Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Lykke til! Og IKKE ha den med hjem på sprit?! Håper det er noen hotte leger der, har sett ER og Greys Anatomi, så jeg vet hvordan det skal være :sjarmor: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er durten historie tenker jeg og du er kanskje på vei hjem igjen. Så nå kan jeg nevne den superbitchen av en sykepleier som jobbet der, som skremte vannet av en stakkar som er livredd sykehus :sur:

Og jeg kan fortelle om den mannlige anestesisykepleieren som var helt fantastisk og behandlet meg på en verdig måte og fikk meg til å slappe av. Alle som jobber på sykehus burde være som ham.

Hun sykepleieren kan brenne i helvete, men han anestesisykepleieren fikk en stor bukett blomster fra meg noen dager etter operasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hjemme!

Og durten er historie,om enn en dag forsinket,pga kapasitetsproblemer. Heldigvis for meg møtte jeg bare på koselige leger og sykepleiere,som gjorde oppholdet lett. Må gå og legge meg igjen,pga tidenes vondeste rumpe-er sykemeldt ut måneden. Skal sende bilder,Bustis,men ikke før jeg er i litt mer sittbar stand. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, en hel måned. Deilig da.

Vi burde nesten være syke sammen. (Jeg er også nyoperert, men begynner å bli gammelt, nesten nå).

God bedring værtfall. Går det bra med deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:hoppe: hopper for borte-durt!

Bustis,jeg sender mer enn gjerne bilder,men da trenger jeg en mailadresse.Pm?

Har verdens såreste rumpe,så denne visitten er kort.Heldigvis utstyrt md knallsterke smertestillende,så jeg døser og koser meg på sofaen.I dag laget jeg meg havregrøt,inspirert av Fjellrypa,med fiken i,og det bla kjempegodt.Husket ikke hele framgangsmetoden,så det ble fiken,noen rosiner og så mørkt sukker og litt smør oppå.

Men nå kreker jeg meg tilbake til sofaen,folkens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Søstra,du er for seint ute. :ler: Jeg har allerede bestemt meg for nr. 4,som du vet.Nå venter vi bare i spenning på stoffprøvene fra Sverige! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt nydelig kjole du har valgt, jeg har tittet på den flere ganger hehe.

Håper det går bra med rumpa di! Nå kan du virkelig hyle ut "jeg er så glad i rumpa miiiiiii" når du vet hvor god den egentlig er ;)

:ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei Svimleberta! :klem:

Jeg liker alle som liker kjolen min. :sjarmor:

Rumpa er fortsatt vond! O har nettop byttet bandasje,og flere ganger utbrøt han "skjønner godt at det gjør vondt,ja!". Skikkelig oppmuntrende. :ler: Men ihvertfall ser det ut som om det gror godt,og det er jo en trøst.Sjøl er jeg dritlei av å ligge på magen. :sur: Føler meg litt fanga hjemme,for så lenge det gjør så vondt,kan jeg ikke akkurat dra ut og gjøre ting heller.

*selvmedlidende lou* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svimleberta! :klem:

Jeg liker alle som liker kjolen min. :sjarmor:

Da bør du elske meg :sjarmor:

Rumpa er fortsatt vond! O har nettop byttet bandasje,og flere ganger utbrøt han "skjønner godt at det gjør vondt,ja!". Skikkelig oppmuntrende. ler.gif Men ihvertfall ser det ut som om det gror godt,og det er jo en trøst.Sjøl er jeg dritlei av å ligge på magen. sur.gif Føler meg litt fanga hjemme,for så lenge det gjør så vondt,kan jeg ikke akkurat dra ut og gjøre ting heller.

*selvmedlidende lou* sjenert.gif

Uff, stakkar :troest: Høres ikke godt ut i det hele tatt :(

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Oooh,Svimle! :hjerter::hjerter_rundt::kline:

Jeg har kink i nakken her jeg ligger,så nå skal jeg snart forsvinne fra nettet.O lager reinskav med namnam som sein kveldsmatmiddag,og jammen hadde han ikke med seg klementiner og sjokolade også fra butikken.Han påstår at blodet mitt er 90% sjokolade for tida...

*sensurere navnet til O* :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har en perfekt anledning til å starte med strikking!gjør noe produktivt :sjarmor: jeg trenger et nytt skjerf....eller en BIKINI! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hallais! :sjarmor:

Glow,det som ble operert bort fra rumpa mi,er det som kalles "tvilling" eller pilonidal cyste.Før i tida hadde man fikse idèer om at det kom av at man egentlig hadde vært tvilling,men at den andre hadde dødd,og slått seg ned i "rumpeområdet",men det stemmer ikke.Det er et hårstrå som bestemmer seg for å vokse motsatt vei,og skaper irritasjon,byll og dritt.Min har vært såpass plagsom de siste årene at jeg ville ha den vekk.Og nå har jeg altså et svært sår på rumpa,som ser ut som en lakrisbåt. :ler:

Nå er rørleggermannen her,så badet er på gang!Det blir lite,men søtt,og med badekar og full pakke! :hoppe:

Jeg ligger nå her på madrassen min med rumpa i været,som vanlig.Ganske så gørrt,i grunn. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

porris,jeg skal IKKE strikke deg noe som helst!Og jeg har ikke mye lyst til å se søstra mi i en ekkel strikkebikini. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stort hjørneboblekar i det nye huset :sjarmor: . Og badekar er bare kjempedigg, selvom jeg må innrømme at jeg ikke brukte det stort i leiligheten. Men nå får vi jo plass begge to, og da blir det nok fart i sakene ;)

Godt å høre at du overlevde durtefjerninga, selvom det høres rimelig gørr ut å ligge bare på magen. Sykmeldt en hel måned er lenge, får du lest masse bøker og sånt nå da? Eller ligger du bare og vondter deg?

Fortsatt god-bedring- :klem: fra puslis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakkars godjenta mi. Tenkt masse på deg disse ukene. Godt å få lest litt hos deg igjen.Du er bare det skjønneste mennesket på denn jord du. Takker deg her inne også for det du gjorde for Henrik. :legrine: Snille gode Lillelou - tusen klemmer til deg.

Nå skal jeg stupe i seng - ligger en liten hilsen i den andre boka di også.

glad i og for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...