Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #21 Del Skrevet 2. januar 2007 Hognå. Dehåsdi← Den første er grei. Litt mer i tvil om den andre. Ellers: Kåsd, GA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #22 Del Skrevet 2. januar 2007 Kåsd, GA! ← Forresten, GA: Jeg tror at vi er inne på noe av det samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 2. januar 2007 #23 Del Skrevet 2. januar 2007 *Husker ikke hva jeg skrev * Uansett- mkrtdcp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #24 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 2. januar 2007 #25 Del Skrevet 2. januar 2007 D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #26 Del Skrevet 2. januar 2007 GN,F! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2007 #27 Del Skrevet 2. januar 2007 GN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 2. januar 2007 #28 Del Skrevet 2. januar 2007 Og jeg må lære med å lese og ikke gjette ordene. Kunne ikke helt skjønne hvorfor champagnepiken hadde åpnet to ny dagbøker... Forresten, fikk du Eli Hagens bok signert til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #29 Del Skrevet 2. januar 2007 Forresten, fikk du Eli Hagens bok signert til jul? ← Nei, hun kjørte bare ned trappen her uten å legge igjen en eneste bok. Like greit, etter det man hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #30 Del Skrevet 2. januar 2007 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #31 Del Skrevet 2. januar 2007 *slettet* ← Din vinglefitte, du kunne da ha sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #32 Del Skrevet 2. januar 2007 Din vinglefitte, du kunne da ha sendt PM! ← Ja, og det skal du ikke se bort fra at jeg gjør en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #33 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, og det skal du ikke se bort fra at jeg gjør en gang. ← Men kanskje ikke til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #34 Del Skrevet 2. januar 2007 Men kanskje ikke til meg? ← Kanskje til deg, men det kan også hende jeg sender pm til noen andre. Den som venter får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #35 Del Skrevet 2. januar 2007 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #36 Del Skrevet 2. januar 2007 Ser du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #37 Del Skrevet 2. januar 2007 Jada, men ikke fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #38 Del Skrevet 2. januar 2007 Mitt nyttårsforsett er forresten å føre et mindre dannet språk. Dog fortsatt uten orddelingsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Lamein Skrevet 2. januar 2007 #39 Del Skrevet 2. januar 2007 Føyer til på Mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #40 Del Skrevet 2. januar 2007 Mitt nyttårsforsett er forresten å føre et mindre dannet språk. Dog fortsatt uten orddelingsfeil. ← Bare ikke sproget blir for dannet så er jeg meget fornøyd, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå