Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #201 Del Skrevet 10. februar 2007 Charmis! Eeevigheter siden sist!Og jeg vet jo hvorfor-du har jammen hatt ditt og stå i med den siste tiden.Håper inderlig at all sykdom og dritt er over for deres vedkommende nå,Og det var bare en stor glede å gi noe til Henrik,jeg hadde så skrekkelig lyst til å gjøre noe for han. pusla,jeg gleder meg villt til å få badekar! Ser allerede for meg romaaantiske aftener i karet,omgitt av lys....med en flaske bubbly attåt..... Eller egen-SPA-kvelder med meg sjøøøøl,lys,vin,duftende oljer...*drømme* Og i begynnelsen/midten av mars er det et faktum! Glow Koselig med smådruen hilsen. I dag har jeg og rumpa vært ute i byen! Men vi var der ikke så lenge,for jeg ble fort sår. Men noen få ting har jeg da grabba med meg: * lim til invitasjonene * en strikketunika fra VILA * en kjole,en cardigan og en tights med rooosa og lilla striper fra Indiska ....og en trelitersboks med rødvin Så her skal det bli tv og vin i kveld! Hvis Jenny Jenssen vinner GP,så kommer jeg til å le litt,tror jeg.Hun er bare helt gruselig,men det virker jo som om store deler av den kongelige norske befolkning digger henne. I morra blir det søsterbesøk,og det blir kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #202 Del Skrevet 10. februar 2007 Ikke glemme å klemme pusla,nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #203 Del Skrevet 10. februar 2007 Nå har jeg vært og stjææææælt en fiskeoppskrift i boka til Sunnis! FISK I FORM 2 porsjoner 400 gr. torskefilèt 1 stk. purre, i skiver 1/2 stk. grønn squash, i skiver 1/2 stk. rød paprika, hakket 1/2 ts. salt 1/4 ts. pepper 1 båt hvitløk 2 ss kruspersille, hakket 2 stk. tomater, i skiver 1 dl. matfløte 50 gr. lettere Norvegia, revet Fremgangsmåte: Smør en ildfast form og legg fisken i. Dryss over salt og pepper. Legg grønnsakene over fisken, tomatskivene på toppen. Hell over matfløte. Strø revet ost over og stek retten. Server med ris eller kokte poteter. I stekeovnen ved 200 i 20 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. februar 2007 #204 Del Skrevet 10. februar 2007 Kos deg med nydelig fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2007 #205 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg vil også se kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2007 #206 Del Skrevet 10. februar 2007 Klaaaaart du skal få se kjole,charmis! Har du en mailadresse du kan sende meg på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. februar 2007 #207 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja den skal sendes nååååååååååååååååååå Ha en strååååålende søndag min lille skatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. februar 2007 #208 Del Skrevet 11. februar 2007 Kjolebilde på vei!!! Håper du får en glimrende søndag og morsdag,kjære charmis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. februar 2007 #209 Del Skrevet 11. februar 2007 Innom og til avdurtet Lou. Er en stund siden jeg var innom så jeg har ikke fått med meg at durten er død, men litt for avliden durt. Håper du snart får stablet deg opp i sittende stilling. Kan tenke meg at en drøy uke på magen ikke er spesielt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2007 #210 Del Skrevet 11. februar 2007 Ikke glemme å klemme pusla,nei! ← :kys_2: Så rørende! Den fiskeoppskriften ser jeg får mye skryt, så den skal jeg jammen prøve jeg også snart. Jeg vil også gjerne se kjole, men har ingen gangbar mailadresse akkurat nå. Så fort den er oppe så sender jeg også pm! Håper du har en fin søndag, til tross for durte-arr-vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #211 Del Skrevet 12. februar 2007 Hellais,Cata og pusla! og søstra...jeg ser deg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #212 Del Skrevet 12. februar 2007 Ny mandag,ny dag på magen...jeg prøvde å sitte litt i morges,og det var ikke sånn "innihelvetesupervondtkommesegoppmedengangvondt" som det var sist gang,så det er tydelig at det går framover. Foreløbig ligger jeg og trøkker på madrassen,og på sofaen bak meg ligger Pinny...og stinker,ifølge sin tante.Muuuuligens på tide å gi lille rufsitifsi et lite bad,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #213 Del Skrevet 12. februar 2007 Håper rumpa di snart blir bra! For når enden er god er allting godt, vettu Nå aner ikke jeg hvordan du ser ut altså, men hvordan skal du ha håret når du gifter deg? Dropper du slør til den kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #214 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan få sagt det, du Svimle! Rumpa er absolutt på bedringens vei,og hipp hurra for det. Jeg hadde egentlig tenkt å ikke ha slør til kjolen- ser for meg en oppsetting i litt "gresk" stil,med bånd og løsthengende krøller.Men hvem vet,kanskje jeg finner ut at jeg bare mååå ha et?I såfall tror jeg nok det blir et "Mette Marit-slør", altså i chiffon. Nå lager jeg fiskebollemiddag.Seint,men godt.Deilig med en "mammamiddag" innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #215 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan få sagt det, du Svimle! Rumpa er absolutt på bedringens vei,og hipp hurra for det. Jeg hadde egentlig tenkt å ikke ha slør til kjolen- ser for meg en oppsetting i litt "gresk" stil,med bånd og løsthengende krøller.Men hvem vet,kanskje jeg finner ut at jeg bare mååå ha et?I såfall tror jeg nok det blir et "Mette Marit-slør", altså i chiffon. Nå lager jeg fiskebollemiddag.Seint,men godt.Deilig med en "mammamiddag" innimellom. ← Jammen, er jo sant jo Jeg var fast bestemt på å ha slør, for jeg følte meg veldig "brudete" med det! Så det ble et laaangt slør på meg, i myk og lett tyll. Er helt enig at et chiffon-slør blir bra til kjolen din! Har du tenkt på om du vil ha noe pynt i håret, blomster, spenner, bøyle, tiara/diadem? Jeg klarer ikke helt å se for meg tilbehør til den kjolen, kanskje jeg rett og slett på google etter bilder av greske gudinner?! Ååå, du blir så fiiiiiiiiin!!! Og det VET jeg, selv om jeg ikke har sett deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #216 Del Skrevet 12. februar 2007 heh.. i første omgang finner jeg bare nakne damer når jeg googler, så jeg tror du bare må være naken i bryllupet ditt, jeg, Lillelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #217 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan ha glorie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #218 Del Skrevet 12. februar 2007 Bukett da? *i bryllupsmase-modus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #219 Del Skrevet 12. februar 2007 Du er søt, Svimle. Og jeg nekter å være naken i bryllupet,selv om det sikkert ikke hadde vært brudgommen imot. Glorie! Jeg tror jeg styrer unna tiara,og går for et farget silkebånd i samme farge som underkjolen til brudekjolen i stedet.Blomstermessig hadde vi i utgangspunktet tenkt peoner,men i beste bridezillastil har jeg begynt å vingle også der. *løper for å redde middagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #220 Del Skrevet 12. februar 2007 Du er søt, Svimle. Og jeg nekter å være naken i bryllupet,selv om det sikkert ikke hadde vært brudgommen imot. Glorie! Jeg tror jeg styrer unna tiara,og går for et farget silkebånd i samme farge som underkjolen til brudekjolen i stedet.Blomstermessig hadde vi i utgangspunktet tenkt peoner,men i beste bridezillastil har jeg begynt å vingle også der. *løper for å redde middagen* ← Åh, peoner! De er så fine! Jeg synes selvfølgelig at jeg hadde verdens fineste bukett, hehehehe, men det var orchideer og bær. Silkebånd, ja! Kjempefint! Kanskje noen "effekt-fletter" også? Fint ord Men mener at om du skal sette opp håret litt, så er det veldig fint å lage noen småfletter og sette opp sammen med det løse håret. Håper ikke middagen din ble svidd, da, masinga mi tok jo litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg