pusla Skrevet 29. januar 2007 #161 Del Skrevet 29. januar 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2007 #162 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk for "lykke til" 'ene, jenter! Svimle Bustis Sunnis Glow pusla Tenkte jeg skulle stikke en tur ned til byen og spionere på klesbutikken hvor jeg skal på intervju...lettere sagt enn gjort.Føret var fullstendig håpløst,og traffikken stod bom stille omtrent,så en tur som vanligvis tar 15 minutter tok 1.5 time! Fytti,det var ganske røft! Men jeg har nå inspisert butikken,som er en klesbutikk for folk på 55+,caa,og den virker da grei nok.Ikke noe der jeg ville blitt sett død i en gang ( ) men svigerfrøet ville sikkert kunne finne mye passende. Jaja,hvorfor ikke?Kanskje det er superhyggelige folk som jobber der? Morgendagen blir ihvertfall spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. januar 2007 #163 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk for "lykke til" 'ene, jenter! Svimle Bustis Sunnis Glow pusla ← Får ikke jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2007 #164 Del Skrevet 29. januar 2007 Jooooda,selvfølgelig skal du fååå,Fjellrypa! Til og med ekstra,siden du ble "glemt" forige runde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. januar 2007 #165 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg krysser fingrer og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. januar 2007 #166 Del Skrevet 30. januar 2007 Heis! Ja,da var intervjuet over....jeg føler vel at det gikk sånn passe greit,men dama skravla fælt hele tida,så jeg syns kanskje ikke at jeg fikk "solgt" meg selv i den grad jeg gjerne ville.Jaja,i slutten av neste uke vet vi hvordan det har gått. Ellers har jeg sklidd rundt på slapsete is/bart/øglibøgli føre, kjøpt en svart basic omslagskjole på h&m (elsker omslagskjoler) og en god grov bagett med herlig pålegg fra godt brød,som jeg tok med til jobb,hvor jeg sitter og dingler nå. I morgen kommer en av mine beste venninner til byen,og det gleder jeg meg til! Vi skal på "pre-durt"-shopping og bridezillae oss på kafè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. januar 2007 #167 Del Skrevet 30. januar 2007 Å? Var det klesbutikk? Får jeg vite hvor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. januar 2007 #168 Del Skrevet 30. januar 2007 Dere har sånn *piiiiiip*føre igjen ja Blir spennende å høre utfallet av jobbintervjuet da! Skulle egentlig bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. januar 2007 #169 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja,her er det skikkelig fitteføre,ja! Jeg sier det du ikke tør å si,Svimle. Skikkelig ille,det er det det er! Sunnis,det var i en klesforretning i 2.etasje på Byhaven.En for litt eldre mennesker,hvor ikke sånne sprekiser som oss finner en eneste skit...bortsett fra kanskje en singlett...hihi. Nå skal jeg blande sammen noe hårfargingsgørr...må være fresh og velstelt til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. januar 2007 #170 Del Skrevet 30. januar 2007 Jammen, det er vel en flott butikk lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. januar 2007 #171 Del Skrevet 30. januar 2007 Akkurat, ja, fitteføre Var jo ikke sikker på om du tillot slike ord her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. januar 2007 #172 Del Skrevet 30. januar 2007 Jada,Sunnis,det er en fin butikk,med masse trøkk og stor utskifting av varesortimentet.Masse faste kunder og full fart.Sånt liker jeg. Svimle,jeg tillater de fleste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. januar 2007 #173 Del Skrevet 30. januar 2007 Lou, du kom meg i forkjøpet, jeg skulle til å si at du tillater vel de fleste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. januar 2007 #174 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja,Bustis, for jeg er skikkelig grov.Skriftlig. Så grov som det groveste knekkebrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. januar 2007 #175 Del Skrevet 31. januar 2007 Men du er kun grov skriftelig, jeg har fortsatt til gode å høre deg SI fitte tror jeg. Mener å huske du kanskje sa kuk en gang, meget stille og litt rød i kinnene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. januar 2007 #176 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg skal si det høyt!Kuk,mener jeg! Og i kveld den kveld! Ellers en lang og fin dag,har nettop kommet hjem fra bytur sammen med venninne,venninnes venninne og venninnes søster med baby.Babyen er født i september og var bare superherlig og blid,og jeg fikk holde.Lenge. Fikk nye tegninger fra kjoledama i dag,så nå skal jeg prøve å legge dem ut: kjole 1 og 2 og kjole 3 og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 31. januar 2007 #177 Del Skrevet 31. januar 2007 Du er søt. Jeg ser ingen kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. januar 2007 #178 Del Skrevet 31. januar 2007 Du er også søt.Bustis. Synd linkene ikke funker,men hvis du har lyst til å se tegningene kan jeg sende deg dem på mail,hvis du vi.... *ivrig etter å vise fram* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. februar 2007 #179 Del Skrevet 1. februar 2007 Torsdags morgen og jeg er snart på vei mot Orkanger.Kjenner jeg har tio tusen sommerfugler i magen og er nervesø,est fordi jeg ikke helt vet hva jeg går til,og om det kommer til å bli ubehagelig eller ikke.Men i det minste har jeg ladet opp ipoden og sikret meg en tjukk bok. Og så har jeg bestemt meg for hvilken kjole jeg skal gå for! For deg,Svimle,som har sett tegningene,så er det den berømmelige nr.4,og for dere andre....skrik ut så skal dere få se. Det jeg kan si nå er at det er * empireliv * brede stropper som dekker deler av skuldrene * hele kjolen er inspirert av temaet "gresk gudinne", og vi har også tenkt på at det er midtsommer,så kjolen får et enkelt,romantisk snitt,hvor stoffet vil utgjøre mye av helheten. Men nå må jeg komme meg avgårde! Hei på meg og ned med durten i dag! ...jeg skal ikke ha den med hjem på sprit,nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. februar 2007 #180 Del Skrevet 1. februar 2007 Lykke til i dag! Vet ikke om jeg var litt sen å skrive det nå, men tenker i alle fall på deg! Og kjole nr 4 var helt helt fantastisk nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg