Gå til innhold

Lavastrøm

Lavalampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På plass - HURRA!

Det meste er pakket ut - og det er så inderlig godt å være hjemme. :hjerte: Første dag på jobb i dag, det var helt knall! Jeg spaserte til jobben og nøt tilværelsen i halvtimen etter åtte, og så ble det bare bedre etter at jeg kom på jobb! Gleder meg MASSE på å ta fatt på alle arbeidsoppgavene som ligger foran - det føles så bra! :tommelsmil:

Og så har jeg så fine kolleger! :legrine:

I morgen skal mini og mannen til farmor og farfar på overnattingsbesøk. Det blir litt sørgelig og rart at de er borte - men jeg innrømmer glatt at jeg gleder meg til å sove hele natta... :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og hurra!!! :hoppe:

Så bra med fin jobbstart og hel natts søvn da! :Hehe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette året hra gått så utrolig fort :overrasket:

Kan tenke meg det er deilig å være tilbake! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Synes som deg at det er litt trist når tassen er borte, men samtidig er det utrolig deilig. Mr T har vært på Sørlandet nå siden onsdag og jeg har egentlig hatt det veldig bra. Hadde nok vært litt stusselig om jeg ikke hadde vært opptatt. Er nemlig i full gang med grønt kort :Nikke:. Lange dager denne helgen i brennende sol tærer på en sliten kropp ;)

Kos de på jobb, men nyt helgen ferdig først ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, SÅ lenge siden jeg har skrevet! :sjenert:

Tror det betyr at jeg plutselig har fått et liv igjen. :sprettoy:

Jobben er HELT super - neste gang må jeg enten ha kortere permisjon eller kanskje helst ha tidskonto! Digger å jobbe og har nesten ikke lyst til å gå hjem når dagen er over - hadde det ikke vært for de to godguttene mine som vanligvis venter hjemme, hadde jeg sikkert bare tatt med soveposen og flytta inn. :overrasket: Men greit å ta det litt kuli så jeg ikke blir lei med det samme!

Kjempestas med gode og morsomme kolleger, fint å få syklet til jobb og rørt litt på seg, og godt med utfordringer. Ikke minst deilig å gå hjem og føle at man har utrettet noe!

Ellers nyter vi sola og varmen - i dag var det grillings i Sofienbergparken med et vennepar. Jeg inngikk en liten konspirasjonsavtale med F på forhånd om at han skulle sjarmere den mannlige delen av paret trill rundt, oppføre seg englebarnaktig og være blid, og jammen tror ikke jeg det virket. (OK, han er høyt og lavt og rapper pølser og potetsalat over en lav sko, men han er i det minste søt mens han gjør det. :ler: )

Og nå går han! :legrine: Han har jo tatt noen få skritt i halvannen måned, litt sånn fra sofa til sofa, men nå går han ut i den store verden uten å tenke seg om, stopper opp og snur og går mange skritt! Fortsatt går det raskest å krabbe, men du verden som balansen har kommet seg siden vi flyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

:hjerter: Grattis med selvgående gutt! (Lurer på om S lærer å gå før han skal begynne i barnehage? :klø: Jeg tenker liksom at det hadde vært greit, men på den annen side går det vel kjempefort hvis han får se og lære der. Han er ganske stødig, men litt pysete, tør ikke slippe taket i oss.)

Lot det mannelige bekjentskapet seg sjarmere, da? ;)

Du må ikke skrive om sånne prøveting i dagboka mi, Pi@ og iss gikk bananas! :ler:

Veldig hyggelig at du koser deg sånn på jobb! Men de kollegaene våre er virkelig et funn! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke skrive om sånne prøveting i dagboka mi, Pi@ og iss gikk bananas! :ler:

HÆÆÆÆ :klø:.

Synes du skal fortsette med sladder i dagboka til kaffedama jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho!!

Der var dere tilbake ja!Svosj så fort det går,syns det var i forrige mnd du grua deg til å være borte så lenge...!

Grattis med en sånn sjarmerende spaserende kar :legrine:

De er så søte altså!!!

Gosj...skulle ønske jeg hadde noen sånne tanker om min jobb...Tenker på å finne ny jobb etterhvert.Dvs jeg jobber jo ikke egentlig for jeg skal jo være hjemme 1 år til,men må jo ta noen vakter inni mellom...Æsj,ble bare innviklet dette!

Uansett,så skulle jeg innom for å ønskere deg og dine en alldeles herrrlig sommer!Nyt hver dag og hverandre!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffedama, Pi@ og Skytte: :klem:

Jeg får jo ikke tittet i noen dagbøker for tiden, ikke min egen, engang... Jaja. Hyggelig at dere stikker innom!

Stortrives på jobb fremdeles - og mann og barn stortrives hjemme.

I går utnyttet F et ubevoktet øyeblikk, og plutselig hørte vi ham jodle fra rommet sitt. Der sto han...

... på toppen av gardintrappa. :sprettoy:

Gal fyr. Rett og slett sprøyte gal. :ler:

Lørdag om en uke er det bursdag! Et år går så fort! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år går fort ja, det er sikkert!

Her lader vi opp til den store dagen med barsel-bursdager tre dager til ende, i alle fall nesten. Ettårs-selskap for barselvenner fredag, søndag og tirsdag, ikke ille det!

Gardintapp har vi ikke prøvd på, heldigvis. Hørtes skummelt og gøy ut...

Gleder meg til første uka i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardintrapp! Jippi! Får benke meg og se hva det neste han finner på.

Tilbake igjen på KG. Savnet litt dagboka, selv om den ble litt neglisjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 1-årsdagen til F! :bursdag:

Litt seint ute med gratulasjonen, sorry! Fant plutselig ikke dagboka di, og lurte på om du var blitt helt borte! Men det var bare jeg som var blitt blind et øyeblikk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oj, må innom her litt. Kjenner godt til det du beskriver - jobb er gøy (samtidig som det er kos når man er hjemme også).

Er innom i dagboka di, har alle andre (les: Murf og Kaffedama) slettet sine eller? Hva skjer med verden?

Forøvrig - God sommer! Skal vi treffes på Sørlandet i sommer? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse
Gjest kaffedama

Jeg foreslo i boka til Murf at vi skulle lage fellesdagbok, så er det flere til å oppdatere og lettere å følge med når de andre en sjelden gang har skrevet noe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...