Gå til innhold

Lavastrøm

Fremhevede innlegg

Skrevet
Når har du siste arbeidsdag? Min er 25. april. :danser:

30., men jeg tror jeg avspaserer 28. og 29. og tar en kort dag den 30., så i praksis blir det nok den 25. her og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får vi treffes på shopping i byen! (og spise store kaker) :fnise:

Skrevet

:hoppe: Herlig! Jeg er med!

Skrevet

:sjenert:

Skrevet

Da sitter du Murmel med en ungen på puppen med underlivet til lufting - hjemme hos deg selv! :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei snuppa,

Ute i permisjon enda? :filer:

Skrevet
Hei snuppa,

Ute i permisjon enda? :filer:

Skal bare jobbe på onsdag!

Møtes i morra eller tirsdag, kanskje? Jeg skal male litt, men orker ikke hele dagen!

Skrevet

Da er permisjonen offisielt i gang - tre uker til termin i dag!

Flytting på lørdag, kanskje på tide å begynne å pakke? :fnise:

(OK, vi har begynt litt!)

Skrevet

Lykke til med pakkingen! Kanskje ikke så lett å pakke med en tass som hjelper til? Husker da vi flyttet at A pakket stadig ut av kassene vi hadde pakket, og prøvde å klatre oppi dem selv.

Skrevet

Hei Lava - takk for hyggelig treff! Håper det blir flere av dem, men MED gutta! :kgbaby: Så får vel Murmel lov til å ta med Kaia også! :babyjente:

Lykke til med flytting, det er jammen meg imponerende at du har ork! Håper lillebror venter med sin ankomst til dere har kommet dere i nytt hus. Uansett så blir det en spennende sommer for dere med nytt barn og nytt hus.

Lykke til med flyttehelg!

Skrevet

Innom leiligheten en snartur for å sjekke mailen og litt forumliv...

HURRA for å være ferdig med flytting! Det vil si, litt gjenstår, men det er stort sett møbler som skal stå her under leilighetsvisning. Samt tilgangen til det O Store Internett. (Nå må vi da for pokker se til å få solgt den leiligheten!)

Ingen fødsel på gang foreløpig, nå bare nyter jeg dagene. Har planer om en tur ut i sola snart for en kaffe og jakt etter knaggrekke.

Skrevet

Spennende med forestående fødsel og mulighet til å treffe lillebror! :hoppe:

Skrevet

:plystre: :plystre: :plystre:

*venter på oppdatering*

Skrevet

*Fortsatt tjukk*

Mulig treff med Murmelmy i dag, være med, Imax? Om en liten stund?

Holder nå på og pusler her hjemme (hvilket innebærer hovedsakelig å sløve akkurat i dag.) Deilig med fri i sola, merker at det at nettet er på plass gjør meg en smule mer passivisert i forhold til ting som kunne vært gjort i huset... Hehe. Hadde en plan i dag om å sortere bort for små klær etter storebror for å gjøre plass til babytøy i kommoden, men... Så langt har jeg ikke kommet.

Jaja! Goooood tid enda, regner jeg med, her er det bare kynnere så langt øyet kan se.

Skrevet

Går det bra i nyehuset?? Du er savnet på trikkestoppen. ;) Tenker på deg hver dag, faktisk!

Skrevet

Takk for i går, dere har fått det kjempefint!

Skrevet

Her er æresmedlem nr.1 av overtidsklubben :lur:

Skrevet

Tror ikke Lava har noen sladris, så da sladrer jeg:

En liten gutt kom til verden idag! Alt vel med mor, far, storebror og lillebror.

Gratulerer! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...