt på hva en ekspolosjon er. ← Faen, så flaut! Jeg mente selvfølgelig ekspropriasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2007 #76 Del Skrevet 4. januar 2007 *eksproprierer sjampismannen for litt trøst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. januar 2007 #77 Del Skrevet 4. januar 2007 Faen, så flaut! Jeg mente selvfølgelig ekspropriasjon! ← Åja. Jeg tenkte det kanskje var en forhenværende polosjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #78 Del Skrevet 4. januar 2007 Åja. Jeg tenkte det kanskje var en forhenværende polosjon. ← Det er jo også en mulighet, men jeg er litt usikker på hva jeg egentlig skal legge i ordet "polosjon." Er det nynorsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2007 #79 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er jo også en mulighet, men jeg er litt usikker på hva jeg egentlig skal legge i ordet "polosjon." Er det nynorsk? ← Heller nyengelsk, det er på britiske lengdegrader de driver med polo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #80 Del Skrevet 4. januar 2007 Heller nyengelsk, det er på britiske lengdegrader de driver med polo. ← Og pollution, men det er jo enda mer feilstaving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå