Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Takk for "lykke til" 'ene, jenter!

Svimle :klem:

Bustis :klem:

Sunnis :klem:

Glow :klem:

pusla :klem:

Tenkte jeg skulle stikke en tur ned til byen og spionere på klesbutikken hvor jeg skal på intervju...lettere sagt enn gjort.Føret var fullstendig håpløst,og traffikken stod bom stille omtrent,så en tur som vanligvis tar 15 minutter tok 1.5 time! Fytti,det var ganske røft! :forvirret:

Men jeg har nå inspisert butikken,som er en klesbutikk for folk på 55+,caa,og den virker da grei nok.Ikke noe der jeg ville blitt sett død i en gang ( :ler: ) men svigerfrøet ville sikkert kunne finne mye passende. Jaja,hvorfor ikke?Kanskje det er superhyggelige folk som jobber der? Morgendagen blir ihvertfall spennende. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heis!

Ja,da var intervjuet over....jeg føler vel at det gikk sånn passe greit,men dama skravla fælt hele tida,så jeg syns kanskje ikke at jeg fikk "solgt" meg selv i den grad jeg gjerne ville.Jaja,i slutten av neste uke vet vi hvordan det har gått.

Ellers har jeg sklidd rundt på slapsete is/bart/øglibøgli føre, kjøpt en svart basic omslagskjole på h&m (elsker omslagskjoler) og en god grov bagett med herlig pålegg fra godt brød,som jeg tok med til jobb,hvor jeg sitter og dingler nå.

I morgen kommer en av mine beste venninner til byen,og det gleder jeg meg til! Vi skal på "pre-durt"-shopping og bridezillae oss på kafè.:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har sånn *piiiiiip*føre igjen ja :ler:

Blir spennende å høre utfallet av jobbintervjuet da!

Skulle egentlig bare innom med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,her er det skikkelig fitteføre,ja! Jeg sier det du ikke tør å si,Svimle. :sjarmor:

Skikkelig ille,det er det det er! :ler:

Sunnis,det var i en klesforretning i 2.etasje på Byhaven.En for litt eldre mennesker,hvor ikke sånne sprekiser som oss finner en eneste skit...bortsett fra kanskje en singlett...hihi.

Nå skal jeg blande sammen noe hårfargingsgørr...må være fresh og velstelt til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jada,Sunnis,det er en fin butikk,med masse trøkk og stor utskifting av varesortimentet.Masse faste kunder og full fart.Sånt liker jeg.

Svimle,jeg tillater de fleste ord. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er kun grov skriftelig, jeg har fortsatt til gode å høre deg SI fitte tror jeg. Mener å huske du kanskje sa kuk en gang, meget stille og litt rød i kinnene :ler: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg skal si det høyt!Kuk,mener jeg! Og i kveld den kveld! :ler::sjarmor:

Ellers en lang og fin dag,har nettop kommet hjem fra bytur sammen med venninne,venninnes venninne og venninnes søster med baby.Babyen er født i september og var bare superherlig og blid,og jeg fikk holde.Lenge. :hjerte:

Fikk nye tegninger fra kjoledama i dag,så nå skal jeg prøve å legge dem ut:

kjole 1 og 2

og kjole 3 og 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:ler: Du er også søt.Bustis. :klem: Synd linkene ikke funker,men hvis du har lyst til å se tegningene kan jeg sende deg dem på mail,hvis du vi.... ;)

*ivrig etter å vise fram* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Torsdags morgen og jeg er snart på vei mot Orkanger.Kjenner jeg har tio tusen sommerfugler i magen og er nervesø,est fordi jeg ikke helt vet hva jeg går til,og om det kommer til å bli ubehagelig eller ikke.Men i det minste har jeg ladet opp ipoden og sikret meg en tjukk bok.

Og så har jeg bestemt meg for hvilken kjole jeg skal gå for! For deg,Svimle,som har sett tegningene,så er det den berømmelige nr.4,og for dere andre....skrik ut så skal dere få se. :sjarmor:

Det jeg kan si nå er at det er

* empireliv

* brede stropper som dekker deler av skuldrene

* hele kjolen er inspirert av temaet "gresk gudinne", og vi har også tenkt på at det er midtsommer,så kjolen får et enkelt,romantisk snitt,hvor stoffet vil utgjøre mye av helheten.

Men nå må jeg komme meg avgårde! Hei på meg og ned med durten i dag!

...jeg skal ikke ha den med hjem på sprit,nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Vet ikke om jeg var litt sen å skrive det nå, men tenker i alle fall på deg!

Og kjole nr 4 var helt helt fantastisk nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...