Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Me har hatt ein bra 17. mai, ja. Starta med å forsova oss... Eg og H våkna samtidig av salutten klokka sju, som var då me burde reist herfrå for å vera tidsnok til svigers... :sjenert:

Menmen, sjølv om me var seine, vart dei veldig glade for at me i det heile tatt kom. :)

Me drog heim i ti-tida og slappa av resten av dagen. Mannen la seg nedpå sofaen og eg fekk H i seng. Etterpå gjekk eg på loftet og henta ned brystpumpa mi, kokte den og pumpa vekk bittelitt av det store-store trykket i "steinpuppane" mine, før E ville ha litt pupp og så kunne eg endeleg legga meg litt nedpå også.

Ein halvtime etterpå ringte telefonen min og vekte E som plutseleg var kjempesvolten att og måtte ha meir pupp. Så eg sprang ikkje for å ta telefonen første gongen han ringte, tenkte at om det er viktig ringjer dei oppigjen. Så E fekk litt pupp, og telefonen ringde igjen. Broren min lurte på om me var heima... Så då vart det besøk av tante og onkel til mine skjønne små. H våkna like etter at dei kom og eg suste rundt i ei skodde av trøtthet.. :fnise:

Eg la meg etter at dei var gått igjen og me åt litt rømmegraut. Sov i to deilige timar, før E ville ha meir pupp. Med ein gong eg åpna døra til soverommet kom mannen springande og okkuperte senga. :ler: Han la seg ca halv fem, og først kvart over åtte var han klar for å stå opp igjen! :overrasket:

Medan han sov har eg leika med H, stelt han og lagt han. E har sove på sofaen. :hjerte: H har litt småproblemar med å godta at eg ikkje skal gå min veg om natta fleire gongar, og har derfor litt separasjonsangst når eg går ut av rommet hans om kvelden. Men det går seg nok til. Merka stor betring frå i går til i dag. :)

Etter at han la seg har eg pusla litt rundt her og smårydda litt, lagt saman litt klede og snakka litt i telefonen med ei veninne og med mamma mi.

No ser me Top Gear og mannen kosar seg med vesle E på fanget. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en vesentlig mer slitsom 17. mai enn jeg hadde våget meg ut på 2 dager etter fødsel... (strengt tatt tenkt å helst være på haukeland et par døgn jeg..)

Men koselig også. Måtte lese høyt for mannen, siden han stadig lurer på hvordan det går med dere og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig feiring. Tror jeg også hadde holdt meg på sykehuset ja. Men er sikkert litt annerledes når det er nummer to...

Så søt snuppa er :rødme:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...