Gå til innhold

Nytt år nye muligheter!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Så bra at vi blir så mange! Nå må vi bare være superflinke til å stå på og klare dette :)

Jeg er for å ha en felles "sjema" hvor vi fører inn vektnedgang hver uke. For min del så er det også motiverende.

Da tar vi første veiedag nå på mandag den 1. eller? (kommer nok til å veie 500 kg etter all denne gode maten, kaker og konfekt i jula :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 1 blir vel veiedagen som er utgangspunktet for resten av prosjektet vårt. Mandag 8 blir min første offisielle veiedag med lavere vekt (forhåpentligvis :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta vår har konket, så må få kjøpt ny (digital vekt på varmekabler... Dårlig kombo...). Er ikke sikker på om jeg kommer til å veie meg før i midten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt så smått allerede. Har ikke spist noe sjokolade/godteri i dag! Eller, jeg spiste en grov (men søt) scone, men det er en av de siste usunne tingene jeg skal spise.

Skal prøve å trene 15 ganger i januar. Det er ikke sikkert jeg får presset inn 15 timer på treningssenteret, men en 30-minutters powerwalk en dag kan jo telle med som en av de 15! Selv om det ikke er like intenst som spinning er det i alle fall trening. Og nå går vi lysere tider i møte; da blir treningen litt lettere kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal ikke digital vekt stå på varmekabler? Det gjør min... Og den har stått der i snart et år nå. Er du sikker på at det var derfor, Niomi?

Jeg pleier å veie meg søndags morgen/formiddag, men innrapportering på mandager passer bra :)

Motiveringa mi er mest at jeg virkelig vil inn i et bedre mønster, og prøve å lage livsstil ut av treninga. Ellers skal jeg se om jeg finner ei treningsbukse på salg, og glede meg til å se fancy ut på treninga :ler:

Har prøvd Litt Lettere (er vel medlem fortsatt... *kremt* :sjenert:) men det synes jeg funka dårlig. Ifølge treningslogg og matlogg skulle jeg gått ned i vekt, men det gjorde jeg ikke. Og å logge maten var ikke helt greit, jeg synes det mangla masse i listene deres. Nei, klarer meg uten tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Count me in!!! Jeg er ikke helt sikker på hva jeg veier, trenger ny vekt og den kan jeg visst se et godt stykke etter... Men jeg har målebånd! Jeg tipper jeg skal ned ca 5 kg, tror jeg begynner å være fornøyd med kroppen min når vekta tipper under 50. Jepp, jeg er lita og har lett benbygning, så under 50 kg er passe for meg!!

Det ultimate målet er selvfølgelig at klærne jeg allerede har skal passe bedre, de har merkelig nok blitt litt trange i livet det siste halvåret.

Foreløpig får jeg bruke den rare gamle upålitelige vekta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 kg er passe for meg, så jeg bør også gå ned 5 kg, for å passe inn i garderoben...

Det blir lite trening for tiden, derfor må i det minste kostholdet være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 kg er passe for meg, så jeg bør også gå ned 5 kg, for å passe inn i garderoben...

Det blir lite trening for tiden, derfor må i det minste kostholdet være bra.

Skal jeg skrive deg også opp på lista vår Gjest1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Slenger meg med jeg også. Etter en meget overraskende kickstart nå i romjulen (vært syk, helt uten matlyst- gått ned nesten 2 kg!!) har jeg nådd 1. del-mål fra jeg startet aksjonen min i høst (har gått ned 11 kg). Er kjempestolt!!

Nå er det bare 5 kg til neste mål. Og etter det er jeg faktisk usikker på om jeg skal videre ned 5 til. Men der stopper det. Er 176, og med kraftig muskulatur/beinbyggining så begrenset hvor mye jeg faktisk kan gå ned for samtidig se frisk ut!!!

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også startet i dag!

Spist moderat, ingen brus, sjokolade eller godteri, og vært på aerobic ("danseaerobic") i en time. Følte meg som en liten rød julegris etterpå. (Hjalp ikke så mye at jeg hadde på meg rød skjorte i tillegg...) Kondisen er seriøst ute og kjøre, men jeg har bestemt meg for å bli sprek igjen nå.

Har ingen konkrete mål... eller, jeg merker jo selv når jeg blir fastere i fisken. Målet er vel ned på 68 igjen, eller noe av det slaget... skal bort fra 70-tallet hvertfall... og at dressbuksa mi i 38 skal sitte løst! (Og nei, jeg skal ikke slite og dra i den for å oppnå målet :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her hvis tråden forblir seriøs. For meg har det fullstendig sklidd ut hva gjelder mat og trening det siste halve året og de siste månedene spesielt. Først og fremst pga jobb, men nå skal trening langt opp på prioriteringslisten igjen :)

Jeg skal begynne et nytt og bedre liv 2. januar. Da skal jeg kaste ut alle rester av snop og julekaker.

Jeg håper vi kan holde tråden seriøs og motivere hverandre. Slike tråder har en tendens til å bli "å jeg sprakk og har spist x antall sjokolader, is, chips etc. Det er skikkelig demotiverende å lese om. Kan vi unngå dette, ja så er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg også ønsker orakel.

Som jeg skrev i åpningsinnlegget ønsker jeg ingen kosemose og unnasluntring. De som ønsker det får starte seg en egen tråd...

Skriver deg opp jeg! og hvis det blir useriøst får vi kaste ut unnasluntrerene :ler: Dessuten pleier de mest useriøse å falle fra etterhvert.

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal jeg skrive deg også opp på lista vår Gjest1?

Fikk ikke med meg at det er en liste. Nei takk, jeg evner ikke å følge opp og forplikte meg. Men jeg leser her av og til, så jeg følger med kan du si. (Ellers takk skal du ha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra legger du meg til listen oxo....

Så er det bare å motivere seg jenter!!!

Det verste etter alt dette jule gottet er at man blir såååå

sukker avhengig!!! :frustrert:

Så nå må j klare å kutte ut det!!! 1 uke uten,så hjelper det for kroppen min!

Treninga er j klar for,på ny året!

Ny time plan og nye utfordringer........GLEDER MEG,faktisk......

Trening gir meg overskudd!!!!!!

Lykke til ale sammen,nå er vi snart i gang ;)

Tankene mine er i sving alt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...